Post een piccie van je motor

Hier istie dan. Hoop ik

misc.php


Bijlage: Gixxer Toy.JPG
 
Laatst bewerkt:
héhé eindelijk gelukt.

Gizzmo, bedankt voor de instructie. Heb ik toch wat aan mijn bezoek aan de beurs gehad :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
R1 Beest, het is toch wel aardig van die Gixxer-eigenaren dat jij er met Rééntje tussen mag staan????????? :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
 
nog een keer dan maar

740.JPG


op mn site staan de updates, deze is toen ie nieuw was
 
Stelletje gekken :P

Een testtopic stiekem omvormen tot \"Post hier je foto\'s\" :)

Verplaatst naar Algemene Praat, Vragen en Operkingen, daar hoort ie niet echt meer thuis hehe.
 
Hey Giz, die gouden wielen zijn die standaard??

Nee, die zijn standaard grijs, en die van mijn zijn gespoten.

Nog even een andere foto dan, als mijn topic misbruikt wordt.\')

yam-r1-99-bikepics-04686.jpg


yam-r1-99-bikepics-16083.jpg
 
Laatst bewerkt:
000232-2.jpg


Ik moet mijn GSX-R toch eens op de paddok-stand zetten, en een paar mooie plaatjes schieten. (moet ik \'m wel eerst wassen :( )
Maarja aktie foto\'s zijn ook leuk.
(foto Ad Kievit :} )
 
** foto **
Ik moet mijn GSX-R toch eens op de paddok-stand zetten, en een paar mooie plaatjes schieten. (moet ik \'m wel eerst wassen :( )
Maarja aktie foto\'s zijn ook leuk.
(foto Ad Kievit :} )

En maar gewoon ff nr. 34 voor op je kuip plakken ;)

pg%20180.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zaterdag 23 februari 2002 01:05 schreef bzn het volgende:En maar gewoon ff nr. 34 voor op je kuip plakken ;)
Hehe, dat was toeval dat ik dat nummer kreeg toegewezen, de lijst (op die circuitdag) was op alfabetische volgorde en aangezien m\'n achternaam met een z begint kreeg ik dit bijzonder fraaie nummer *D
Het heeft me wel geholpen trouwens aan het eind van de dag stond nr34 nr1 :} (zo als het hoort ;) ) De volgende circuitdag had ik nr24 en toen ging het metteen minder \ '(
 
misc.php

Dit is mijn \'96 cbr600 waar ik zac en knmv-cup mee rijdt, van mijn \'92 cbr600 straatfiets heb ik nog geen foto\'s.
 
Wel erg actueel, deze foto\'s heeft Unstable gisterenavond gemaakt van mijn motor in de Jaarbeurs ( bedankt daarvoor )

VMaxjaarbeurs1.jpg


VMaxjaarbeurskuipje.jpg

Altijd leuk om wéér ergens een foto van je motor te mogen plaatsen.

[edit]
a_hall2.jpg

Ook de Big Zed er nog maar ff bijgezet ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
000232-2.jpg


Ik moet mijn GSX-R toch eens op de paddok-stand zetten, en een paar mooie plaatjes schieten. (moet ik \'m wel eerst wassen :( )
Maarja aktie foto\'s zijn ook leuk.
(foto Ad Kievit :} )

Ikke op dezelfde plaats
assen3.jpg

(foto ook Ad Kievit)

Zonder knee-down, wel bijna mijn vleugeltje aan de grond ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan