Poohbeer's motor is nu echt R.I.Pieces ;((((((((((

Weet precies wat je voelt, reed zelf een paar jaar geleden mijn FZ750 te barsten. Had vrijwel dezelfde schade die jij nu hebt. Met als verschil dat mijn kuipsteun en koplamp ook kapot waren en dat mijn tank ongeschonden was (let wel "was", bij reparatie van de motor liet de garagehouder de tank op de grond stuiteren). En ik had op dat moment ook geen cent om me kont te krabben....
Mja, was vandaag bij die dealer geweest waar'k hem wou binnendoen (had trailer en alles al bij), istie gesloten.. hopelijk is hij niet op vakantie en is ie maandag wel open.
Dan hoop'k de prijs ongeveer te weten. Kan'k ook zo snel mogelijk alles regelen dat de verzekeringsexpert langskomt en die troep.. weet'k toch al iets.
Wat is zo'n kuipsteun precies. Hoe ziet het eruit? Die zwarte bar in't zicht van je cockpit? Die's bij mij ook redelijk gebogen.. niet zachtaardig in m'n tank geramt. Hoe netjes mijn koplampen er op de foto ook uitzien, het armatuur van die lampen is ook helemaal om zeep.. de lampjes zelf en de spiegeltjes leven nog, maar da's al.
Ik denk trouwens dat ik al plat lag eer'k tegen de wagen stak (sja, lekker ervaren he) dus voorvork en balhoofd en die shit zal volgens mij wel in orde zijn.

BTW, STEL ik word in me gelijk gesteld.. krijg ik dan de effectieve kosten die'k aan de motor moet maken terug of zal't iets minder zijn? De uitlaat is noujah, een stuk rechthoekiger geworden.. krijg ik die ook terugbetaald dan? Of is dat te estetisch voor de verzekering? Ook achteraan me fiets, het plastiek onder de buddyseat is bekrast.. zelfde.. te estetisch of terugkrijgbaar.. indien in gelijk gesteld? Iemand een idee.
 
BTW, STEL ik word in me gelijk gesteld.. krijg ik dan de effectieve kosten die'k aan de motor moet maken terug of zal't iets minder zijn? De uitlaat is noujah, een stuk rechthoekiger geworden.. krijg ik die ook terugbetaald dan? Of is dat te estetisch voor de verzekering? Ook achteraan me fiets, het plastiek onder de buddyseat is bekrast.. zelfde.. te estetisch of terugkrijgbaar.. indien in gelijk gesteld? Iemand een idee.

In principe krijg je alle schade vergoed, ook als het krassen oid betreft. Dit levert tenslotte toch ook een waardevermindering op? Je krijgt ook het gehele bedrag, want de tegenpartij betaalt & dan geldt eventueel eigen risico niet... Natuurlijk moet de schade niet meer zijn dan de dagwaarde van de motor, maar dat lijkt me niet. Een redelijk jonge GSX-R zal echt wel een hogere dagwaarde dan 7.000 gulden hebben...
Maar er is een addertje onder het gras: Je moet vaak wel kunnen bewijzen dat de schade ontstaan is door dit ongeval...
Hier heb je dus de mazzel dat je een motorgek bent... Je hebt waarschijnlijk wel aardig wat fotootjes van je trots van voor het ongeval, dus kan je aantonen dat het apparaat toen nog geen krassen had op die plaatsen. Als de verzekering heeeeel erg moeilijk wil doen, kunnen ze meer bewijs willen. Getuigen die je weg hebben zien rijden vlak voor het ongeval, of zo... Deze zijn vast wel te vinden..... }) }) })

Nog eentje: Schade aan kleding, spullen die je bij je had of zo dient de tegenpartij dan ook te vergoeden... Ook als het niet in jouw verzekering zit! Het is tenslotte door jou geleden schade ten gevolge van dit ongeval...

Nu maar hopen dat de verzekering het met ons eens is dat het zijn schuld is...

:} Onze vader die in de ...... :}
 
Shit hee Pooh, klote voor je man! Inderdaad heb je gelukkig zelf niks!!

Even over die schade: Ik denk dat het RELATIEF goedkoop op te lossen is. Ik hoop voor je dat de tank niet al te erg gedeukt is, die is namelijk ERG duur.

Weten jullie nog mijn verhaal van die vriend van mij die de dijk is afgedonderd? Die had VEEL kuipschade en tank kapot...
Hij doet alles zelf, en hij is nu F3300,- kwijt voor onderdelen. Die tank was F1500,- :(
Kawasaki ZZR600...

Nu maar hopen dat je snel weer wat geld hebt om het zelf op te knappen....want of de verzekering betaald...ik weet het niet! :(

Succes!!
 
Hey Pooh, wat lees ik nou????

Dit is dus niet de bedoeling he! Motortjes stukmaken mag niet!

Ik ben blij dat jij nog een beetje heel bent. Nu nog een goede afloop van de verzekeringszaak en Pooh kan weer :] . Ik denk dat die zaak wel goed zit aangezien jij op een voorrangsweg zat en die kerel dus schuldig is.

Wat je schade betreft, dat zal een berg poen zijn! Alleen zo'n kuip is al een paar duizend piek. Dan moet er nog een tank bij en alle kleine frutsels er nog bij die allemaal duurder zijn dan je denkt, dan wordt het een aardig bedrag. Ik sluit mij dan ook aan bij die 7000,-.

Misschien iets voor een poll? Hoeveel schade heeft Poohbeer?
 
Even over die schade: Ik denk dat het RELATIEF goedkoop op te lossen is. Ik hoop voor je dat de tank niet al te erg gedeukt is, die is namelijk ERG duur.

bekijk http://www.pricewatch.be/images/mybike/fubar2/DSC00004.JPG ff NET boven de spiegel daar.. die reflectie is mijn tank die geraakt is.

Weten jullie nog mijn verhaal van die vriend van mij die de dijk is afgedonderd? Die had VEEL kuipschade en tank kapot...
Hij doet alles zelf, en hij is nu F3300,- kwijt voor onderdelen. Die tank was F1500,- :(
Kawasaki ZZR600...
rekening houdend dat ik NIKS zelf (kan) doen: ;(

_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-05 21:49 ]
 
Sjezus, ziet er lekker uit... Heb je eindelijk je rijbewijs en kan je naar lieve lust rondtoeren krijg je dit. Hoop niet dat het teveel poen gaat kosten, maar ziet er best wel ernstig uit. Good luck!
 

Wat betreft mijn fiets....onderuitgehaald in een bocht door een andere motor en daarna onder een vangrail geschoven.
M'n motor paste eigenlijk niet onder de vangrail maar met 80 km/u is dat toch gelukt.
Geluk bij een ongeluk: achter die vangrail had je een ravijn van zo'n 30 meter diep.

Ik wacht nu af wat de verzekering zegt: total loss waarschijnlijk, want : alle kuipdelen kapot, sturrhelft gebroken, tank: zie foto, subframe krom, alle olie en koelvloeistof is eruitgelopen,waarschijnlijk zand erin geschoten....

Kijken hoe de afhandeling gaat en zo snel mogelijk een nieuwe kopen.
Ik zit nu anderhalve week al zonder motor en ik mis 'm zo.

Lullig: ik was net terug van een reisje naar de Noordkaap; 11.000 km in 15 dagen en geen enkel probleem, twee weken terug en van de 4 motors die meewaren op reis zijn er al twee gecrashed...... |(
 
Pooh,

Goed klote dat de motor in puin ligt. Zoals je zelf al aangaf valt het gelukkig allemaal nog mee. Veel belangrijker is of je zelf niks hebt.

Mischien kan je er nog een mooie streetfighter van maken :?
 
streetfighter en mooi in 1 zin? Dan hoort niet er ook bij he! :)
Hehe, nee, i luv plastiek aan een motor.. noujah, 2 wielen die rijden is ook al iets.. vanmorgen gvd immense file.. werken op de antwerpse ring |(
 

Hallo Pooh,

Ik lees het net pas van je ongeluk..... tja, vrouwenvagina. Gelukkig heb je al je vingertjes e.d. nog zodat je de soes mooi kunt opkanppen. Zelf doen is natuurlijk ook een optie. Heb ik bij mijn RF ook gedaan. Heeft mij ontzettend veel geld gescheeld.


 
Een Lelyke opmerking uit Lelykstad.

Sommige dingen vindt ik nou niet kunnen, dit is er een van. Niet zo netjes Soeptablet.
 
pfft, flauwerikken..
soeptablet: heb het zelf niet gemaakt en kan het niet aanpassen ook niet
 
En poohbeer is de uitslag al binnen ?
Ik was vandaag samen met mijn broertje aan het kijken naar een goedkope 2 wieler voor hem , en het viel me op dat er veel platte fietsen in de werkplaats stonden waaronder een hele mooie duc (voordat hij frontaal ergens op was gevlogen dan). Stond ook nog een gsx-f die van onder tegen een boom was geschoven waarbij beide berijders het niet overleeft hadden . Het ding was terhoogte van het achterwiel ongeveer bij de middenbok geplet in de vorm van de boom. De uitlaatpijp naar de demper was plat !

Dus die van jou valt wel mee.
Zag trouwens op tweakers dat je al een alternatieve manier hebt verzonnen om aan geld voor reparatie te komen :9~

Duncan
 
Op 2001-08-07 21:49, schreef poohbeer:
Op 2001-08-07 21:37, schreef Revolution:
Ja, ben je al bij de dealer geweest pooh?

broer heeft hem vandaag binnengedaan: 100.000 tot 150.000 BEF schade (/ 18.35 voor guldens)
Damn, tussen de 5000 en 7500 schaden dus. |(

Wat ga je er nu mee doen, eerst de verzekering afwachten?
 
Was je vork nu krom of niet ? rijden kan je zolang ook zonder kuip ! En hou er rekening mee dat de dealert alles nieuw rekent. Je kan gekraste delen ook plamuren en weer laten spuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan