Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Vroeg, niet in het weekend en een beetje opletten dan kan nog veel. Maar inderdaad het wordt steeds lastiger. Overigens zijn er stukken op de B500 die pas vanaf 160 leuk worden dus dat zijn snelheden waar je sowieso niet mee weg komt als ze je aanhouden. :N
 
4 dagen Oostenrijk, heb je niet veel nodig :)
IMG_20140616_175739.jpg
 
Vroeg, niet in het weekend en een beetje opletten dan kan nog veel. Maar inderdaad het wordt steeds lastiger. Overigens zijn er stukken op de B500 die pas vanaf 160 leuk worden dus dat zijn snelheden waar je sowieso niet mee weg komt als ze je aanhouden. :N

Ik heb de B500 een jaar of 10 geleden een keer gereden.
Zondagochtend om een uur of zeven bij Freudenstadt gestart had ik de weg voor mij en mijn zijspan alleen.
Ik heb geen 160 gereden maar het was evengoed wel een heel mooie ervaring.
 
Vroeg, niet in het weekend en een beetje opletten dan kan nog veel. Maar inderdaad het wordt steeds lastiger. Overigens zijn er stukken op de B500 die pas vanaf 160 leuk worden dus dat zijn snelheden waar je sowieso niet mee weg komt als ze je aanhouden. :N
Ik was een jaar of 5 terug midden zomer op de B500. Voor mij was dat net aan 50km/h rijden door alle drukte.
Jazeker is dat een weg met veel potentie om je motor eens 'goed uit te proberen'.
Helaas gaat die vlieger meestal dus niet op, omdat het overdag VEEL te veel verkeer is om er zelfs maar aan te denken.
 
Ik reed daar voor het eerst met de motor in 1983, en ik had al gauw in de gaten dat je niet op de B500, maar op de kleine weggetjes ernaast moest rijden.
 
Ja, het 'achterland' van Schwarzwald waar vrijwel niemand komt is idd erg mooi!
Maar als iedereen op de B500 blijft rijden is het daar juist heerlijk rustig.
 
Gewoon wat harder rijden, gezien de drukte en snelheidslimieten op de B500 zit er ook niet weer zoveel verschil in. Vorig jaar op doorreis ook gewoon de B500 zoveel mogelijk vermeden.
Ja, dit is het Schwarzwald zoals ik 't me ook herinner.
Eigenlijk kwam ik per ongeluk op de kleine weggetjes.
Op de B500 was er een 'Umleitung'. Achteraf helemaal niet verkeerd om van de hoofdweg af te gaan.
 
Ik reed daar voor het eerst met de motor in 1983, en ik had al gauw in de gaten dat je niet op de B500, maar op de kleine weggetjes ernaast moest rijden.
Inderdaad, die zijn erg leuk, vaak ook nog goed asfalt en het hoeft dan niet idioot snel te gaan om het toch leuk te maken. Dit is op een zaterdag in september om 7.30 uur terug naar huis. Ook het stuk B500 wat ik daarna gedaan heb was lekker rustig. Overigens heb ik nog nooit druk verkeer op de B500 mee gemaakt?

ZW.jpg
 
Leuk al die antieke scooters. :t
Had ooit zelf een 1964 Vespa 150GL. (75km/h) Ja, een Heinkel was toen wel mijn wens.

Om te rijden heel erg leuk.
Toch wel een nadeel omdat om ergens te komen je eigenlijk een aanhanger nodig hebt.
Uiteindelijk motor gaan rijden omdat je daarmee meer vaart kan maken en dus snel ergens kan komen..
 
Die blauwe voor aan is toch een Heinkel, heeft jaren bij mijn oom in de schuur gestaan. Geen idee waar ie gebleven is. Was een crème kleurige, was nog iets van vroeger zei hij altijd met een grote lach, ja jou vader reed een batavus brommer, maar ik had een Heinkel. Nou en toen was ik 20 en had een Moto Guzzi. Die vond ie prachtig.
 
Bij deze een foto van mijn bepakte motor, omdat ik nog geen foto heb gezien, waarop een motor zo is bepakt.....
2 maanden leefgoed en nog 1 maandje in France 8-) ........, past niet voor iedere motor, maar hier pas ik precies tussen, terwijl ik nog wel alles normaal kan bedienen.

Mag ik je vragen naar je motor? Merk/type?
 
Terug
Bovenaan Onderaan