Porky levert rotstreken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heeft niets met een 1 april grap te maken....
dit is gewoon crimineel...

Overigens vind ik het ook crimineel als de modjes dit niet oppakken en uitzoeken.... (en indien het echt door porky is gedaan)...... lijkt mij maar 1 straf. Ik heb ze gezien die dus voor minder worden gebanned.

Maar goed, een grap moet leuk zijn dit is gewoon een hele lage streek (let wel mits bewezen..)
 
Tsja, 1 April grappen lopen wel eens uit de hand...ben bang dat dit nu gebeurd is O-) Op zich een hele goeie :) , maar als het resulteerd in het niet verkopen van je CBR, Clau, dan is dat minder geslaagd '( Suc6

P.S.: En nee, dit soort dingen worden niet op het Forum uitgevochten, maar het brengt wel een discussie op gang ;) :X
 
:r streek
full


Ik denk dat proky iig nu heel snel zal verschijnen en, ALS HIJ het geweest is, op zijn knietjes gaat???
Grapje = leuk, mislukt/uit de hand gelopen grapje niet, dus neemt verantwoordelijke zijn verantwoording????
 
Laatst bewerkt:
Te koop: CBR 600 F 1997

Lees dit maar eens, misschien vind je enkele subtiele aanwijzingen die het verhaal verduidelijken :X


Ja duidelijken,het was een goeie grap porky! Moet hij maar niet zo snel gaan schelden.... :+ alleen voortaan een proxi-server gebruiken en hot-mail is niet nodig je ken out-look ook gebruiken... mail servers checken nooit de afzender, als het maar op een e-mail lijkt, puntkes en een @ ha ha O-)
 
Ja duidelijken,het was een goeie grap porky! Moet hij maar niet zo snel gaan schelden.... :+ alleen voortaan een proxi-server gebruiken en hot-mail is niet nodig je ken out-look ook gebruiken... mail servers checken nooit de afzender, als het maar op een e-mail lijkt, puntkes en een @ ha ha O-)
X-trace...
 
The system did not respond to a force scan. This likely means that the system is down or that there is not a system at this IP address.

Porky is niet thuis....
 
Op donderdag 03 april 2003 20:24 schreef Bananeman het volgende:Leg uit.Die hebben dan iets op het forum uitgevreten, dit is buiten het forum om gebeurd.

Ben ik het niet helemaal mee eens sorry... dit forum is wel degelijk de oorzaak van dit "probleem".

Bannen is misschien overdreven maar uitzoeken hoe wat en waarom lijkt mij toch wel op zijn plaats.... ????

nu ken ik de geschiedenis van "vriend" rag##### niet (schijnt nog al een vloek op te rustten die naam......... :X ) maar volgens mij las ik dus in 1 van die topics dat HIJ via mailtjes en MSN (dus ook niet via het forum) bezig was...... vandaar.... of ben ik nu way off track... ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan