Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Nam ik altijd mee op trekkings, al die dingen die gebasseerd zijn op rijst zijn prima, die op paste gaan, die op puree...
Dit merk is wel veelzijdig, maar ook echt niet lekker . Tegen de verstopping : appels en nog meer appels en zo min mogelijk zoete troep ! Doordat je zo lang zit en niet beweegt, wordt , als je er gevoelig voor bent, de boel stevig . Jij kunt ook een blikje kidneybeans met wat olijfolie nemen. Maar eigenlijk geen praatje voor hier, hoewel misschien bruikbaar voor sommigen
 
Heeft iemand nog een goed idee voor het vervoer van tentstokken, behalve dwars bovenop het zadel?
[/QUOTE]
Binnenkant rek in een pvc pijp met schroefdop zijn te krijgen vanaf 32mm -315mm doorsnee

 
@mark vd nieuwenhof ; Ik zie dat je mijn berichtje van pg19 probeerde te quoten. Dank voor je reactie! Alleen heb ik inmiddels een oplossing gevonden. De foto's staan op pg21 ;)
 
@mark vd nieuwenhof ; Ik zie dat je mijn berichtje van pg19 probeerde te quoten. Dank voor je reactie! Alleen heb ik inmiddels een oplossing gevonden. De foto's staan op pg21 ;)
Zelf heb ik een tent zonder stokken ........
P1030065.JPG
 
Laatst bewerkt:
nou als ik niet meer een normale maaltijd kan betalen,dan blijf ik liever thuis,sorry hoor.
Je hebt helemaal gelijk!
In een resto is veel lekkerder eten. Koken op de camping is noodgeval!
Soms loopt een dag niet als in de planning. Dan altijd makkelijk dat je toch mogelijkheid hebt om snel iets in je maag te krijgen.

Maar ook wel eens na een flinke dag rijden, dat je voor je tentje zit, dat je weinig puf hebt om nog voor eten op pad te gaan.
Dan is een simpele maaltijd bij de tent mij ook wel prima. Paar biertjes (altijd bij me) erbij en dan komt 't toch goed! :t
 
Scherp! Dat is inderdaad zonde van het laadvermogen. En je loopt het risico dat de kofferdeksels beschadigen. (met het oog op eventuele restwaarde)
De koffers iets lager hangen is niet mogelijk zeker?
Dat tasje van Louis lijkt me een prima oplossing. Hou er alleen rekening mee dat "waterafstotend" niet waterdicht is. Maar dat is op te lossen met een plastic tasje als binnenvoering :)


Nog een kleine update over de oplossing van mijn first-world-problem :+
Ik heb dit weekend de tekeningkoker ontvangen om de tentstokken in op te bergen.
Dwars achter het kenteken past ie niet, maar hij past wel heel mooi linksonder de uitlaat. Wel even in de gaten houden of de warmte van de uitlaat geen probleem is. Er zit ongeveer 2cm tussen en warmte stijgt op, dus dat zou net goed moeten gaan.

Nu alleen nog wat P-clips scoren om de boel aan het rek te bevestigen, die hadden ze niet bij de bouwmarkt :/

tentpoles.jpg


tentpoles2.jpg
Pas op met ver in veren dat die de Achterbrug niet raakt
 
Ik heb dit camping stoeltje,buiten dat hij prima zit vervoer ik mijn tentstokken tussen de poten van het stoeltje als ik hem inklap en in zijn op bergzak doe.
zo zijn de stokken goed beschermt als ik de boel strak op de motor bind.
stoeltje zit in de blauwe zak bovenop.
B3C5773E-9630-4CC9-B85C-2CC6BC3BD556.jpeg

 
Dat lijkt me echt heftig vervelend voor zo'n hond. Beest wordt vastgezet in een of ander apparaat, windgeruis zal niet al te best zijn voor het gehoor van zo'n hond, om nog maar te zwijgen wat er gebeurd als ie er vandoor wil of je ten val komt..

Als je al ziet hoe veel honden de auto haten, lijkt me dit al overtreffende trap.
 
20150603_095832.jpg


Onze toenmalige hond ging regelmatig mee; was een zg. vlinderhondje, 3 kg en paste met mand en al makkeljk in een grote tanktas. Gingen nooit ver, max 30km naar de bossen bv. Dat ging prima, nooit gemerkt dattie dat vervelend vond, in tegenstelling, hij snapte al gauw dat "op de motor" synoniem stond voor "lekker wandelen en rennen!".
 
mijn hond rij supergraag mee , weegt 1,7 kg en als ie me ziet klaarmaken om te gaan motorrijden gaat ie al naast de motor zitten om mee te mogen , tot nu reed hij altijd mee in een gewone tankzak maar das niet ideaal , rijwind valt super mee voor haar omdat ze achter een kuipruit zit , ik heb zelfs een 12v elektrisch verwarmingsdekentje onder haar liggen in de tankzak
 
mijn hond rij supergraag mee , weegt 1,7 kg en als ie me ziet klaarmaken om te gaan motorrijden gaat ie al naast de motor zitten om mee te mogen , tot nu reed hij altijd mee in een gewone tankzak maar das niet ideaal , rijwind valt super mee voor haar omdat ze achter een kuipruit zit , ik heb zelfs een 12v elektrisch verwarmingsdekentje onder haar liggen in de tankzak
Foto's-0016.jpg
 
Hier een paar plaatjes van mijn bepakte BMW op weg naar mijn jaarlijkse bezoek aan het Madonnina dei Centauritreffen in Alessandria (Noord-Italië). Dit keer vergezeld door mijn oudste zoon (Suzuki SV650SA) en de zoon van een kameraad (Yamaha 600 Fazer).
 

Bijlagen

  • 018-IMGP9013.DNG.jpg
    018-IMGP9013.DNG.jpg
    254,5 KB · Weergaven: 58
  • 021-IMGP9016.jpg
    021-IMGP9016.jpg
    165 KB · Weergaven: 49
Terug
Bovenaan Onderaan