Positief nieuws

old_RolandN

geblokkeerd account
22 jun 2005
4.727
2
Omg Den Haag
'T is niet topic waardig maar na alle negatieve berichten over gestolen motoren had ik gewoon even zin om dit positieve bericht te plaatsen.

Vijf aanhoudingen voor diefstal motor


Rijswijk 02-10-2005 - Vijf Hagenaar in de leeftijd van 19 tot 21 jaar zijn zaterdagavond 1 oktober in een woning aan de Fahrenheitstraat aangehouden voor betrokkenheid bij het stelen van een motorfiets. Rond 20.15 uur ging de 18-jarige Rijkswijkse motorrijder tanken bij een benzinestation aan de Schaapweg. Tijdens het tanken ontstond tussen hem en twee mannen een gesprek of de motorfiets te koop was. Toen de eigenaar ook op zijn motor wilde gaan zitten, sprong plotseling een van de mannen voor hem op de motor en gaf vol gas. De Rijswijker viel van zijn motor en de verdachte ging er met zijn motor vandoor. Korte tijd later kreeg de politie een tip dat de motor was gesignaleerd bij een woning in de Fahrenheitstraat. Agenten namen polshoogte en de motor stond inderdaad in de tuin achter het huis. Alle verdachten zijn voor verhoor meegenomen naar het politiebureau.

Bron: Politie.nl/haaglanden :W
 
'T is niet topic waardig maar na alle negatieve berichten over gestolen motoren had ik gewoon even zin om dit positieve bericht te plaatsen.Bron: Politie.nl/haaglanden :W

Hoe positief is het als je motor onder je vandaan wordt gerukt bij een tankstation? Onder toezicht van de overal aanwezige camera's? Hoeze brutale roof?

OK, ze zijn gepakt en de eigenaar heeft zijn motor misschien wel weer terug (als alle administratie tenminste is afgehandeld). Nou maar hopen dat de dieven/overvallers inderdaad worden veroordeeld en gestraft!
 
Fahrenheitstraat :X
[me]Knuffelrek heeft ook nog in die buurt gewoond B| [/me]
 
wat een reacties, k ben allang blij voor die jongen dat ie zn motor terug heeft! Waarschijnlijk heeft die arme jongen geld ervoor geleend en dan wordt zn trots onder zn neus uitgetrokken. arme jongen, hopelijk volgende keer meer geluk. En onthoud allen, altijd tanken met de airmiles *O*
 
Hou op, cameras tot in je hol
nederland staat er vol mee
Maar na de zoveelste steen van een viaduct zonder arrestatie vraag je je toch af wat die dingen nog voor nut hebben


maar on topic: :} aan de politie
 
Hoe positief is het als je motor onder je vandaan wordt gerukt bij een tankstation? Onder toezicht van de overal aanwezige camera's? Hoeze brutale roof?

OK, ze zijn gepakt en de eigenaar heeft zijn motor misschien wel weer terug (als alle administratie tenminste is afgehandeld). Nou maar hopen dat de dieven/overvallers inderdaad worden veroordeeld en gestraft!

Of de eigenaar z'n fiets al weer terug heeft is nog maar de vraag.
Wij haalden ooit een auto terug die was ontvreemd bij een garagebedrijf waar een kennis van me werkte. We waren achter de dader zijn adres gekomen en hebben hem s'avonds opgewacht waarna we de auto mbv de reservesleutels terug namen. Vervolgens naar 't politiebureau, die de gang van zaken door de vingers zag, maar we moesten de wagen op 't bureau laten staan omdat de dader eerst officieel afstand moest doen!!!
Later is die auto natuurlijk wel weer terug gekomen, maar het heeft toch even geduurd.

B|
 
Fahrenheitstraat :X
[me]Knuffelrek heeft ook nog in die buurt gewoond B| [/me]


Gelukkig is de Fahrenheit straat vrij lang en heb je een goed gedeelte(winkels) en een minder goed gedeelte met woonhuizen enz :X

De fahrenheit loopt van de sportlaan tot aan de Loosduinseweg
 
Terug
Bovenaan Onderaan