Positieve ervaring

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fokker

MF'er
16 sep 2009
202
6
In een eerder topic gaf ik een positieve ervaring aan met een motorgarage.
Dat topic nog eens nagelezen kwam ik tot de ontdekking dat er veel nare commentaren op kwamen als : er zit een luchtje aan" en een vermoeden van "spam" enz.

Het enige dat ik wilde vertellen was gewoon een goede ervaring in tegenstelling tot heel veel
vervelende (en vooral dure) ervaringen met motorzaken en reparaties.
Ik denk maar zo, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten en als je voor dezelfde reparatie zo graag een paar 100 euro extra uitgeeft, ga je gang.
Gr. Fokker (overigens een heel oude en flauwe grap dat die allang failliet is, wat een mentaliteit!)
 
Euh, kon dit niet beter in dat topic dan? En hoe moet ik weten welke dat is als je zegt "in een ander topic" en geen naam noemt van de garage?

Vrij vertaald: Wat wil je nou met dit topic bereiken?
 
Fokker? ik denk dan meer aan neuken, sex, als een konijn te keer gaan .
Niet aan een failliete vliegtuig onderneming.
:W
Bier , tieten :P vrijdag :W
 
Ik snap je bericht, inderdaad worden vaak alleen de negatieve ervaringen uitgelicht, en de positieve blijven helaas onderbelicht.

Echter, dit topic heeft in z'n huidige vorm weinig nut. Er is geen link naar het 'andere topic', er is geen naam van de dealer waar het om gaat. Plus, het is nogal bijzonder dat je hier helemaal speciaal een nieuw topic voor aanmaakt.
 
Fokker heeft een nieuw model, kan ook buiten de normale landingsbanen landen.

De Modder Fokker.
 
Het probleem met een topic aanmaken om je positieve ervaring aan te kaarten is... dat spammers dat ook doen. Dan is het niet zo vreemd dat mensen wantrouwig zijn lijkt me, of wel ;)
 
MF zit gewoon vol met kritische persoonlijkheden die daarom graag een kritische en altijd onderbouwde noot toevoegen aan een positief verhaal, geen reden om huilie te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan