Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Dacht dit al te herkennen, was zelf ook nog op de B500 zondag 1 okt op de terugweg van een lang weekend Schwarzwald. De B500 mijd ik tegenwoordig wat meer omdat er veel controle is en je op stukken nog maar 70 en soms zelfs 50 mag. Dit was zondagochtend vroeg, toen durfde ik het gas er nog wel een beetje op te houden. Erg leuk dan. :)

Bekijk bijlage 1934523
De B500 meed ik al in 1983.
 
Om dezelfde reden als ik RR, zelfs toen al? Die dag terug was de route 580 km waarvan 480 binnendoor, dan schiet de B500 wel lekker op namelijk, en op snelheid is ie ook leuk vind ik. :]
 
Om dezelfde reden als ik RR, zelfs toen al? Die dag terug was de route 580 km waarvan 480 binnendoor, dan schiet de B500 wel lekker op namelijk, en op snelheid is ie ook leuk vind ik. :]
Het was er superdruk, vooral met motorrijders op de toen nieuwste motoren. Ik reed alleen die kleine weggetjes met haarspeldbochten, maar dan kruis je af en toe de B500.
 
Dat lange weekend (do, vrij, za, zo) ook de kleine weggetjes gereden en de B500 gemeden. Weer was perfect en niet veel verkeer. Op de zaterdag wel veel motorrijders, die misschien, ook wel van een van de laatste mooie dagen van het jaar aan het genieten waren. Ik heb de B500 overigens nog nooit druk meegemaakt. Geluk misschien.
 
Afgelopen weekend op de grensovergang Duitsland, België, Duitsland (waar dat spoorbaantje was/is). Aangezien we niet gingen kamperen alleen de koffertjes aan de Versys gehangen en de tanktas erop.

IMG_20231006_164732408.jpg
 
Een KTM die ik wel mooi vind (want het oog wil ook wat).
"Het oog wil ook wat". Dat is bij KTM nu juist het probleem. Die verschrikkelijke kleur oranje.:X
KTM als motor nix mis mee. Zeker een 890 is an-sich niet verkeerd.
Als ik bij een grote dealershow ben dan loop ik altijd de afdeling "oranje" direct voorbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan