Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En je inlaatsysteem?Valse lucht heb ik erg veel voorzorgmaatregelen voor genomen en erg vaak op getest, maar/dus is het niet.
Geen lek in uitlaatsysteem.
Gaat om enfield bullet 500 met BSA M20 demper (is absorptiedemper)
Poppen kan dus ook te rijk zijn??
Knallen is vaak een slechte verbranding door een te arm mengsel gewoon rijker zetten en nog een rondje rijden nog steeds knallen dan een nog grotere sproeier in
Maar wat zit er voor een carb op die nep Amals uit India zijn niet echt de beste
Krijg je nu te veel brandstof, en te weinig lucht binnen dan verbrandt het niet, en gaat het de uitlaat in...
EN juist open dempers kunnen dan een punt bereiken waar temperatuur en zuurstof vanuit de uitlaat nog een naverbranding kunnen geven in de vorm van knallen
iets andere plaatsing van de stationair-bypass of - sproeier, net iets brandstoftoevoer via de gasnaald bij stationair en niet te vergeten de hoek van de onderrand van de gasklep (en daarmee de hoeveelheid zuiging die je creeert kunnen hier van invloed zijn. De twee carburateurs zijn nu eenmaal niet identiek en dus op dit punt ook niet 100% vergelijkbaar.Het gekke is dat hij dat knallen met de amal (waar hij stationair zo beroerd op liep) dat niet deed..