Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Alles zat in de koffers dus het telt niet maar ach, ik ben niet de enige:
photo-2019-09-17-11-21-36.jpg
 
Alles zat in de koffers dus het telt niet maar ach, ik ben niet de enige:Bekijk bijlage 1444780
Hoezo dat telt niet? Het is toch een bepakte motor :t

Ik zou iig niet met zulke koffers woon-werk rijden ;)
Topkoffer wil ik wel voor woon-werk, zijkoffers echter niet.
Maar geweldig gerief voor op vakantie zeg ik!

En wat een prachtfoto ook!!! 8-)
 
Koffie time... op zo'n plek zou ik ook mijn bialetti uit mijn tast trekken en mijn brander aansluiten. Komend jaar weer met de Strom op pad dus met inpakken ga ik daar maar eens aan denken om de brander en bialetti binnen handbereik te houden.
 
Die nam ik bij Lago di Livigno, Italie.

Het was er bizar mooi. Het meer leek wel een spiegel, hier camera opnames:
Ik had 't eerst niet herkend.
Toen ik daar indertijd was, stond er een heel straffe wind. Nee, toen was het water niet zo glad.
Nu je het zegt komt de herinnering weer terug. Ietsje verder ga je toch de tunnel van Munt La Schera in (?)
 
Ieder z'n ding... ik haat topkoffers. Op hogere snelheden wordt de boel instabiel doordat ze op een gek punt ineens veel wind vangen.
 
Netjes!
Wat ga je nu nog in die lege koffers stoppen? :P Zou je dat zware spul niet liever onderin je koffers hebben?
 
Mooi Elco! 8-) Mijn schoonvader heeft zijn hondjes ook al eens in de topkoffer vervoerd (deksel wel flink aangepast met gaatjes!). Zelfs in de alu zijkoffer, met de deksels op een flinke kier.

Heb je trouwens overwogen om het doek van de tent en het stoeltje in je koffers te doen? Je hoeft dan alleen je tentstokken nog bovenop te leggen.
De bulk van het gewicht zit dan een halve meter lager. Dat maakt echt een enorm verschil in het rijgedrag kan ik uit ervaring zeggen.:]

Ga zelf ook het doek en de stokken gescheiden vervoeren, ben alleen nog op zoek naar een mooi plekje voor de tentstokken... zit te denken aan een lange dunne schroefkoker aan de binnenkant van het bagagerek. Dat lijkt me een stuk lichter dan zelf iets van PVC te gaan knutselen. Alleen hoe bevestig je zo'n koker stevig aan het bagagerek? Ik moet er niet aan denken om onderweg de stokken te verliezen :/

Heeft iemand nog een goed idee voor het vervoer van tentstokken, behalve dwars bovenop het zadel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan