Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Net terug uit Luxemburg.
20210904_130755.jpg
 
Mijn bekakte motor! Alles zit erin tentje matje, 1slaapzak, phoebus benzine brander, pannetje, bestek, bordje nou noem maar op. 1 slaapzak bovenop. We kunnen weg!
 

Bijlagen

  • 20210915_075032.jpg
    20210915_075032.jpg
    142,1 KB · Weergaven: 72
Geen kook of eetgerei. Maar een week aan kleding voor warm/koud, tent, mat, slaapzak, kussen, camera, gereedschap, kettingspray etc.
 

Bijlagen

  • E4D37263-0D44-4D8B-9CC3-82723A2E29AD.jpeg
    E4D37263-0D44-4D8B-9CC3-82723A2E29AD.jpeg
    243,6 KB · Weergaven: 87
  • 5780C845-0222-432C-9A3E-302A2BA011AC.jpeg
    5780C845-0222-432C-9A3E-302A2BA011AC.jpeg
    282,1 KB · Weergaven: 86
  • 64657AC6-C1A9-4BA3-AD91-CA6881C9CDB8.jpeg
    64657AC6-C1A9-4BA3-AD91-CA6881C9CDB8.jpeg
    285,2 KB · Weergaven: 86
Mijn vrouwtje had wat online besteld. De Post wilde het gisteten leveren, maar niemand thuis. Dus er steekt een briefje in de bus, kan opgehaald worden in het Postkantoor, morgen (vandaag dus), vanaf 11:00u. Ik moest werken van 05:00u tot 08:00u, dus dacht, "mooi, na het werk wat rondrijden, en tegen 11:00u aan de post :]

Bied het papiertje aan, en de man bekijkt me verbaasd en vraagt, "zijde gij met den brommer hier?"
Ik: "nee hoor, met de motor."
Hij: " okeeeejj ... ik ga efkes uw pakske halen ... ahum ... "
Hij verdwijnt achter de hoek, en ik hoor hem terugkomen, met het geluid van een over de grond schuivende kartonnen doos ...
Hij: "dat gade gij toch nooit mee kunne pakke???"
Ik (terwijl ik innerlijk toch effe slik): "o jawel hoor, ik heb altijd wel een 5m spanriem onder mijn zadel :t "
Dus, ik naar buiten met die doos, open mijn zadel ... " 't is toch ni woar zekerst! Net nu hem ik diene spanriem NIET bij |("

Terug naar binnen: " excuseer mijnheer, hebde gij soms ne rol plakband, want ik hem toch gene riem bij?"
Hij (met een grijns omdat ik de doos blijkbaar niet mee kon nemen): "ja hoor, hier, alstemblieft."

Hij kwam iets later naar buiten, na dat hij de klant na mij bediende, want hij was nieuwsgierig hoe ik dat ging doen. Hij is mij bij vertrek nog blijven nakijken tot ik uit zijn zicht was! _O-

Nou ja, daar is toch niks moeilijk aan of wa???

Gewoon, een doosje van 205L, open gemaakt, want mijn rugzak moest mee de doos in, erop, en met plakband vast trekken, easyyyyyyyy! :]

20210917_111254.jpg

20210917_111242.jpg

20210917_111259.jpg


Al moet ik wel zeggen, zo van die zogenaamde "caravanspiegels", dat zou wel handig geweest zijn :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn vrouwtje had wat online besteld. De Post wilde het gisteten leveren, maar niemand thuis. Dus er steekt een briefje in de bus, kan opgehaald worden in het Postkantoor, morgen (vandaag dus), vanaf 11:00u. Ik moest werken van 05:00u tot 08:00u, dus dacht, "mooi, na het werk wat rondrijden, en tegen 11:00u aan de post :]

Bied het papiertje aan, en de man bekijkt me verbaasd en vraagt, "zijde gij met den brommer hier?"
Ik: "nee hoor, met de motor."
Hij: " okeeeejj ... ik ga efkes uw pakske halen ... ahum ... "
Hij verdwijnt achter de hoek, en ik hoor hem terugkomen, met het geluid van een over de grond schuivende kartonnen doos ...
Hij: "dat gade gij toch nooit mee kunne pakke???"
Ik (terwijl ik innerlijk toch effe slik): "o jawel hoor, ik heb altijd wel een 5m spanriem onder mijn zadel :t "
Dus, ik naar buiten met die doos, open mijn zadel ... " 't is toch ni woar zekerst! Net nu hem ik diene spanriem NIET bij |("

Terug naar binnen: " excuseer mijnheer, hebde gij soms ne rol plakband, want ik hem toch gene riem bij?"
Hij (met een grijns omdat ik de doos blijkbaar niet mee kon nemen): "ja hoor, hier, alstemblieft."

Hij kwam iets later naar buiten, na dat hij de klant na mij bediende, want hij was nieuwsgierig hoe ik dat ging doen. Hij is mij bij vertrek nog blijven nakijken tot ik uit zijn zicht was! _O-

Nou ja, daar is toch niks moeilijk aan of wa???

Gewoon, een doosje van 205L, open gemaakt, want mijn rugzak moest mee de doos in, erop, en met plakband vast trekken, easyyyyyyyy! :]

Bekijk bijlage 1677534
Bekijk bijlage 1677535
Bekijk bijlage 1677536

Al moet ik wel zeggen, zo van die zogenaamde "caravanspiegels", dat zou wel handig geweest zijn :+
Oh, 1 doosje maar.... :+

cc-graeme-newcomb.jpeg
 
Mijn vrouwtje had wat online besteld. De Post wilde het gisteten leveren, maar niemand thuis. Dus er steekt een briefje in de bus, kan opgehaald worden in het Postkantoor, morgen (vandaag dus), vanaf 11:00u. Ik moest werken van 05:00u tot 08:00u, dus dacht, "mooi, na het werk wat rondrijden, en tegen 11:00u aan de post :]

Bied het papiertje aan, en de man bekijkt me verbaasd en vraagt, "zijde gij met den brommer hier?"
Ik: "nee hoor, met de motor."
Hij: " okeeeejj ... ik ga efkes uw pakske halen ... ahum ... "
Hij verdwijnt achter de hoek, en ik hoor hem terugkomen, met het geluid van een over de grond schuivende kartonnen doos ...
Hij: "dat gade gij toch nooit mee kunne pakke???"
Ik (terwijl ik innerlijk toch effe slik): "o jawel hoor, ik heb altijd wel een 5m spanriem onder mijn zadel :t "
Dus, ik naar buiten met die doos, open mijn zadel ... " 't is toch ni woar zekerst! Net nu hem ik diene spanriem NIET bij |("

Terug naar binnen: " excuseer mijnheer, hebde gij soms ne rol plakband, want ik hem toch gene riem bij?"
Hij (met een grijns omdat ik de doos blijkbaar niet mee kon nemen): "ja hoor, hier, alstemblieft."

Hij kwam iets later naar buiten, na dat hij de klant na mij bediende, want hij was nieuwsgierig hoe ik dat ging doen. Hij is mij bij vertrek nog blijven nakijken tot ik uit zijn zicht was! _O-

Nou ja, daar is toch niks moeilijk aan of wa???

Gewoon, een doosje van 205L, open gemaakt, want mijn rugzak moest mee de doos in, erop, en met plakband vast trekken, easyyyyyyyy! :]

Bekijk bijlage 1677534
Bekijk bijlage 1677535
Bekijk bijlage 1677536

Al moet ik wel zeggen, zo van die zogenaamde "caravanspiegels", dat zou wel handig geweest zijn :+
Wat zat erin? Een SIM kaartje?
 
Hier ook Noorwegen en Zweden aangedaan. Het was mijn eerste motorreis ooit en jongens wat een trip! Ik wist al dat Noorwegen een fantastisch land was maar op de motor krijgt het toch nog een andere dimensie.

Helemaal eens. In 2018 ook in Noorwegen geweest. Mooiste rit ooit. Waar ben je langs gereden?

Na Noorwegen stond de Northcoast in Schotland op het programma, mrjah...toen kwam corona om de hoek. Staat nog steeds op het lijstje. Eigenlijk staat er nog zoveel op m'n lijstje...
 
Hoe herkenbaar. Probeer elk jaar, begin juni, zo'n 10 dagen (of ietsie langer) met de motor weg te gaan. Zou wel langer willen, maar de vrouw vind het ook wel gezellig om nog samen op vakantie te gaan :9.
 
Terug
Bovenaan Onderaan