(post hier)double bubble

welk merk double bubble en waarom

• zero gravyti

Stemmen: 13 25,0%
  • ermax

Stemmen: 4 7,7%
  • mra

Stemmen: 22 42,3%
  • merk maakt niks uit

Stemmen: 6 11,5%
  • merk X was de goedkoopste

Stemmen: 0 0,0%
  • is voor posers

Stemmen: 0 0,0%
  • kan ik niet krijgen voor bejaarde sportfiets

Stemmen: 2 3,8%
  • ga poepluier verschonen en val ons niet lastig

Stemmen: 5 9,6%

• Totaal aantal stemmers
    52

De Glutendokter

MF veteraan
22 mei 2003
6.577
12
Groningen
ik heb vanmiddag een zero gravity ruitje(double bubble) opgehaald is een beetje donkerder dan ik had verwacht maar ziet er uit.(had in paar maand geleden 1 gixxer zien staan die naar mijn gevoel 1 lichter getind ruitje had staan)
het is een aanpassing waar ik een tijdje mee heb gewacht ,omdat ik bang was weer een beetje harder te gaan rijden dan eigenlijk is toegestaan.
de enige ervaring die ik heb zo`n ruit is op een sp1 waarbij ik het verschil tussen 60 en 160 niet kon merken
ik heb toch nog 2 maand gewacht met het halen van zo`n ruit.
heb hem er thuis gelijk opgezet maar nou moet ik wel zeggen dat ik iets meer had verwacht van het verschil in vergelijking met standaard.
nou begint het er behoorlijk op te lijken dat ik mijn eigen ruit af sta te zeiken en dat is niet de bedoeling (noem het maar kritisch)
wat ik mij nou afvraag is WAAROM kopen jullie nou eigenlijk dat soort ruitjes en dat ene merk? (ik wou wat minder lawaai om mijn hoofd/importeur woont dichtbij ruitje kost niu 83 euro ipv 95 en ziet er perfekt uit) en de looks zijn voor mij erg belangrijk geweest en het 2e is zeer zekers gelukt
plaatje niet vergeten natuurlijk

eigenlijk is dit een belachelijk lang k#t verhaal om een post hier van te maken (wacht eigenlijk op een poepbroek van mijn zoon )
maar waarom koopt de rest van jullie eigenlijk 1 double buble ruit in wat van kleur dan ook?

Laatst bewerkt:
of ik lekker bezig ben wel even plaatje erbij natuurlijk
full
.

Ik heb er al een tijdje één van MRA op zitten. Ik ben nogal aan de lange kant (1.94m) en zit nu door het ruitje meer uit de wind :]

93364

[me]Bronco is blij dat hij overdag op zijn werk zit en zodoende van de poepluiers van dochterlief bespaard blijft :+ [/me]

Laatst bewerkt:
full

Heb het erop gezet omdat ik het gewoon een stuk mooier vond als het originele ruitje.

Of het ook echt werd tegen de wind............geen flauw idee, heb het er vrijwel meteen opgezet toen ik voor het eerst ging rijden met me motor

Hierbij mijn ruitje.

full

Ik vond het ten eerste veel mooier staan en nu kan je er op hogere snelheden tenminste ook achter kruipen. Tepels op de tank en gaan...

:9

full

zo was die van mijn oude rs250
bij de rsv gaat er ook wel een hoger en boller opkomen, altijd beter voor de wind

bij mij zat er een doorzichtige op |( ik wil er een donkerdere op , maar weet t verschil aan wind niet qua dubble bubble , omdat ik nooit met een normale gereden heb.

Hmmm, als ik weer eens wat geld heb eerst een rugprotector kopen, dan wat kleinere knipperlichten en dan misschien wel zo'n ruitje. O-) Erg veel windbescherming heb ik niet op m'n R6 B|

full

Als ik zie wat er in de tussentijd allemaal veranderd is zou ik eigenlijk dringend eens nieuwe pics moeten pakken

Iemand ook ervaring met double bubble op een oud model aprilia rs 250????

Zo ja... Wat kost zoiets en waar vandaan?

Het origineel windscherm houd niet echt veel wind tegen namelijk.

Double bubble schermpje op m'n RGV
00000004klein.jpg

Waarom een DB scherm? Ziet er domweg stukken beter uit :9~ , domme vraag. Die bike van mij valt al op door z'n kleine postuur, maar door het oude scherm leek het net een playmobiel fiets B| Straks een likje verf en een stickerset en ik ben weer helemaal het mannetje!

Laatst bewerkt:
Zero-Gravity Double Bubble Smoke op een RF900

P4280012-klein.jpg

P4280021.JPG

P4280022.JPG

Laatst bewerkt:
Het ziet er mooi uit en het is fijn om je achter te verschuilen bij hogere snelheden.

full

Terug
Bovenaan Onderaan