Poser, schaamranden enz enz enz enz......

Heb vandaag mijn voorlopig rijbewijs gaan halen en dan heb ik dus ook de eerste keer met mijn R6 gereden en het was de max !!!!!!!!

Als een ander motorijder me zag rijden dan dacht ie bij zichzelf misschien, wa sukkelaar maar who cares ??? , ik zeker niet.
Ik trek niet boven de 8000 toeren en ik rijd niet te vlug en ik trek ook niet rap op. Ik leer gewoon de machine kennen en langzaam aan probeer ik op te bouwen.
Als er ene mij inhaalt op zijn 125cc dan interesseert mij dat geen reet.
Ik leer gewoon op mijn tempo en ik heb gewoon mijn droommachine gekocht waar ik nu ook ten volle van kan genieten.
Alles op zijn tijd ...........

Live & Let Live !!!

Greetz
Thieutje

Hier zitten toch nog verstandige mensen.
 
Heb vandaag mijn voorlopig rijbewijs gaan halen en dan heb ik dus ook de eerste keer met mijn R6 gereden en het was de max !!!!!!!!

Als een ander motorijder me zag rijden dan dacht ie bij zichzelf misschien, wa sukkelaar maar who cares ??? , ik zeker niet.
Ik trek niet boven de 8000 toeren en ik rijd niet te vlug en ik trek ook niet rap op. Ik leer gewoon de machine kennen en langzaam aan probeer ik op te bouwen.
Als er ene mij inhaalt op zijn 125cc dan interesseert mij dat geen reet.
Ik leer gewoon op mijn tempo en ik heb gewoon mijn droommachine gekocht waar ik nu ook ten volle van kan genieten.
Alles op zijn tijd ...........

Live & Let Live !!!

Greetz
Thieutje

Idd verstandig, eindelijk iemand die door heeft dat een 600cc te traag is om een 2 takt bij te houden :+
 
Iedereen doet waar hij of zij zin in heeft,en zo hoort het ook.
Schaamrandtjes of niet,kan mij persoonlijk niet boeien,maar niet gaan lopen
zeiken als het een beetje verkeerd afloopt.
It's all in the game. :X
 
Kijk en daar gaat het nou precies om!
Al zou iemand hem alleen voor de looks hebben maar hij heeft er plezier in wat dan nog? Laat die motorrijder plezier hebben op zijn manier en niet zoals een ander dat mogelijk van hem of haar zou verwachten. Zo praat je elkaar dus complexen aan want goh ik zit op een supersport maar rijdt met schaamranden van 4 cm. So what?


Uhhhhhhhhh....


Als iemand hem alleen voor de looks heeft, en je gebruikt hem dus niet waar hij voor gemaakt is, dan ben je toch een poser :? :? :?
 
Uhhhhhhhhh....


Als iemand hem alleen voor de looks heeft, en je gebruikt hem dus niet waar hij voor gemaakt is, dan ben je toch een poser :? :? :?

Of iemand die het gewoon heel leuk vind om op de, volgens hem/haar, mooiste motor rond te rijden! ;)
 
Rijd zoals je wil.. speel met je leven zoals je wil.. als een ander dat niet wil..respecteer dat.

Gewoon allemaal niet zo zeiken.
 
Ik ben een poser want het eerste wat ik bij een nieuwe band doe is het ding ontschaamranden zodat iedereen kan zien hoe plat ik....... ;)
 
Nou misschien ga ik wel een Gixxer 1000 kopen omdat ik dan genoeg vermogen heb om lekker rechtdoor te rijden met een duo persoon en ik ook nog wat kan sturen

Leg ik er bt020's onder

zal jullie toch een rotzorg zijn ?
wat een gezeik zeg.
 
Iedereen koopt zijn of haar motor toch omdat ie mooi is en dus altijd een beetje om te poseren..of rijden alle niet-posers soms op spuuglelijke motoren waar je nog niet dood op of bij in de buurt gezien wil worden ?

Maar ja snap die hele racer-scene niet zo geloof ik.

Spreuk van de week :

Wilt U geen schaamrand,
koopt enen 2e hands band !! :+
 
ik heb wel nog schaamranden maar rij de meeste snelle rijders gewoon zoek...

meestal na een bocht of 3 als ze uit het zicht zijn verdwenen en ik achteraan sukkel en een foute weg insla :+

:P :+

Ik vond dat er reeds zoveel zinnigs gezegd werd, dat het eens tijd was voor iets onzinnigs... :P

me 2
 
Uhhhhhhhhh....


Als iemand hem alleen voor de looks heeft, en je gebruikt hem dus niet waar hij voor gemaakt is, dan ben je toch een poser :? :? :?

Als je even logisch na denkt dan weet je dat de meeste supersports gemaakt zijn voor snelheden die in Nederland niet/bijna niet haalbaar zijn. Dus op alle circuitrijders na is iedereen met een supersport in Nederland een poser?
 
Als je even logisch na denkt dan weet je dat de meeste supersports gemaakt zijn voor snelheden die in Nederland niet/bijna niet haalbaar zijn. Dus op alle circuitrijders na is iedereen met een supersport in Nederland een poser?

En alle chopperrijders, want die zijn ook mainly op uiterlijk vertoon gebaseerd, en de Streetfighters, en ....... Dus ik verklaar hierbij iedere motorrijder (ook de - kijk mij eens mooie rullen hebben - circuit rijder)tot poser, behalve diegenen die zich schaamteloos met zo'n lelijke woonwerk Pacific Coast en andere scooter-achtigen door de files wurmen.

Hoewel, de - kijk mij eens lekker een file voorbij rijden - scooter coureur.......

:+
 
Als je even logisch na denkt dan weet je dat de meeste supersports gemaakt zijn voor snelheden die in Nederland niet/bijna niet haalbaar zijn. Dus op alle circuitrijders na is iedereen met een supersport in Nederland een poser?

Het ging om schaamranden.
Schaamranden hebben nix met snelheid te maken. Je kan ze ook wegrijden met 30 per uur :X
 
Het ging om schaamranden.
Schaamranden hebben nix met snelheid te maken. Je kan ze ook wegrijden met 30 per uur :X
:^

En zeker met die moderne brede banden. Daar stelt het helemaal nix bij voor om je banden tot op de rand te rijden.


Gisteren reed er ook zo iemand op de lekdijk met een SP1. Rechte stuk gas geven en in elke bocht werd ie bijna door een fietser ingehaald, zo langzaam als ie reed. Dan denk ik toch wel: "ga eerst maar eens oefenen op een CBtje voordat je op zo'n PK reus gaat rijden.
 
Prima, helemaal geen probleem, maar je moet toch toegeven als je hem alleen daar voor koopt dat je aan het posen bent, niet??


kan idd, als je ook graag wilt dat andere naar je kijken omdat je zo'n mooie motor hebt :) .

Maar ik startte het topic eigenlijk om de mensen die het nodig vinden anderen voor

crouching-gorilla-looking-at-me.jpg


te zetten vanwege hun schaamranden. Te laten beseffen dat ze dit misschien wel eens tegen de verkeerde makkelijk-opnaaibare-ik-ga-me-nu-bewijzen-personen- |( zeggen.
stukje gewaarwording dus. ;)

[me]Rider -X- vind het (net als B2) vaak moeilijk om in een keer goed te zeggen wat hij bedoeld[/me]
 
Op donderdag 05 juni 2003 12:22 schreef Rider -X- het volgende:[me]Rider -X- vind het (net als B2) vaak moeilijk om in een keer goed te zeggen wat hij bedoeld[/me]
eila, nu niet overdrijven hoor, zoooo erg ben ik nu ook weer niet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan