Poser, schaamranden enz enz enz enz......

probeer nog steeds de schaamrandjes van m'n 911 weg te krijgen, soms lukt het bijna alleen hangt het zo lullig in een bocht. :+
 
idd, iedereen met een moto is een poser, wie is er nu niet trots op zijn moto :?

als je nu op een terras zit (wat ik dus wel graag doe :) ) zit je toch ook te kijken wie er naar je moto zit kijken. zelfs met men er5 , maar daar keek alleen het vrouwvolk naar *D
 
Circuitrijden is niet nodig om de grenzen te verkennen, wel zo veilig.
Een sportmotor koop je om te sporten en met het sporten ben je jezelf aan het vergelijken met de rest.
Schaamranden vergelijken is dus niet meer dan normaal, als we allemaal op Assen zouden rijden dan konden we deze rondetijden vergelijken, omdat we daar niet allemaal komen: Schaamranden vergelijken. :]
Ik vind het stiekem echt triest als ik een sportfiets zie met schaamranden van meer dan 1cm. Is ongeveer het zelfde als een bierbuik op sportschoenen (en trainingspak) *D .

Om het voor eens en altijd duidelijk te maken: Kan er niet een MF circuitdag georganiseerd worden op Zolder, Assen of de North.....
Dan zijn we daarna van het gedonder af, iedereen die dan meer dan 10 seconden van de snelste ronde uit zijn klasse zit moet een sjopper gaan kopen. O-)

Ben schaamteloos :P
 
Gisteren reed er ook zo iemand op de lekdijk met een SP1. Rechte stuk gas geven en in elke bocht werd ie bijna door een fietser ingehaald, zo langzaam als ie reed. Dan denk ik toch wel: "ga eerst maar eens oefenen op een CBtje voordat je op zo'n PK reus gaat rijden.

Ik rij nu welgeteld 2 dagen met mijn R6 en ik heb die moto gekocht omdat het echt die was da ik wou. Aangezien ik nu nog maar 2 dagen met de motor rijd (voorlopig rijbewijs) kan ik ook nog niet goed rijden en zelfs het aanzetten is nog niet 100% zoals het moet zijn.
Op de rechte stukken geef ik nu ook meer gas omdat ik de bochten nog niet snel kan nemen. Ik rijd ze ook heel traag door en alhoewel ik ze wel snel wil nemen heb ik het lef en de kennis nog niet om dit te doen.
Is dit dan zo verkeerd ? Djeezus, als je met een wrak rijd dan is het niet erg hoor maar als je een mooi machine hebt dan moet je kunnen rijden é HOHO, wat haat ik die mentaliteit ?
Ik zou het veel leuker vinden als iemand die echt kan rijden mij even wat tips geeft hoe ik de bochten goed kan nemen in plaats van te zitten lachen in zijn eigen.
Iedereen moet toch leren zeker ..... en dat kan toch ook op een mooie snelle machine als je daar het geld voor hebt.
Als ik 18 was en ik had het geld dan kocht ik ook een BMW M3 hoor als eerste wagen.
Probeer eens wat respect op te brengen voor mensen die LEREN rijden, al dan niet op een snelle machine.

Greetz
Thieutje ...
 
Ik rij nu welgeteld 2 dagen met mijn R6 en ik heb die moto gekocht omdat het echt die was da ik wou. Aangezien ik nu nog maar 2 dagen met de motor rijd (voorlopig rijbewijs) kan ik ook nog niet goed rijden en zelfs het aanzetten is nog niet 100% zoals het moet zijn.
Op de rechte stukken geef ik nu ook meer gas omdat ik de bochten nog niet snel kan nemen. Ik rijd ze ook heel traag door en alhoewel ik ze wel snel wil nemen heb ik het lef en de kennis nog niet om dit te doen.
Is dit dan zo verkeerd ? Djeezus, als je met een wrak rijd dan is het niet erg hoor maar als je een mooi machine hebt dan moet je kunnen rijden é HOHO, wat haat ik die mentaliteit ?
Ik zou het veel leuker vinden als iemand die echt kan rijden mij even wat tips geeft hoe ik de bochten goed kan nemen in plaats van te zitten lachen in zijn eigen.
Iedereen moet toch leren zeker ..... en dat kan toch ook op een mooie snelle machine als je daar het geld voor hebt.
Als ik 18 was en ik had het geld dan kocht ik ook een BMW M3 hoor als eerste wagen.
Probeer eens wat respect op te brengen voor mensen die LEREN rijden, al dan niet op een snelle machine.

Greetz
Thieutje ...

feit is dat het niet lekker leert zo'n raket, het verhaaltje... kruipen voor je staat en staan voor je kan lopen.... Jij wil gelijk rennen. Onee, dat wil je niet maar je koopt wel de duurste "airmaxies" die er zijn....

Het is wel een mooie motor zo'n R6, maar om te beginnen maak je het jezelf erg moeilijk......., have fun..ride XT500

ps Niks is leuker dan op een oude k100 een R1 buiten om inhalen en als je naast hem zit je visier dicht doen. Vooral als ze er als een aap opzitten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan