Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Is weer eens wat anders dan een tent en kampeerspullen :P
IMG_20200808_140326.jpg
 
Eind Juli 2 weken voor eerst zonder kids. Dus motorvakantie.
IMG_1471[1].JPG

Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland en door Duistland terug met de nieuwe garmin XT met onroute, super weggetjes gereden (trekkers moesten stoppen om te passeren) ruim 3400km.

Ik nog ergens foto's op zolder liggen uit Alpen 1983/84 (BMW R65). Mooi winter klusje.
 
Laatst bewerkt:
Bepakt en bezakt voor 6,5 week kamperen. Schone kleding voor 7 dagen, klimmateriaal, reserve binnenbanden/gereedschap enz.

Normaal zat dat pakketje (jassen) niet achterop bij de Versys, maar bij 40 a 45 graden is de jas uit om oververhitting te voorkomen misschien veiliger dan met jas.

IMG_20190603_144525_2.jpg

To add speed/fun... Add lightnes.
 
Vooral met drinken gaat het hard. Eten hangt er van af hoe je pakt.
Dit is nl voor 2 weken. Tent, slaapmatje, slaapzak voor -2, eten voor 2 weken (2500 kcal per dag), drinken voor een dag (de rest vonden we daar). Voor 7 dagen ondergoed en sokken, 3 t-shirts, 2 broeken.
Kooksetje zat bij mijn reisgenoot in de tas. Had ik echter alleen gegaan was de tent dusdanig kleiner dat het hier wel bij in ging.

Was nog met relatief lomp spul dus was een 85L backpack nodig. Nu pak ik voor 3 weken een 65L backpack.
Moet wel zeggen dat jij en je portemonee wel toewijding nodig hebben voor materiaal in deze categorie, maar een licht bepakte motor is ook heel wat waard.
100_3699.JPG
 
Vorig jaar augustus stond er ook al vrij weinig in dat meer van Kruth-Wildenstein.
Dat laten ze elke zomer en najaar bijna geheel leeglopen, zodat ze veel regen- en smeltwater in de winter en najaar kunnen opvangen. Zo reguleren ze het water en voorkomen ze dat La Thur (niet de Zwitserse) niet buiten zijn oevers treedt, maar al het water keurig afvoert naar de Rijn.
DSC00409.JPG


Mei 2019, het meer is geheel vol
DSC00409.JPG
 
Zelfde plek,vier maanden geleden
Ja, zo zie je maar dat veel motoren op dezelfde plek effe uitrusten en een fotootje!

Jammer alleen is dat het daar toch wel druk is met motoren.
Ben ik rustig met alle bagage achterop aan het toeren, wordt je ineens door de 1 na de ander ingehaald.
Op een zeker moment word ik dan helemaal pissed :X
Na enkele motoren, en daarbij het besef dat ze allemaal bij elkaar horen dan ben ik er wel klaar mee!!
Dus nadat mij #3 heeft ingehaald en #4 ook intenties krijgt, dan gaat bij mij de knop om, en bij de FZ het gas open.
Het moet niet zo worden dat iets verder het verhaal gaat dat ieder maar mooi die oude FZ heeft ingehaald. NO WAY!!
Daarom heb ik maar effe met het spel meegedaan. Voor ik het wist had ik de 'koploper' al weer te pakken.
Dat ik 100kg extra bagage achterop heb, daar zit ik dan echt niet mee!
Met 106pk en wat beter stuurwerk ben je snel weer van voren.

Zo'n zelfde geintje had ik ook op de Mont Ventoux.
Uiteindelijk was ik toen net #1 aan het terug-inhalen, toen we op een wegblokkade van de gendarmes liepen bij Chalet Reinard!!
(Op dat moment schrok ik wel effe. Het zal toch niet zijn dat ze mij net ervoor ergens hebben gemeten??)

Op vakantie ben ik bijna altijd van lekker rustig toeren tussen 80 en 100.
Dat een enkele motor mij voorbij komt, daar zit ik echt niet mee.
Maar als een hele groep mij begint in te halen, dan is er ineens een trigger, dat ik gewoon zelf weer vooraan wil rijden!!
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo zie je maar dat veel motoren op dezelfde plek effe uitrusten en een fotootje!

Jammer alleen is dat het daar toch wel druk is met motoren.
Ben ik rustig met alle bagage achterop aan het toeren, wordt je ineens door de 1 na de ander ingehaald.
Op een zeker moment word ik dan helemaal pissed :X
Na enkele motoren, en daarbij het besef dat ze allemaal bij elkaar horen dan ben ik er wel klaar mee!!
Dus nadat mij #3 heeft ingehaald en #4 ook intenties krijgt, dan gaat bij mij de knop om, en bij de FZ het gas open.
Het moet niet zo worden dat iets verder het verhaal gaat dat ieder maar mooi die oude FZ heeft ingehaald. NO WAY!!
Daarom heb ik maar effe met het spel meegedaan. Voor ik het wist had ik de 'koploper' al weer te pakken.
Dat ik 100kg extra bagage achterop heb, daar zit ik dan echt niet mee!
Met 106pk en wat beter stuurwerk ben je snel weer van voren.

Zo'n zelfde geintje had ik ook op de Mont Ventoux.
Uiteindelijk was ik toen net #1 aan het terug-inhalen, toen we op een wegblokkade van de gendarmes liepen bij Chalet Reinard!!
(Op dat moment schrok ik wel effe. Het zal toch niet zijn dat ze mij net ervoor ergens hebben gemeten??)

Op vakantie ben ik bijna altijd van lekker rustig toeren tussen 80 en 100.
Dat een enkele motor mij voorbij komt, daar zit ik echt niet mee.
Maar als een hele groep mij begint in te halen, dan is er ineens een trigger, dat ik gewoon zelf weer vooraan wil rijden!!

Geen last van,rijd mijn eigen koers.
 
Ja, zo zie je maar dat veel motoren op dezelfde plek effe uitrusten en een fotootje!

Jammer alleen is dat het daar toch wel druk is met motoren.
Ben ik rustig met alle bagage achterop aan het toeren, wordt je ineens door de 1 na de ander ingehaald.
Op een zeker moment word ik dan helemaal pissed :X

Na enkele motoren, en daarbij het besef dat ze allemaal bij elkaar horen dan ben ik er wel klaar mee!!
Dus nadat mij #3 heeft ingehaald en #4 ook intenties krijgt, dan gaat bij mij de knop om, en bij de FZ het gas open.
Het moet niet zo worden dat iets verder het verhaal gaat dat ieder maar mooi die oude FZ heeft ingehaald. NO WAY!!
Daarom heb ik maar effe met het spel meegedaan. Voor ik het wist had ik de 'koploper' al weer te pakken.
Dat ik 100kg extra bagage achterop heb, daar zit ik dan echt niet mee!
Met 106pk en wat beter stuurwerk ben je snel weer van voren.

Zo'n zelfde geintje had ik ook op de Mont Ventoux.
Uiteindelijk was ik toen net #1 aan het terug-inhalen, toen we op een wegblokkade van de gendarmes liepen bij Chalet Reinard!!
(Op dat moment schrok ik wel effe. Het zal toch niet zijn dat ze mij net ervoor ergens hebben gemeten??)

Op vakantie ben ik bijna altijd van lekker rustig toeren tussen 80 en 100.
Dat een enkele motor mij voorbij komt, daar zit ik echt niet mee.
Maar als een hele groep mij begint in te halen, dan is er ineens een trigger, dat ik gewoon zelf weer vooraan wil rijden!!

:? wat laat jij je opnaaien :')

zo iemand mijd ik als de pest :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan