Positief over Safe

Freeride

MF'er
18 jul 2002
165
0
Westervoort
Ja, positief over de grote motordealer.
Vandaag moest namelijk voor de 3e keer de nokkenas-kettingspanner vervanger worden.
Aangezien de motor net iets ouder is dan 2 jaar viel hij buiten de garantie.
Honda Nederland was heel kort: NEE! geen garantie en geen coulance.
Safe daarentegen zij: Aangezien de spanner nog geen 8 maanden geleden door ons is vervangen gaat deze op garantie van ons.
Dank U Wel Safe, en dan wel Apeldoorn. (1.5 uur werkloon + nieuwe spanner) voor niets.

Hulde aan SAFE APELDOORN
 
In de wet is vastgelegd dat bepaalde spullen na reparatie minimaal een jaar deugdelijk moeten functioneren zoniet betaald de reparateur. Volledig terecht dat ze het vervangen hebben.
 
Precies,

Wet op de produktaansparakelijkheid, maar in ieder geval wel goed dat je ze d'r zelf aan hoeft te herinnerren :)
 
Hoeveel km heb je in die 8 maanden gereden en hoeveel heb je totaal gereden?
 
Vandaag moest namelijk voor de 3e keer de nokkenas-kettingspanner vervanger worden.
Aangezien de motor net iets ouder is dan 2 jaar......

3 keer binen 2 jaar????
Als Safe de werkzaamheden dan maar goed uitvoert, anders komt er binnenkort een 4e keer.
Wel mooi dat ze dat onder garantie doen, maar ik zou die fiets meteen inruilen.
 
Heb mijn motor vorig jaar bij Safe Apeldoorn gekocht en ik kan niet anders zeggen dan dat ze erg klantgericht zijn.
Ze kennen me bij naam en komen hun afspraken heel netjes na.
Dat was in het verleden wel anders...
 
Nou, ik was dus gisteren wel een beetje over de zeik bij Safe Apeldoorn.
Ik kwam daar om handschoenen te kopen, waarvan ze telefonisch de dag ervoor hadden gemeld dat ze ze altijd op voorraad hadden (alle maten). Kom ik daar speciaal naartoe gereden, en wat denk je... de bewuste maat hadden ze niet meer in de winkel en ook niet in het magazijn.
Ben je dus lekker mee.
Bestellen duurt ongeveer een week of 3 :(


CAT
 
Ik heb ook een keer een probleem met een kettingspanner gehad, en safe zoetermeer adviseerde mij om hem zelf te vervangen. volgens de betrefende monteur was het een kwestie van 2 boutjes los draaien en dat ding er op zetten. wat ze er niet bij vertelden is, dat je de nokkenasketting moet vastzetten, dit kosten mij een vtr1000 blok.
 
Nou, ik was dus gisteren wel een beetje over de zeik bij Safe Apeldoorn.
Ik kwam daar om handschoenen te kopen, waarvan ze telefonisch de dag ervoor hadden gemeld dat ze ze altijd op voorraad hadden (alle maten). Kom ik daar speciaal naartoe gereden, en wat denk je... de bewuste maat hadden ze niet meer in de winkel en ook niet in het magazijn.
Ben je dus lekker mee.
Bestellen duurt ongeveer een week of 3 :(


CAT

Was je met de auto ofzo, dat je er zo van baalt dat je voor niets gereden bent?
 
Ik ben ABSOLUUT GEEN safe fan, maar ik vind dat ze dit toch netjes opgelost hebben!
Ook positieve dingen moeten we hier gemakkelijker kunnen ventileren.
 
Ik heb ook een keer een probleem met een kettingspanner gehad, en safe zoetermeer adviseerde mij om hem zelf te vervangen. volgens de betrefende monteur was het een kwestie van 2 boutjes los draaien en dat ding er op zetten. wat ze er niet bij vertelden is, dat je de nokkenasketting moet vastzetten, dit kosten mij een vtr1000 blok.


?????????????????
 
Ik heb ook een keer een probleem met een kettingspanner gehad, en safe zoetermeer adviseerde mij om hem zelf te vervangen. volgens de betrefende monteur was het een kwestie van 2 boutjes los draaien en dat ding er op zetten. wat ze er niet bij vertelden is, dat je de nokkenasketting moet vastzetten, dit kosten mij een vtr1000 blok.


En wat was de reactie van Safe hierop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan