Post een piccie van je motor

Nou dan nog een keer mijn piccie... voor de zoveelste keer..

zijkantlinks.jpg


Ja de meeste vinden \'m lelijk, maar het is echt een leuk scheurijzer voor in de stad met een heerlijk geluid!
 
\'K zal ook eens een \'vette\' actiefoto plaatsen ;) ...:

f5f304f749e4c7525d1a75c224328f7b_2.jpg


[edit]Ik ben natuurlijk die gele![/edit]
 
Nou dan nog een keer mijn piccie... voor de zoveelste keer..

zijkantlinks.jpg


Ja de meeste vinden \'m lelijk, maar het is echt een leuk scheurijzer voor in de stad met een heerlijk geluid!

Al eens aan gedacht om supermotard van te maken????
Das aps leuk in de stad
 
Al eens aan gedacht om supermotard van te maken????
Das aps leuk in de stad

Nah wel aan gedacht, maar dan moet ik eerst andere wielen/banden kopen, het een en ander aanpassen, andere achterbrug missen.. nah ;) Ik heb \'m voor de 25kw periode (tot 8-2002), zodra die voorbij is verkoop ik \'m en dan ga ik een 400tje of 600tje kopen (denk een 600 eigenlijk)
Maar met noppen is het ook leuk speelgoed hoor ! Lekker door de berm rossen om groen licht nog te halen als auto\'s niet opschieten })
 
Zeg Gizzmo, welke motor staat daar half verdoken achter je R1 ? Dat interesseert me meer }) .

Je bedoelt dat DING daar achter aan, die HONDA :(

Nou, vooruit dan maar, een paar piccies van me viendinnetje der motortje. (Annelies alias FireBabe)

hon-cbr900-95-bikepics-19768.jpg

hon-cbr900-95-bikepics-19770.jpg


en een foto met me neefje en nichtje ( die even later voorover de vijver in ging.(mocht niet eens een foto maken :( ))

hon-cbr900-95-bikepics-19771.jpg
 
Heb ik gisteren op de beurs Gizzmo ontmoet, maar als ik nu deze foto\'s zie had ik liever FireBabe ontmoet ;)
Nee hoor, was ook leuk jou ontmoet te hebben Gizz ( en DudeRuud, Ubstable, Maximum, Iceman, Spider en FastCruiser ook natuurlijk, hoewel ik er daar al 4 van kende ).
 
WHAAAAHAAAHAAA, wat een misser van Yamaha, opvolger van VMax? 69 PK of zoiets ??? Hahahahahahaha, had er dan een 25 KW fiets van gemaakt, hadden ze hem niet aan kunnen slepen. In Frankrijk veel verbouwde Bulldogs gezien al ( in de bladen dan ), en op de beurs andere uitlaten voor die fiets, maar nog nergens tuningsetjes die echt verschil maken met de standaard uitvoering.
 
WHAAAAHAAAHAAA, wat een misser van Yamaha, opvolger van VMax? 69 PK of zoiets ??? Hahahahahahaha, had er dan een 25 KW fiets van gemaakt, hadden ze hem niet aan kunnen slepen. In Frankrijk veel verbouwde Bulldogs gezien al ( in de bladen dan ), en op de beurs andere uitlaten voor die fiets, maar nog nergens tuningsetjes die echt verschil maken met de standaard uitvoering.

Ik snap ook helemaal niet wat ze nou eigenlijk met dat ding ooit gewild hebben.

Maak desnoods 2 uitvoeringen, licht en zwaar, maar dan nog ziet dat ding er niet uit, maar had die iig nog een kans gehad.
 
Heb ik gisteren op de beurs Gizzmo ontmoet, maar als ik nu deze foto\'s zie had ik liever FireBabe ontmoet ;)
Nee hoor, was ook leuk jou ontmoet te hebben Gizz ( en DudeRuud, Ubstable, Maximum, Iceman, Spider en FastCruiser ook natuurlijk, hoewel ik er daar al 4 van kende ).
Ik snap het al Nitromax jij wil mij niet kennen. Ik zal het je vergeven.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan