Pool crashed op gestolen motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

fastbike

MF veteraan
In memoriam
23 jul 2002
8.693
1
Amersfoort
bron: RTV Utrecht



NIEUWEGEIN - De T-shirt dragende motorrijder die gisteravond op de A2 een ongeluk kreeg had zijn motor kort daarvoor gestolen bij een tankstation.

De Poolse man kwam daar een Fransman tegen met een motor en vroeg of hij die even mocht bekijken. Vervolgens ging de Pool er vandoor richting Oudenrijn. De man had daarbij alleen een T-shirt aan en een helm op.

Twee kilometer verderop kreeg de man een ongeluk. De motor liet hij achter op de snelweg terwijl hij al bloedend in de middenberm terugliep naar het tankstation. De man is in de boeien geslagen en wordt verdacht van diefstal en joyriding.




Als iemand mijn motor zou jatten hoop ik dat hem hetzelfde lot wacht :o

filmpje

betreft een R1 :/


en nee tis geen vrijdag, maar vond het even het vermelden waard.

zou voor mij een klein pleistertje op de wonde zijn, wanneer ik die ambu met toeters en bellen weg zie rijden met de Pikpoot Pool er in })
 
Laatst bewerkt:
hehe, is het erg als ik niks van medelijden voel?

(behalve voor de fransman dan.. :$ )
 
hij had zich kapot moeten rijden :(

sorry hoor maar ik kan totaal geen meelij opbrengen voor mensen die geen respect hebben voor andermans spullen..

vaak laten ze meer schade achter en leed dan ze maar kunnen vermoeden.

wat is er toch met onze wereld aan de hand???? :?





even aanvulling

vorige week nieuwe linnendak geplaatst op de auto ( € 400.-)
kunnen kopen na een jaar sparen van m'n overwerkgeld
eergister de zijruitjes er al uitgesneden.

snap u ? })
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan je wegrijden op een motor die je even bekijkt? Je laat toch niet een wildvreemde opstappen op je draaiende motor?

Wat mij betreft is het jammer dat de Pool nog lopen kon, maar goed.
 
Mooi dat er ook staat ".... had zijn motor kort daarvoor gestolen bij een tankstation."

... je steelt je eigen motor toch niet :?
 
Tis toch best fris om op je gejatte motor richting het oostblok te rijden in je t-shirt :')

Jammer dat die pisvlek zich niet te barsten heeft gereden, 0,0 medelijden voor die gast, heeft maar gewoon met z'n poten van andermans spullen af te blijven :r
 
Laatst bewerkt:
Respect voor het 2 km rijden in tshirt in dit jaargetijde :}

Het valt me wel op dat veel Polen, Bulgaren en Roemenen het concept van mijn en dijn nog niet helemaal doorhebben :X
 
Ik dacht in eerste instantie dat al dat blauw er was om die motor op te halen!!!
 
Heerlijk. Misschien had de Fransman het systeem in z'n motor wat ik ook wil laten inbouwen. Namelijk dat je gewoon met je telefoon een berichtje naar de motor kunt sturen bijvoorbeeld en dat dan de voorrem vol er op gaat. Ik denk dat als ik zo'n dief van boven tot onder opengescheurd, bebloed en kapot zie strompelen, of beter nog; stuiptrekkend in de berm zie liggen ik het helemaal niet zo erg meer zou vinden dat m'n motor total loss is.
 
hij had zich kapot moeten rijden :(

sorry hoor maar ik kan totaal geen meelij opbrengen voor mensen die geen respect hebben voor andermans spullen..

vaak laten ze meer schade achter en leed dan ze maar kunnen vermoeden.

wat is er toch met onze wereld aan de hand???? :?





even aanvulling

vorige week nieuwe linnendak geplaatst op de auto ( € 400.-)
kunnen kopen na een jaar sparen van m'n overwerkgeld
eergister de zijruitjes er al uitgesneden.

snap u ? })


Dat ken ik... een nieuwe motorhoes en voor je het weet heeft de eerste zijn peuk er al op uitgeduwd en zit 'ie vol vlekken van hondenpis.

Ja... wat is er met de wereld aan de hand? '(
 
Issie dood?
Zo nee jammer :(
Niet omdat het een pool is ( heb een poolse schoonzuster )
Maar wel om de daden die hij heb geflikt.
Zo jammer dat dit soort volk het verpest voor de wel eerlijk werkende poolse mensen zoals mn schoonzus.
Er komen alweer vaak oordelen aan te pas.
 
Laatst bewerkt:
hij had zich kapot moeten rijden :(

sorry hoor maar ik kan totaal geen meelij opbrengen voor mensen die geen respect hebben voor andermans spullen..


Ik denk dat dit pijnlijker is.
icon_twisted.gif


Helaas minder permanent... -O-
 
Net goed. Vieze, vuile...

Edit: Niet goed. Want wie gaat de politie/ambulance/rijkswaterstaat etc. betalen die weer kunnen komen opdraven? -O-

Dat schorem kost ons dus sowieso geld, hoe dan ook.. |(
 
Laatst bewerkt:


~NIEUWEGEIN - De T-shirt dragende motorrijder die gisteravond op de A2 een ongeluk kreeg had zijn motor kort daarvoor gestolen bij een tankstation.

De Poolse man kwam daar een Fransman tegen met een motor en vroeg of hij die even mocht bekijken. Vervolgens ging de Pool er vandoor richting Oudenrijn. De man had daarbij alleen een T-shirt aan en een helm op.




Hoe kwam die man aan die helm trouwens :?

Raar verhaal eigenlijk en lijkt wel op een mislukte verkoopdeal.. B|
 
Net goed. Vieze, vuile...

Edit: Niet goed. Want wie gaat de politie/ambulance/rijkswaterstaat etc. betalen die weer kunnen komen opdraven? -O-

Dat schorem kost ons dus sowieso geld, hoe dan ook.. |(


"wij" betalen de pliesie/ambulance/RWS.

Dit doe ik met veel plezier zodat zij op een veilige wijze die verkreukelde kutPool vanuit de berm kunnen vissen.
En dat zij een rijstrookje afzetten dat iemand met z'n gezien niet nog es op die gevallen R1 klapt.
En dat de zaken voor de verzekering geregeld worden voor de eigenaar van de R1.

kortom. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan