Positieve ervaringen met de "sterke arm"

Onslow

MF veteraan
16 mei 2003
1.109
0
Leeuwarden
Ben benieuwd wat de sterke arm bij ons allemaal door de vingers ziet.. reed net zelf over de Utrechtsebaan bij Den Haag...

Vroeg een agent in onopvallend voertuig of ik voortaan iets rustiger wilde rijden daar... hij vond het geluid niet toegestaan maar vroeg zich ook af of 150+ waar je 70 mag niet te hard was..

@Baksteen.. wil je je collega in zijn Opel Astra bedanken ? O-)
 
Ik had laatst rijdend in mn koekblik door de stad (niet leuk) bijna een positieve ervaring met een politieagente maar ze kon haar vege lijf redden door opzij te springen.Ik moest wel gasgeven want ik reed tegen de eenrichtingsweg in en zag van de andere kant een vrachtwagen naderen.
 
Ben benieuwd wat de sterke arm bij ons allemaal door de vingers ziet.. reed net zelf over de Utrechtsebaan bij Den Haag...

Vroeg een agent in onopvallend voertuig of ik voortaan iets rustiger wilde rijden daar... hij vond het geluid niet toegestaan maar vroeg zich ook af of 150+ waar je 70 mag niet te hard was..

@Baksteen.. wil je je collega in zijn Opel Astra bedanken ? O-)


Ok dan ik zal daar ook ff opletten ..hij klinkt ook zo lekker al die losse tunnel segmenten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan