Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Eentje van afgelopen zomer:

MMkMmcB.jpg
 
Dit was voor het vertrek naar het MF test wekend 2018.
Natuurlijk veelste veel troep meegenomen wat niet is gebruikt, maar daar is het ook een test weekend voor;

ven4ih.jpg
 
Afgelopen maand 6 dagen rond gereden op mijn 990SMR (via Duitsland en Zwitserland naar Italië. Daarna via Oostenrijk en Duitsland weer terug). In totaal 3165,7km gemaakt.

bDqxpBcb.jpg


Co0dWtWd.jpg
 
@ Drummer bericht 24/7

Ik blijf me verbazen, met 2 personen op de motor incl. een bult bagage.
Ik zou zeggen tegen de achterop-zitter dat ie ook zelf maar moet gaan brommen............
 
Laatst bewerkt:
full


11 dagen naar Frankrijk geweest, inclusief tent, slaapzak+mat, stoeltje en kookspullen. Tasje met kleding op de buddyseat en tanktas voor de grijpspullen en gereedschap.


Elk jaar gaat er minder mee *O*
 
Afgelopen maand 6 dagen rond gereden op mijn 990SMR (via Duitsland en Zwitserland naar Italië. Daarna via Oostenrijk en Duitsland weer terug). In totaal 3165,7km gemaakt.

bDqxpBcb.jpg


Co0dWtWd.jpg


Klinkt als een mooie trip !
Hoe was de route (globaal of in detail ;-))
 
zo was mijn motor volgepakt , voor 34 dagen vakantie in het zuiden
 

Bijlagen

  • IMG_20180706_133931.jpg
    IMG_20180706_133931.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 81
@ Drummer bericht 24/7

Ik blijf me verbazen, met 2 personen op de motor incl. een bult bagage.
Ik zou zeggen tegen de achterop-zitter dat ie ook zelf maar moet gaan brommen............


Dat heeft Zij ook gedaan, maar om allerlei redenen doen we dat niet meer ;) en is het beter voor mijn hartslag dat ik haar incluis mee neem achterop.
 
FB_IMG_1539020591138.jpg
IMG_20181008_193309.jpg


Ik ga regelmatig camperen met een z1000 met de motorclub. Alles bij op het zelfgemaakt rekje gebonden dat ook dient als tafel op de camping. Als ik op de camping aankom 4 bouten los en buddy erop. Ik heb 4 Draad bussen in het subframe gemaakt om de 4 inbus bouten vast te zetten.
 
Zo vol heb ik mijn motor nog niet gehangen. Doosje van de Zalando retourneren voor vriendinlief is eigenlijk alles wat niet met de rugzak kon.

doosje.jpg
 
Uhuh?!?!

Ok, ik ga ervanuit dat je zo wel zonder kind gereden hebt :P
Weet niet hoe het zit in NL, maar in België, mag je op een motor geen kind meenemen jonger dan 8 jaar.

Je zou voor de grap zo door B moeten rijden met een pop erin! _O-_O-_O-


Is het in Nederland niet zo dat je iedereen mee kan nemen ongeacht de leeftijd mits de persoon bij de bijrijders voetstepjes kan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan