Porky levert rotstreken !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op donderdag 03 april 2003 20:35 schreef BanditBiker het volgende:Ben ik het niet helemaal mee eens sorry... dit forum is wel degelijk de oorzaak van dit "probleem".

Bannen is misschien overdreven maar uitzoeken hoe wat en waarom lijkt mij toch wel op zijn plaats.... ????
Zoals ik al eerder zei: leg uit. Wat verwacht je nou van ons?

nu ken ik de geschiedenis van "vriend" rag##### niet (schijnt nog al een vloek op te rustten die naam......... :X ) maar volgens mij las ik dus in 1 van die topics dat HIJ via mailtjes en MSN (dus ook niet via het forum) bezig was...... vandaar.... of ben ik nu way off track... ??
Hij heeft het hier op het forum zelf goed verpest, vandaar zijn ban. Anyway, dit is off-topic.
 
Een ban geven? Omdat er 2 mensen zijn die een geschil hebben? Dat is toch hun prive-zaak? Laatst was er iemand op het forum die toe gaf wel eens een tijdje in de gevangenis te hebben gezeten. Dan moeten we die dus ook gaan bannen. Kom op jongens, wel even goed na blijven denken. Ik vind het soweiso al raar dat iemand zijn priveproblemen hier op het forum gaat zitten uitvechten.
 
ik zou eigenlijk wel es een reactie willen horen van porcky, iedereen zit hem hier al uit te kakken terwijl er nog niet rechtstreeks aangetoond is dat het van hem is.
 
Op donderdag 03 april 2003 20:37 schreef Bananeman het volgende:Zoals ik al eerder zei: leg uit. Wat verwacht je nou van ons?Hij heeft het hier op het forum zelf goed verpest, vandaar zijn ban. Anyway, dit is off-topic.
Hij heeft nog niet eens gereageerd :?
 
Zolang ze banden nodig hebben.......
Maar ik weet van niets :?
Zal wel met de maandelijkse cyclus te maken hebben,ik dacht al zoiets te ruiken laatst :X
Hoe werkt dat dan met IP?
Ik ben geen wizz-kid met comps,vandaar geen windows hier.
Ok Clau,ik vind je een heel lekker ding en sorry dat ik je IRL geen genoeg aandacht geef ;(
Maar "get real" geef eens een ander de schuld!
Ban Tha Bitch! :+
 
Zolang ze banden nodig hebben.......
Maar ik weet van niets :?
Zal wel met de maandelijkse cyclus te maken hebben,ik dacht al zoiets te ruiken laatst :X
Hoe werkt dat dan met IP?
Ik ben geen wizz-kid met comps,vandaar geen windows hier.
Ok Clau,ik vind je een heel lekker ding en sorry dat ik je IRL geen genoeg aandacht geef ;(
Maar "get real" geef eens een ander de schuld!
Ban Tha Bitch! :+

Kun je me nu in volwassen taal vertellen WAAROM je dit gedaan hebt ?

Ik heb genoeg bewijs !

En geloof me... ik zit niet op aandacht van jou te wachten. :Z
 
Laatst bewerkt:
iedereen gelooft blijkbaart cbrclau op haar woord. de mening van porky werd niet eens gevraagd. kan geloven dat het niet leuk is, maar als iemand een commentaar heeft op je moto is hij niet direct de dader van een grap eh.

zou het gewoon laten voor wat het is en een andere koper zoeken ipv je druk te maken over pietluttigheden

edit: cbrclau, wat heb je dan wel van bewijs? ip's vind ik nu niet echt een bewijs? (kan zijn dat er nog andere elementen zijn eh)
 
Zolang ze banden nodig hebben.......
Maar ik weet van niets :?
Zal wel met de maandelijkse cyclus te maken hebben,ik dacht al zoiets te ruiken laatst :X
Hoe werkt dat dan met IP?
Ik ben geen wizz-kid met comps,vandaar geen windows hier.
Ok Clau,ik vind je een heel lekker ding en sorry dat ik je IRL geen genoeg aandacht geef ;(
Maar "get real" geef eens een ander de schuld!
Ban Tha Bitch! :+

Als je kabel of adsl hebt krijg je van je profider een vast ip nummer. ben je erg makkelijk traceerbaar. verstuur je veel mailtjes met bom, chemiecalieeen etc erin kun je beter inbellen. ook traceerbaar maar een stuk lastiger. mail je via een proxi-server dan laat je als ip nummer het nr. van de proxi achter. De eigenaar van dee proxi-server moet jou ip geven als politie etc erom vraagt. Mocht je gaan kloten op het net ga dan in een grote stad in een internet cafee zitten....... niet verder vertellen. via ms-dos ben je zo getracert.....
 
Kun je me nu in volwassen taal vertellen WAAROM je dit gedaan hebt ?

Ik heb genoeg bewijs !
Ik heb NIKS gedaan :( :(
Wat is het bewijs dan?
Kan "iemand" ip's misbruiken,ik dacht het niet.
Ik heb er geen verklaring voor,ik ben de enige die achter de comp.zit.
Ik begin hier nu een beetje rood aan te lopen.
Pork gaat wat verzinnen,Hans krijgt een hoop extra werk :X
 
Als je kabel of adsl hebt krijg je van je profider een vast ip nummer. ben je erg makkelijk traceerbaar. verstuur je veel mailtjes met bom, chemiecalieeen etc erin kun je beter inbellen. ook traceerbaar maar een stuk lastiger. mail je via een proxi-server dan laat je als ip nummer het nr. van de proxi achter. De eigenaar van dee proxi-server moet jou ip geven als politie etc erom vraagt. Mocht je gaan kloten op het net ga dan in een grote stad in een internet cafee zitten....... niet verder vertellen. via ms-dos ben je zo getracert.....

voor een vast ip moet je bij betalen. je krijgt een dynamisch ip dat om de zoveel tijd veranderd. (tenminste hier in belgie is dat de routine)

nogmaals, cbrclau, heb je wel een concreet bewijs buiten het suggestief bewijs van die ip's?
 
Nouja, ken *kan* IP's spoofen, maar dat lijkt me een beetje erg omslachtig voor 3 mailtjes, zijn betere (simpelere) alternatieven voor.
 
Aha dan is er vanmiddag bij mij ingebroken toen ik in het internet-cafe zat!
Het wordt mij steeds duidelijker,geen geintjes dus....
 
Wanadoo Cable geeft geen vast IP adres....

Maar als Porky nou gewoon zijn IP adres opgeeft, dan weten we toch meteen af hij het was of niet?

Als hij zegt dat hij het niet was wil hij dat vast wel doen.
 
Ik heb NIKS gedaan :( :(
Wat is het bewijs dan?
Kan "iemand" ip's misbruiken,ik dacht het niet.
Ik heb er geen verklaring voor,ik ben de enige die achter de comp.zit.
Ik begin hier nu een beetje rood aan te lopen.
Pork gaat wat verzinnen,Hans krijgt een hoop extra werk :X

Uit de teksten is het zowiezo al duidelijk dat jij het kan zijn. Daarna heb ik IP adressen controleerd. Heel toevallig dat je over Knoppers begint in mail.. terwijl je kort geleden in het topic van de PPP&A4 onzin schrijft over wat Hans van mij vind.

En waarom krijgt Hans een hoop extra werk ? :?
 
Wanadoo Cable geeft geen vast IP adres....

Maar als Porky nou gewoon zijn IP adres opgeeft, dan weten we toch meteen af hij het was of niet?

Als hij zegt dat hij het niet was wil hij dat vast wel doen.
Hoe moet ik dat bij mijzelf zien :?
Ik weet er niks van dus leg uit!
Kan niemand dat ff checken dan?
 
Je 'bewijzen' zijn nogal vaag. Ik kan, als ik de mailtjes lees, niet de indruk hebben dat er iets niet goed zit. Je moet niet zo snel achterdochtig zijn, bel eerst die persoon voordat je gaat beschuldigen.

En dat de IP adressen overeenkomen, kan komen doordat ze via dezelfde provider inbellen. Alleen bij een vaste internetverbinding heb je een eigen IP nummer.

Het is ook niet netjes om in het openbaar andermans emailadressen en telefonnumers op het forum te zetten.

Mods: wordt dit zomaar toegelaten?
 
gif kikker bemoei je er niet mee en als je het niet wilt zien/lezen moetje dat ook niet doen
ik vind dat clau en porky recht opde waarheid hebben wie dr ook gelijk heeft
en hier zzit ervaring zat om dit uit te zoeken
 
ping porky :+

Om het 1 en ander op te lossen, zou ik "de directie" even vragen of ze een IP adres na kunnen checken

Porky, om je eigen IP te checken:

Ga naar start, uitvoeren en tik daar: command (of cmd voor windows2000/XP)

tik dan:

"ipconfig" (misschien "ipconfig /all")

dan zie je al het goed is zoiets als 80.54.32.21

In ieder geval 4 cijfers met puntjes ertussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan