Positieve ervaring scooterrijders Rotterdam West

-=Peter=-

MF veteraan
16 aug 2003
6.800
180
Woonplaats
Vanavond dikke pech...

Een enorme schroef in mijn achterband. En dat als je klaar bent met werken om 23:00 uur. De band was helemaal zacht, dus naar huis rijden zat er niet in.

1e tankstation, gesloten, lucht achter slot en grendel.
2e tankstation, open, geen lucht aanwezig. (toch raar voor een 24-7 tankstation..)

Daar heb ik hopeloos maar een groep scooterrijders aangesproken die daar stonden. Die hebben mij over de fietspaden naar een tank gebracht waar ze wel lucht hadden á 0,50 EUR. En voor ik mijn geld had gepakt hadden zij het al voor me geregeld.

Daarna zachtjes naar huis gekacheld en nu maar weer centjes schrapen voor een nieuwe achterband.... :(

Dus een superpositieve ervaring voor onze verguisde scooterrijders!

Oh ja, dit was in Rotterdam West (Spangen).
 
Altijd een busje tyre-repair bij hebben dus ;)


Ik vind het ronduit belachelijk dat er bij veel tankstations 50cent wordt gevraagd voor lucht B| B|
 
Vanavond dikke pech...

Een enorme schroef in mijn achterband. En dat als je klaar bent met werken om 23:00 uur. De band was helemaal zacht, dus naar huis rijden zat er niet in.

1e tankstation, gesloten, lucht achter slot en grendel.
2e tankstation, open, geen lucht aanwezig. (toch raar voor een 24-7 tankstation..)

Daar heb ik hopeloos maar een groep scooterrijders aangesproken die daar stonden. Die hebben mij over de fietspaden naar een tank gebracht waar ze wel lucht hadden á 0,50 EUR. En voor ik mijn geld had gepakt hadden zij het al voor me geregeld.

Daarna zachtjes naar huis gekacheld en nu maar weer centjes schrapen voor een nieuwe achterband.... :(

Dus een superpositieve ervaring voor onze verguisde scooterrijders!

Oh ja, dit was in Rotterdam West (Spangen).




Das kut als je een schroef in je band hebt :(
Als het een redelijk nieuwe band is dan kan je 'm evt. wel laten plakken met een parapluutje.
Heb ik ook al 2 keer laten doen bij banden waar ik respectievelijk 68KM en 200KM op had gereden B|
Zaten wel in het loopvlak, das wel zeg maar een must.
Mocht je nou absoluut geen trek hebben in een geplakte band (dat kan, ieder zijn keuze) Kijk dan ff in mijn mail, misschien kan ik nog wat voor je betekenen m.b.t een nieuwe band.

:W
 
Vanavond dikke pech...

Een enorme schroef in mijn achterband. En dat als je klaar bent met werken om 23:00 uur. De band was helemaal zacht, dus naar huis rijden zat er niet in.

1e tankstation, gesloten, lucht achter slot en grendel.
2e tankstation, open, geen lucht aanwezig. (toch raar voor een 24-7 tankstation..)

Daar heb ik hopeloos maar een groep scooterrijders aangesproken die daar stonden. Die hebben mij over de fietspaden naar een tank gebracht waar ze wel lucht hadden á 0,50 EUR. En voor ik mijn geld had gepakt hadden zij het al voor me geregeld.

Daarna zachtjes naar huis gekacheld en nu maar weer centjes schrapen voor een nieuwe achterband.... :(

Dus een superpositieve ervaring voor onze verguisde scooterrijders!

Oh ja, dit was in Rotterdam West (Spangen).
Wel leuk dat jij nou net die goeie tegenkomt tussen de 1.572.915 slechte.
 
Ik vind het ronduit belachelijk dat er bij veel tankstations 50cent wordt gevraagd voor lucht B| B|

verklaar je nader, je bent toch blij dat die man dat ding gekocht heeft en onderhoudt. aan benzine verdienen ze niet veel meer en dat ding als service voor vaste klanten hebben is ook niet meer van deze tijd (vaste klanten... bestaan die nog?)
 
verklaar je nader, je bent toch blij dat die man dat ding gekocht heeft en onderhoudt. aan benzine verdienen ze niet veel meer en dat ding als service voor vaste klanten hebben is ook niet meer van deze tijd (vaste klanten... bestaan die nog?)
Volgens mij staat dat ding er al jaaaren, en nu moeten ze er geld voor hebben B|

Moeten we dadelijk als automobilist en motorrijder die zijn vizier even van rotzooi wil ontdoen ook nog gaan betalen voor de al weinig aanwezige 'emmer met sop' dan :?
Waar is potdomme de (onbetaalde)service gebleven tegenwoordig :?

Maargoed, hier in de buurt zit de TANGO en ik meen dat een BP-stationnetje de lucht ook nog! gratis hebben :Y
En mijn vriendin gaat, als ze van haar werk terugkomt, tanken ergens bij 'T Twiske. Benzine is daar ook goedkoper en ik meen dat de lucht ook gratis is *O*
 
Laatst bewerkt:
verklaar je nader, je bent toch blij dat die man dat ding gekocht heeft en onderhoudt. aan benzine verdienen ze niet veel meer en dat ding als service voor vaste klanten hebben is ook niet meer van deze tijd (vaste klanten... bestaan die nog?)
Bij mij in de buurt kan ik kiezen uit een paar tankstations. Eén ervan vraagt 50 cent voor lucht, één ervan heeft een luchtapparaat dat altijd kaduuk is, en de andere heeft een redelijk apparaat staan. Drie keer raden waar ik ga tanken als ik weer eens wat lucht nodig heb... maar ja, de tankstations mogen het zelf weten van mij hoor :W
 
Volgens mij staat dat ding er al jaaaren, en nu moeten ze er geld voor hebben B|

Moeten we dadelijk als automobilist en motorrijder die zijn vizier even van rotzooi wil ontdoen ook nog gaan betalen voor de al weinig aanwezige 'emmer met sop' dan :?
Waar is potdomme de (onbetaalde)service gebleven tegenwoordig :?

Maargoed, hier in de buurt zit de TANGO en ik meen dat een BP-stationnetje de lucht ook nog! gratis hebben :Y
En mijn vriendin gaat, als ze van haar werk terugkomt, tanken ergens bij 'T Twiske. Benzine is daar ook goedkoper en ik meen dat de lucht ook gratis is *O*

:^

Steeds vaker een toiletdame ook. Dan zijn ze weliswaar schoon, maar ik wil niet voor toiletbezoek betalen. En sterker nog: een tankstation langs de rijksweg is verplicht gratis toiletten voor iedereen aan te bieden.

Waar hadden we het ook alweer over? Oja scooterrijders. Ik heb er geen mening over eigenlijk :) Dr zijn vast fijne mensen met een scooter en ongetwijfeld ook minder fijne.
 
:^

Steeds vaker een toiletdame ook. Dan zijn ze weliswaar schoon, maar ik wil niet voor toiletbezoek betalen. En sterker nog: een tankstation langs de rijksweg is verplicht gratis toiletten voor iedereen aan te bieden.
Veel mensen betalen zo'n toiletjuffrouw, terwijl het eigenlijk helemaal niet hoeft :N

Ben een keer terug geroepen door zo'n typeje, of ik wel even wilde betalen.
Ik zei dat ze wel eens beter haar best mocht doen in die wc waar de pis en stront nog gewoon in/op de wc(muren/grond) zat, en ik wees haar er op dat het een 'vriendelijk gebaar' is om geld neer te leggen, geen plicht :)
 
och € 0,50 is een kleine investering om te weten waar je motor staat zodat, wanneer die band vervangen is (persoonlijk zou ik het lekker opvullen met schuim en doorrijden) ze zo je motor kunnen weg rollen....

Hmmmm, ik ben geloof ik weer lekker bezig. -O-
 
Veel mensen betalen zo'n toiletjuffrouw, terwijl het eigenlijk helemaal niet hoeft :N

Ben een keer terug geroepen door zo'n typeje, of ik wel even wilde betalen.
Ik zei dat ze wel eens beter haar best mocht doen in die wc waar de pis en stront nog gewoon in/op de wc(muren/grond) zat, en ik wees haar er op dat het een 'vriendelijk gebaar' is om geld neer te leggen, geen plicht :)

Nou 'vriendelijk gebaar'?? Als er een bord hangt met bijv. "Toilet € 0,50" of iets van die strekking, en je gaat naar binnen langs dat bord, dan ga je stilzwijgend een overeenkomst aan met de toilet juffrouw in kwestie.

Verwacht ik wel een schoontoilet natuurlijk en niet een kamertje waar mensen met poep hun naam op de muren geschreven hebben.
Dan kan ze namelijk van mij ook in de rook gaan hangen.
Die stilzwijgende overeenkomst werkt 2 kanten op he?
 
Nou 'vriendelijk gebaar'?? Als er een bord hangt met bijv. "Toilet € 0,50" of iets van die strekking, en je gaat naar binnen langs dat bord, dan ga je stilzwijgend een overeenkomst aan met de toilet juffrouw in kwestie.


:N Een tankstation is wettelijk verplicht om een toilet aan te bieden. Dus de 'overeenkomst' is vernietigbaar. En ik kom altijd schreeuwend het toilet binnen dus van stilzwijgend is al helemaal geen sprake. :P

Tis een beetje hetzelfde als wanneer ik een sticker op mijn koekblik plak met de tekst 'als ik u aanrijd ben ik niet aansprakelijk'. Het zou leuk zijn als dat zou werken, maar helaas is dat niet zo.
 
Vanavond dikke pech...

Een enorme schroef in mijn achterband. En dat als je klaar bent met werken om 23:00 uur. De band was helemaal zacht, dus naar huis rijden zat er niet in.

1e tankstation, gesloten, lucht achter slot en grendel.
2e tankstation, open, geen lucht aanwezig. (toch raar voor een 24-7 tankstation..)

Daar heb ik hopeloos maar een groep scooterrijders aangesproken die daar stonden. Die hebben mij over de fietspaden naar een tank gebracht waar ze wel lucht hadden á 0,50 EUR. En voor ik mijn geld had gepakt hadden zij het al voor me geregeld.

Daarna zachtjes naar huis gekacheld en nu maar weer centjes schrapen voor een nieuwe achterband.... :(

Dus een superpositieve ervaring voor onze verguisde scooterrijders!

Oh ja, dit was in Rotterdam West (Spangen).

Toen je thuis kwam had je toen nog wel je portemonnee ;) Ik kom geregeld in
Spangen en erger me mateloos aan die scooterrijders, maar het is
fijn om te horen dat er ook goede tussen zitten. Veel succes met je achterband.
 
Terug
Bovenaan Onderaan