Post een pic van de mooiste klassieker

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
5
Hoi brikkers,
Je ziet weleens topics langskomen waarin je een plaatje van je mooiste motor kan posten. Af en toe komen er wat leuke klassiekers voorbij maar grotendeels zijn het moderne SS-en.
Hier dus een topic, puur voor klassiekers die jij ooit zou willen hebben (of mss al hebt).
Ik ben benieuwd!
Grtz 8-)


ps. 25 jaar en ouder dus ;)
 
deze vind ik wel mooi, de kleurenstelling, de mat zwarte uitlaat, kortom, :9~ :9~ :9~

en natuurlijk het feit dat het een cb350F is })

edit: hoe krijg ik de attachment als foto?

..???[/ img] zoals een link? of iets anders?

[right][b]Bijlage:[/b] [url=http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/236975/fbb041c6da08b03aa126f8155c43ea1c]177432_2.jpg[/url][/right]
 
Jan, even [ imgatt ] (zonder spaties) typen, foto browsen, en GEEN preview bekijken!

hij is toch wel ouder dan 25 jaar he :( ;) :+
 
full
 
Ben jij zo'n sohc man, henkes :P :+
Laat jan nou ff oefenen, zo leert ie het nooit ;) :9
 
Nee hoor ik wil graag je 500 van 100 euro voordragen als de mooiste bike van 100 euro. Durf het alleen niet te vragen. :+
 
btw, roeltjuh, die stond te koop voor 1500 euro, moest ik nu al 18 zijn, was hij meteen verkocht ;(

gvd ik ga denk ik verhuizen naar VS waar je van 16 al mag })
:+ toch maar niet 8-)

dan nog maar een jaartje wachten
 
Een Jota, nice. Stond laatst een stuk over in het motorrijwiel, hadden ze het over de dikkere voorpoten tov de oude 1000.
Die fiets zal nog best opschieten 8-)
 
De oudere square four (puur vanwege de techniek; rijden kon je er niet mee boven de 20 graden)
ariel-2.gif


Altijd mooi; een dikke vincent:
vincent3.gif


nog mooier met een egli frame:
Godet_Egli_Vincent.jpg


en als je deze een keer gehoord hebt, vergeet je het nooit meer:
foto-04-g.jpg
 
wat een mooie machines allemaal!
hier een kleine bijdrage van mijn kant. wat ik al ongeveer 25 jaar mijn eigendom mag noemen.
full
 
Ik vond laatst een foto van een motor die tekoop stond. Erg mooi ding, vroeger zag hij er zo uit:

Moto Guzzi 850T
850T_v.jpg


De motor, niet orgineel meer wel mooier, die tekoop stond/staat zag er zo uit:
full


Dat is toch wel erg mooi, natuurlijk zijn er meerdere motoren die er ongeveer zo uitzien. Neem bijvoorbeeld de nieuwe Classic serie van Ducati, geen oudjes meer. Maar ze zien er toch mooi uit:
DucatiSportClassic.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan