positie van je voeten

naja volgens mij rij ik meestal gewoon met het steppie in het midden van mijn voetvlak.

alleen met een bochtje verplaats ik het steppie naar mijn tenen, omdat ik ander met mijn tenen over de grond schraap. :)
 
Bal van m'n voet, dus net echter de tenen. Voor mij enige comfortabele zithouding, wordt ook zo aangeleerd in de rijschool.

Gewoon eens op je tenen gaan staan en het deel van je voet dat dan de grond raakt moet op je stepjes ;)
 
Rechtdoor: midden van het voetvlak,
Bochten: tenen op steppie.

Dat rijdt doorgaans prettig en voorkomt dat m'n laarzen wel érg snel slijten...
 
ik probeer meestal een handstand met mn handen op de steppies, maar het shakelen met mn vingers word iets te veel van het goeie
 
naja volgens mij rij ik meestal gewoon met het steppie in het midden van mijn voetvlak.

alleen met een bochtje verplaats ik het steppie naar mijn tenen, omdat ik ander met mijn tenen over de grond schraap. :)
Als ik zo iemand zie afkomen met een supersport en dan z'n voeten in het midden van het stepje moet ik altijd lachen. Dan koop je iets wat zo ergonomisch is en dan steken er onderaan 2 voeten uit, is echt belachelijk om te zien. Op eender welke motor vind ik het lelijk, maar op een supersport vind ik het belachelijk :+

en als ik kijk naar het percentage motorrijders dat zo rijd, zal ik wel veel reacties tegen krijgen
 
Als ik zo iemand zie afkomen met een supersport en dan z'n voeten in het midden van het stepje moet ik altijd lachen. Dan koop je iets wat zo ergonomisch is en dan steken er onderaan 2 voeten uit, is echt belachelijk om te zien. Op eender welke motor vind ik het lelijk, maar op een supersport vind ik het belachelijk :+

en als ik kijk naar het percentage motorrijders dat zo rijd, zal ik wel veel reacties tegen krijgen
t ziet er ook niet uit.. maar omdat ik vrij lang ben (1,96) rijd dat op de lange stukken gewoon het lekkerst, helaas ;)
 
Ook maar ff zeerieus reageren... :P

Maar het is bij mij de 'positie' v/h gehele lijf.....

Vanwege rug/schouder klachten, ben ik 'anders' gaan rijden.
Ten eerste van het voorover 'hangen', leunend op de polsen (GSX/ZZR..), waar ik dus last van kreeg, rij ik nu TDM.....en dat is een verádeming! :Y

Op m'n brikkie de KZ750...zet ik m'n landingsgestel op de duo-steps...
Hierdoor zit ik wat rechter, en m'n bekken komt zo in een goede positie te staan,
waardoor de lage rugpijn verleden tijd is. :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik zo iemand zie afkomen met een supersport en dan z'n voeten in het midden van het stepje moet ik altijd lachen. Dan koop je iets wat zo ergonomisch is en dan steken er onderaan 2 voeten uit, is echt belachelijk om te zien. Op eender welke motor vind ik het lelijk, maar op een supersport vind ik het belachelijk :+

en als ik kijk naar het percentage motorrijders dat zo rijd, zal ik wel veel reacties tegen krijgen

tsssssssssssssss, ben het zo met jou eens!!!
 
Met de hak tegen het stepje natuurlijk!!!

Anders duurt het een eeuwigheid voordat je eens een keer wat aan de grond rijdt!

*D

Man man man. "ziet er dom uit" etc.
Gewoon positie afwisselen. Dan kun je het langste achtereen rijden. Iets in 1 positie houden is gewoon niet fijn.
Het is net als met je buik inhouden op het zwembad, het ziet er wat beter uit maar uiteindelijk is het een verademing als je kunt ontspannen...

*O* *O* *O*
 
punt 1:
Om daar antwoord op te geven zou ik eerst even moeten gaan zitten en dan eens opletten aangezien ik daar niet bij nadenk maar gewoon lekker ga zitten.
Ik weet wel dat ik in bochten m'n voeten verzet om meer druk op de steun(en) te geven.
punt 2:
Wat boeit het wat een ander vindt... ik rij zoals ik het lekker vindt en waar een ander zich druk om maakt is mijn probleem niet.
Mensen moeten zich wat meer met zichzelf bezich houden, is ook beter voor het hart als je je niet overal druk om maakt 8-)
 
Als ik zo iemand zie afkomen met een supersport en dan z'n voeten in het midden van het stepje moet ik altijd lachen. Dan koop je iets wat zo ergonomisch is en dan steken er onderaan 2 voeten uit, is echt belachelijk om te zien. Op eender welke motor vind ik het lelijk, maar op een supersport vind ik het belachelijk :+
en als ik kijk naar het percentage motorrijders dat zo rijd, zal ik wel veel reacties tegen krijgen

Nee hoor, zo'n reactie zegt veel meer over jou als persoon dan over de manier waarop mensen zélf kiezen om motor te rijden...... :W
 
Nee hoor, zo'n reactie zegt veel meer over jou als persoon dan over de manier waarop mensen zélf kiezen om motor te rijden...... :W
Hmmm... En toch ben ik het met sjool eens, 't ziet er idioot uit. Gewoon de teentjes (naja, bal van de voet, tenen, whatever) :Y
 
Als ik zo iemand zie afkomen met een supersport en dan z'n voeten in het midden van het stepje moet ik altijd lachen. Dan koop je iets wat zo ergonomisch is en dan steken er onderaan 2 voeten uit, is echt belachelijk om te zien. Op eender welke motor vind ik het lelijk, maar op een supersport vind ik het belachelijk :+

en als ik kijk naar het percentage motorrijders dat zo rijd, zal ik wel veel reacties tegen krijgen


ik schakel me helemaal de tering af en toe.. als ik dan steeds mijn voeten moet gaan verplaatsen... (idd ook bij gebruik van achterrem) :? en daarbij ivm mijn beenlengte is het gewoon het lekkerst om met het midden van mijn voeten op de steps te zitten... :Y

dan ziet het er maar een beetje minder uit hoor.. jammer dan.. het gaat volgens mij toch niet echt om het uiterlijk.. (maar dat is mijn bescheiden mening)
 
Terug
Bovenaan Onderaan