Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Kamperen uiteraard met BBQ

C4208C30-6A1B-4B01-BBBA-64327DDB7882.jpeg
 
@ Xorbit

Givi koffers zijn blijkbaar beter dan hun tassen.................?

Inmiddels 10 jr met mijn topkoffer gereden door half Europa. Meest in het zuiden waar de zon het hardste brandt.
Veel sneller gereden en met veel meer gewicht dan dat Givi op de sticker vermeldt.
Het enige wat je aan mijn koffer aan de bovenzijde waarneemt is dat de mooie glans er wel af is. Wordt een beetje flets.'(
 
Mijn tracer eerder deze zomer in Oostenrijk!
De GIVI zijtassen zijn uiteindelijk gescheurd. Licht overladen + actieve rijstijl... :YY Geen steen naar givi.
Ik ben altijd met de tent op reis!

Je kan er altijd een mailtje naar Givi aan wagen, wie weet hebben ze een coulanceregeling. Nee heb je...
 
ik ook maar een foto plaatsen dan van de vol gepakte motor, was in de eifel dit jaar.
Met de GXS 400 en dochter een paar dagen door de eifel gereden.

Nu staat de GSX400 te koop, is toch een beetje te licht zo met z'n 2 en dan nog bepakking. wel veel lol gehad
 

Bijlagen

  • gsx gepakt.jpg
    gsx gepakt.jpg
    227,3 KB · Weergaven: 41
Je kan er altijd een mailtje naar Givi aan wagen, wie weet hebben ze een coulanceregeling. Nee heb je...
Bedankt voor de suggestie. Maar ik ga het laten rusten. Die easy tasjes kosten niet veel. Ik heb ze gewoon op een verkeerde manier gebruikt. Ik heb nu de duurdere gravel zijttassen op het oog.
 
Deze zomer weer lekker rondgereden in Duitsland, Zwitserland, Italië en Frankrijk op mijn Griso 1200 8V. Het nodige moest mee en daarvoor een setje (2e hands) Hepco & Becker koffers aangeschaft. Ziet er leuk uit en compact uit, maar gaat niet bijster veel in. Daarom nog een Kriega setje op de bagagedrager.

IMG_6056.jpg
 
Sinds gister 7 dagen onderweg. Kamperen solo met minimaal spul. Motto: do more with less. Geen kookspul: ik ben gek op "cafés René's"(allo allo stijl). Voor nood heb ik een lading meusli repen mee.
Bij k-weer neem ik wel een hotel!.
(Check de motor: voor de prijs van een BMW GS kofferrek of minder: toppie!).

Bekijk bijlage 1417977

Na het zien van deze foto en de foto's op het CB500 topic weet ik het zeker, wij zijn elkaar tegen gekomen bij La Mouche en hebben afgelopen zaterdag daar gebarbecued!
 
Leuk deze (waarschijnlijke) herkenning ! (?)

Ja die op de foto zijn wel hele kleine zijkoffers.

Ikzelf heb ook een set 2e hands zijkoffers aangeschaft. (2*43L) Rekken voor bevestiging heb ik geheel aan de motor moeten aanpassen.
Daar past VEEL in, maar soms wens je NOG meer ruimte. De ellende is dat je ook steeds meer mee gaat nemen..........;(
 
Laatst bewerkt:
Zo'n griso is een verrassend lange motor lijkt me! Ziet er comfortabel uit. Leuke tourmachine?
@Guzzi-Mjingen

Hij lijkt inderdaad lang, maar dat komt mede door het lage design. De zit is/kan comfortabel zijn, echter moet je het meer zien als een sportieve naked zoals een Ducati Monster. Daarbij is de tankinhoud ook niet ruim (ca. 16,5 liter) en het verbruik aanzienlijk (1:14/1:15) en is de Griso nog behoorlijk zwaar (ca. 235 kg nat). Als je de vering ook nog sportief hebt staan, dan kunnen hobbelige en slechte binnenweggetjes in Italië en Frankrijk heel vervelend worden. Het is net rijden met een laagvliegende bommenwerper. Beetje log en zwaar maar nog tamelijk rap. Persoonlijk kan ik overigens wel betere tourmachines bedenken, maar voor mijn bedevaartrit naar de fabriek in Italië, wou ik de reis dit jaar op mijn Griso volbrengen.
 
Dat zei m'n zoon ook al "Pa koop toch een GS / toer motor. Misschien als ik wat ouder ben ( ben nu 68 )
 
Mooi toch, en op een supersport rijden top hoor:t

Ik doe het op een V-Strom. En kamperen is niet meer mijn ding. Hotelletje (beetje goedkoop graag) is wel zo prettig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan