post hier de mooiste Helm

Ik heb deze

full

Ben er erg tevreden over en vooral de tribal erop spreekt me erg aan :)
Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk...
 
Di vind ik de mooiste helm ook omdat ik hem zelf heb maar ook omdat ie er erg bruut uitziet en gewoon basic

Bijlage: rx9duhp.jpg
 
Deze helm overtreft in mijn ogen alle voorgaande en nog komende helmen in design en waarschijnlijk in gewicht op je kop

(Afbeelding)

is een Craft RX 9 Barracuda en leidt helaas vaak tot aggressieve reacties van de overige weggebruikers. Terwijl ze waarschijnlijk niet zien hoe vriendelijk ik iedereen toelach 8-)

Ik heb ook zo'n helm maar dan in het mat zwart staat als het mee zit een paar stukkies terug. Het is echt een supper ding mooie vorm en inderdaad ik mag dan een er-5 hebben maar ze mogen me niet als ik op een mooie dag met deze helm op me kop rij en dan ook nog een spiegel viezier dan gaan ze altijd agresief tegen me lopen doen is dat nou echt zo gek dat ze dat doen of zijn sommige auto mobilisten met namen de jonge types zo jaloers
 
maar ze mogen me niet als ik op een mooie dag met deze helm op me kop rij en dan ook nog een spiegel viezier dan gaan ze altijd agresief tegen me lopen doen is dat nou echt zo gek dat ze dat doen of zijn sommige auto mobilisten met namen de jonge types zo jaloers
Ik denk dat jij last hebt van een geval van "wishful thinking" omdat je denkt dat je er toch o zo agressief uitziet met die helm en je bijgevolg de signalen van de andere weggebruikers nogal snel zo wenst te interpreteren. Ik denk eerlijk gezegd dat 95% van weggebruikend Nederland nog geeneens zo kunnen zeggen welke kleur van helm je ophad 1 minuut nadat je gepasseerd bent.
 
Ik heb nu de AGV X-vent Rossi helm > de kampioens versie van 1999 op de aprilia :}
Mijn volgende (over 2maanden ongeveer) wordt de AGV TI-tech wederom van rossi!(de zwart met knal geel en op de kin een rood vlak waar 46 in staat) :9~ :9~ :9~ :9~


 
Laatst bewerkt:
full


Deze kwam ik tegen op de MotorRai, vind ze errug stoer (vooral die van Homer Simpson }) )heb alleen niet geïnformeerd voor de prijs |(
 
full
........dat is mij oude Helm ...kapot gegaan bij een ongluk .Was een enkelstuk omdat het een Okadadekor op een astro j schal was met rx 7 binnenwerk ..er bestaat geen tweede .. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan