Poser, schaamranden enz enz enz enz......

Aanvulling: En dan begin ik nog maar niet over de mensen die op elke meeting even hun R1/GSX-R/iets anders ongecontroleerd de lucht ingooien en dan denken dat ze een wheelie maken.
Of mensen die een parkeerplaats oprijden en dan koppeling inknijpen en het ding dan lomp de toerenbegrenzer in jagen.

(Nee, ik refereer niet naar een bepaalde meeting :+ )
 
Ik heb nu al twee keer de uitdrukking "tering en inslag" gezien, het is "schering en inslag"... sorry, dat moest ik even kwijt.
 
foei wat een gelul, als je maar lol hebt op je fiets !

en bekijk het eens zo; je kan schaamranden ook veiligheidsranden noemen......
 
foei wat een gelul, als je maar lol hebt op je fiets !

en bekijk het eens zo; je kan schaamranden ook veiligheidsranden noemen......

stupid.gif
 
Als ik me veiligheidsranden (vind ik wel een mooie) weg wil rijden moet ik eerst een paar cm kleppendeksel wegrijden denk ik :+
 
Net aslof je aan de schaamranden kan zien hoe hard iemand rijdt ;)

Je heb ook heel veel mensen die hun knie aan de grond rijden, onder het motto ik heb me fiets onder "controle" :? Vervolgens haal je ze buitenom in zonder je hele band te gebruiken :+ Dat heb ik al meer gehad als dat ik ze niet bij kon houden.

Het gaat erom hoe hard je gaat! Niet hoe je het doet ;) Eigenlijk gaat het alleen op het circuit erom hoe hard je rijdt :+

Enja, mijn schaamranden zijn weg achter. Voor zitten ze d`r weer. Heb niet altijd zin om te kijken hoe "hard" ik wel niet kan.

ps: ik heb tien jaar lang gespaart voor deze motor. Nou dan hou ik hem liever heel als dat ik hem binnen een halfjaar plat leg |( Met macadam`s bandjes :X
 
Net aslof je aan de schaamranden kan zien hoe hard iemand rijdt ;)

Je heb ook heel veel mensen die hun knie aan de grond rijden, onder het motto ik heb me fiets onder "controle" :? Vervolgens haal je ze buitenom in zonder je hele band te gebruiken :+ Dat heb ik al meer gehad als dat ik ze niet bij kon houden.

Het gaat erom hoe hard je gaat! Niet hoe je het doet ;) Eigenlijk gaat het alleen op het circuit erom hoe hard je rijdt :+

Enja, mijn schaamranden zijn weg achter. Voor zitten ze d`r weer. Heb niet altijd zin om te kijken hoe "hard" ik wel niet kan.

ps: ik heb tien jaar lang gespaart voor deze motor. Nou dan hou ik hem liever heel als dat ik hem binnen een halfjaar plat leg |( Met macadam`s bandjes :X
:^
 
ook weer even off topic aan moturist:
ja ben net weer een paar maanden terug heb daar 1.5 jaar gezeten, maar ben teruggekomen om weer lekker op de motor te rijden (is daar iets te link)

zo toch nog het woord "motor" verwerkt
 
Tja op circuit rijd je de band zo helemaal op, daar is geen kunst aan, maar op de openbare weg rijd ik met het koppie en probeer ik zo te rijden dat ik bij onverwachte zaken als olie op de weg, plotseling verkeer vanuit een zijstraat etc. nog een kans maak er heel vanaf te komen.

:^
 
Er is een verschil tussen de motor een beetje gebruiken en schaamranden die aantonen dat je zowat rechtop door de bocht gaat. Als er 4 tot 5 cm van de band niet gebruikt is moet je je ernstig af gaan vragen of je met een iets andere motor meer plezier kunt hebben.

... of je moet hem alleen voor de looks hebben natuurlijk :P
 
Jullie zijn allemaal pussies en posers met jullie schaamranden!!!!









:P :+

Ik vond dat er reeds zoveel zinnigs gezegd werd, dat het eens tijd was voor iets onzinnigs... :P
 
Er is een verschil tussen de motor een beetje gebruiken en schaamranden die aantonen dat je zowat rechtop door de bocht gaat. Als er 4 tot 5 cm van de band niet gebruikt is moet je je ernstig af gaan vragen of je met een iets andere motor meer plezier kunt hebben.

... of je moet hem alleen voor de looks hebben natuurlijk :P

Kijk en daar gaat het nou precies om!
Al zou iemand hem alleen voor de looks hebben maar hij heeft er plezier in wat dan nog? Laat die motorrijder plezier hebben op zijn manier en niet zoals een ander dat mogelijk van hem of haar zou verwachten. Zo praat je elkaar dus complexen aan want goh ik zit op een supersport maar rijdt met schaamranden van 4 cm. So what?
 
ook weer even off topic aan moturist:
ja ben net weer een paar maanden terug heb daar 1.5 jaar gezeten, maar ben teruggekomen om weer lekker op de motor te rijden (is daar iets te link)

zo toch nog het woord "motor" verwerkt

[semi-off topic mode]

Bonaire, Bonaire '( '( 'k woonde er 5 1/2 jaar, van 1994 tot eind 1999. Geweldig eiland :} maar niet zo geschikt voor motorrijden ;( Hoewel, de lokale motorclub daar wel anders over dacht.

[/semi off topic mode }) ]

Houden ze nog steeds "drag races" op het rechte stuk tussen Bellnem en Sorobon :?

Van posers gesproken !!!

Die lui rijden op SUPERSPORTs of juist SUPER LUIE groot toeristen op een eiland met een max. snelheid van 60 km/h en in totaal misschien 80 km verharde weg, maar ze hebben wel veel L :+ L
 
Laatst bewerkt:
Tis maar net wat je onder posers verstaat. Ik persoonlijk vind de mensen die de hele dag hetzelfde klaverblad rijden om die randjes er maar af te rijden, en dan vervolgens op elke meeting arrogant naast hun motor staan een beetje posers.
Zelfde geldt voor mensen die een kneedown maken op een moment waarop het niet nodig is.

Mja, dat ben ik he...
Hé, hebben we hier iemand die de hand in eigen boezem steekt :? Dat kan niet op MF, hoor. Staan harde sancties op! :+
 
ja daar gaat het nog elke zaterdagmiddag om 18.00 voluit, vlak voordat ik wegging was zelfs de eerste hayabusa al gearriveerd (met verlengde achterbrug)
en verder inderdaad heel veel supersport's of juist harley's en weinig ertussenin.


en lekker in het t-shirtje met shorts de bocht om glijden en met bakken wheelspin wegrijden en dan heb ik het nog niet eens over het regenseizoen.

ik heb er van 2001 tot maart 2003 gezeten en ik heb er genoeg het ziekenhuis uit en in zien gaan.
maar dat waren zeker geen posers die waren gewoon heel erg dom.
 
Hé, hebben we hier iemand die de hand in eigen boezem steekt :? Dat kan niet op MF, hoor. Staan harde sancties op! :+

Doelde eigenlijk niet op mezelf :P Heb nog nooit een kneedown (proberen) te maken terwijl het op mijn fiets niet echt moeilijk is. Mja, als je fiets 120 kilo weegt hoef je echt niet er helemaal naast te gaan hangen om em in de bocht te houden, dus blijf ik er lekker recht op zitten :)
 
Heb vandaag mijn voorlopig rijbewijs gaan halen en dan heb ik dus ook de eerste keer met mijn R6 gereden en het was de max !!!!!!!!

Als een ander motorijder me zag rijden dan dacht ie bij zichzelf misschien, wa sukkelaar maar who cares ??? , ik zeker niet.
Ik trek niet boven de 8000 toeren en ik rijd niet te vlug en ik trek ook niet rap op. Ik leer gewoon de machine kennen en langzaam aan probeer ik op te bouwen.
Als er ene mij inhaalt op zijn 125cc dan interesseert mij dat geen reet.
Ik leer gewoon op mijn tempo en ik heb gewoon mijn droommachine gekocht waar ik nu ook ten volle van kan genieten.
Alles op zijn tijd ...........

Live & Let Live !!!

Greetz
Thieutje
 
Terug
Bovenaan Onderaan