Poser topic; Show hier je helm #3

Zelf heb ik naast een Arai RX-7V 2017 Isle of Man TT special en een Arai Chaser-X Maverick, ook nog een gouden ouwe Chaser Phil Read.

En voor op de crossert een O'Neal Sierra II Adventure:

1598122639514.png
 
Laatst bewerkt:
Beetje afwisseling is niks mee. Als ik veel centjes had gehad wist ik het ook wel 😅🤣

Na aankoop van deze spullen ben ik ook bijna blut. Gelukkig heb ik nog maar 1 hobby. Die Arai's van mij liften ook behoorlijk, misschien moet ik later weer terug naar Shoei; daar reed ik vroeger vaak mee.
 
Laatst bewerkt:
Shoei heeft erg goede helmen, maar de maatvoering is de laatste tijd erg krap geworden. Scorpion heeft trouwens ook goede helmen, Fabio Quartararo rijdt er mee.

Ik heb die Fabio replica gehad van Scorpion. Vond het helemaal niks. Zag er mooi uit, prijs kwaliteit is prima maar kreeg verschrikkelijk pijnlijke drukpunten na een half uur op mijn voorhoofd. Is na een kleine week weer retour gegaan.

20200412_191824.jpg
 
Laatst bewerkt:
shopping.png

Had vorig jaar de HJC RPHA 70 besteld op 8 april omdat ik bij Scorpion helmen geen leuke zag in 2019, nou uiteindelijk kreeg ik op 20 oktober vorig jaar belletje dat hij binnen was pfff, en toen dacht ik hou hem maar ( had ik ook al gemeld in de winkel dat ik hem niet meer hoefde, omdat het veel te lang duurde ). En dacht ga nu wel kijken naar een 2020 helm van Scorpion want de vorige EXO 1000 beviel me ook al prima. Dus toen deze de Scorpion EXO 1400 carbon gekocht. En ben er blij mee.
 
Sinds een paar maanden de Arai QV en ik heb er een los zonnevizier bij waardoor het een Pro word:

61cKuyHvGJL._SL1030_.jpg
 
images.jpg

Een beetje net als met parkeren van m'n motor, als ik m'n butsmuts uit de zak haal denk ik; wauw, wat een prachtig ding! (Shoei GT-Air II Deviation TC-9)
 
thx.

Heb hier ook nog een bijna 20 jaar oude Doohan replica van Arai. Doe ik niet meer weg, staat mooi in de garage...
Bekijk bijlage 1536137

De Scott Russel replica die ik ervoor had heb ik destijds verkocht, vind het nog steeds jammer.
Heb ik ook gehad!!, Heeft mijn hoofdje gered toen ik met mijn Puch door het achterraam van een toen spiksplinternieuwe Hyundai H100 ging...en KO...het enige wat ik mij nog kan herinneren is dat ik heel even bijkwam en dacht..."wat een lelijke radio" toen weer KO en thuis op de bank wakker geworden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan