Poser topic; Show hier je helm #3

Zal mijn butsmuts ook eens Sho(ei)wen
Gt Air 2 Deviation TC-9:Y

IMG-20230108-WA0006.jpeg
 
Dit topic maar weer eens een rotschop geven..

Is wel een ploattie van het web, maar gisteren opdracht gegeven om onderstaand te bestellen (pre order) *O**O**O**O**O*
(wel de keiharde eis dat ik het ding wil hebben vóór 25 mei '24 ivm een bezoekje op het betreffende eiland)
Bekijk bijlage 1947004
Arai presenteerde de RX-7V en kreeg homologatie met behoud van zijn karakteristieke ronde, gladde en sterke schaalontwerp om ‘af te kijken’ en impactkrachten te verspreiden. Of simpel gezegd, door een Arai RX-7V EVO te zijn.

Wat een beroerde vertaling van "glance off"....
 
Dit topic maar weer eens een rotschop geven..

Is wel een ploattie van het web, maar gisteren opdracht gegeven om onderstaand te bestellen (pre order) *O**O**O**O**O*
(wel de keiharde eis dat ik het ding wil hebben vóór 25 mei '24 ivm een bezoekje op het betreffende eiland)
Bekijk bijlage 1947004
Kan maar zo zijn dat je 'm daar op kan halen.....

Ook al eens meegemaakt, maar dat was meer voor de Engelse klanten...
Heb jaren geleden wel eens extra helmen mee moeten nemen omdat niet alle op tijd naar Engeland geleverd waren.
Werkte toen bij Arai Helmet Europe als technische medewerker...
 
Hoop het niet @madvo69 ... Zie het niet zitten om met 2 Arai's (huidige en nieuwe) terug te komen van IoM, op de motor én volledig bepakt met tent e.d.... Daarbij ook weer een nieuw (donker) vizier besteld, dus die mag je dan ook nog ergens gaan tussen je bagage gaan frotten..
Anderzijds is het wel gaaf om het ding daar in ontvangst te nemen, Arai doet er veel aan bij dat evenement en heeft altijd een mooie stand op het paddock staan daar..
 
Dit topic maar weer eens een rotschop geven..

Is wel een ploattie van het web, maar gisteren opdracht gegeven om onderstaand te bestellen (pre order) *O**O**O**O**O*
(wel de keiharde eis dat ik het ding wil hebben vóór 25 mei '24 ivm een bezoekje op het betreffende eiland)
Bekijk bijlage 1947004
Dikke valpet!!

Enne, mocht je nog mede forummers zoeken voor een pilsje: IOM TT 2024
 
Terug
Bovenaan Onderaan