Portofoons

DeepSpace

MF veteraan
4 apr 2002
4.934
344
Rotterdam
Hallo allemaal,

De zomervakantie staat weer voor de deur, dus een beetje de spullen bijelkaar aan het zoeken. Ohjah, die portofoons, jah, die deden het na een tijdje niet meer. Ik zoek dus andere, maar niet te duur. Je kent het wel :P

Ik heb zelf de Cobra MT800:

Cobra-MT800.jpg


opzich prima, maar de female stekker (jack) begaf het halverwege de vakantie, door het trillen en bewegen met de stekker er in "lubberde" ze uit (alle 4) en reed de helft rond zonder te kunnen spreken en de andere helft zonder iets te kunnen horen. Of je hem nu in je borstzak had of in de tankbag het maakte niet uit. Lekker handig maar niet heus. Ik ben wel benieuwd welke portofoons jullie rijden :)
 
kenwood. (spat)Waterdicht dus ze hangen altijd los aan de motor. Batterijen houden een week vakantie vol. We rijden hier nu al een paar jaar probleemloos mee rond. Zelf de regen in engeland deed ze niets.
 
Ik heb ook de cobra MT 800 , hier doen ze het nog prima.
 
Laatst bewerkt:
stekketjes er dergelijke zijn vaak niet van cobra, maar worden er los bijgekocht en kunnen dus verschillende merken zijn, ook flutspul dus.

Er kan dus een nieuwe kabelset voor de cobra's gekocht worden, en dan doen ze het weer O-)

[me="Ted"]heeft ook een Cobra-setje (dacht MT925) met IMC bekabeling, bij waypoint (www.gps.nl) gekocht ooit[/me]
 
Laatst bewerkt:
stekketjes er dergelijke zijn vaak niet van cobra, maar worden er los bijgekocht en kunnen dus verschillende merken zijn, ook flutspul dus.

Er kan dus een nieuwe kabelset voor de cobra's gekocht worden, en dan doen ze het weer O-)

[me="Ted"]heeft ook een Cobra-setje (dacht MT925) met IMC bekabeling, bij waypoint (www.gps.nl) gekocht ooit[/me]


ahaa, ik vond mij stekkertjes al verdacht duurzaam om zomaar kapot te gaan. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan