Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Nog eentje van zo’n 3 decennia terug, 1993 met m’n GPZ500S.
2F3A83A0-53EB-4B0F-997A-9DAA14720B81.jpeg
 
Heb de mijne niet eens gewassen, 1 buitje en hij altijd zo weer smerig. Na de vakantie maak ik hem wel weer schoon.
 
Ik heb die zijtassen van motoxl ook, met bijhorende tas die bovenop gaat. Nog niet gebruikt. Hoe is jouw ervaring ermee? Goede tassen?
Ik heb ze ook, mij bevallen ze wel, beetje moeite doen met bevestigen. Er zit een heel spel aan bandjes bij maar de meeste heb je niet veel aan.
Heel dik zijn de tassen zelf ook niet, ik heb er volgens mij al ergens een klein scheurtje in gereden met het raken van een boomstronk.
20220607_113821.jpg

Maar goed voor het geld prima spul
 
Onderweg naar Zwitserland, net voor de Bodensee een camping. Voor een volgende vakantie toch nog een tanktas erbij halen voor het opladen van de telefoon/powerbank onderweg en om drinken bij de hand te hebben. Zit te twijfelen om een camelbak te scoren voor in de tanktas. Zit ik niet meer te kloten met flessen voor het water.
 

Bijlagen

  • IMG-20220716-WA0002.jpeg
    IMG-20220716-WA0002.jpeg
    310,9 KB · Weergaven: 61
Ik heb ze ook, mij bevallen ze wel, beetje moeite doen met bevestigen. Er zit een heel spel aan bandjes bij maar de meeste heb je niet veel aan.
Heel dik zijn de tassen zelf ook niet, ik heb er volgens mij al ergens een klein scheurtje in gereden met het raken van een boomstronk.
Bekijk bijlage 1783223
Maar goed voor het geld prima spul
En nooit door de warmte van je uitlaat aangetast? Hij hangt wel heel dicht erop bij jou
 
Onderweg naar Zwitserland, net voor de Bodensee een camping. Voor een volgende vakantie toch nog een tanktas erbij halen voor het opladen van de telefoon/powerbank onderweg en om drinken bij de hand te hebben. Zit te twijfelen om een camelbak te scoren voor in de tanktas. Zit ik niet meer te kloten met flessen voor het water.
Ik heb nog een nieuwe kleine tanktas met magneten te koop van held.. zit een waterdichte binnentas in. Volume is te vergroten door de rits. 10€ excl verzendingn ( op te halen in Rijswijk Z H)
 

Bijlagen

  • held-vibo-magnetische-tanktas.jpg
    held-vibo-magnetische-tanktas.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 7
Onderweg naar Zwitserland, net voor de Bodensee een camping.
Voor een volgende vakantie toch nog een tanktas erbij halen voor het opladen van de telefoon/powerbank onderweg en om drinken bij de hand te hebben.
Zit te twijfelen om een camelbak te scoren voor in de tanktas. Zit ik niet meer te kloten met flessen voor het water.
Ik gebruik ook een tanktas met magneten. (zoiets als @Kawaraida aanbiedt)
Die van mij is van de Lidl en die bevalt in de vakantie prima, maar is helaas niet waterdicht! (verkopen ze de laatste jaren niet meer)
In begin van de vakantie laad ik de tanktas vol met blikjes cola, sinas ect maar ook bier. Alles hangt achter op de motor dus iets extra gewicht aan voorkant is niet zo verkeerd. Zo lang het droog is doe ik ook de telefoon of powerbank in de tanktas die wordt aangesloten op de USB van de motor voor opladen. Een blikje is snel gepakt en die klok ik in 1x leeg. Daarna kliko.

O ja, niet vergeten een handoekje oid tussen de tank en de tas tegen krassen!
 
Ik gebruik ook een tanktas met magneten. (zoiets als @Kawaraida aanbiedt)
Die van mij is van de Lidl en die bevalt in de vakantie prima, maar is helaas niet waterdicht! (verkopen ze de laatste jaren niet meer)
In begin van de vakantie laad ik de tanktas vol met blikjes cola, sinas ect maar ook bier. Alles hangt achter op de motor dus iets extra gewicht aan voorkant is niet zo verkeerd. Zo lang het droog is doe ik ook de telefoon of powerbank in de tanktas die wordt aangesloten op de USB van de motor voor opladen. Een blikje is snel gepakt en die klok ik in 1x leeg. Daarna kliko.

O ja, niet vergeten een handoekje oid tussen de tank en de tas tegen krassen!
Ik heb nog een nieuwe kleine tanktas met magneten te koop van held.. zit een waterdichte binnentas in. Volume is te vergroten door de rits. 10€ excl verzendingn ( op te halen in Rijswijk Z H)

Helaas een tank van kunststof. Op de vorige had ik er eentje van herr bmw zelf maar die moest je ergens achter haken en vastritsen. Bij motoren daarvoor inderdaad magneet tanktas met extra doekje er tussen en een losse regenhoes. Zit nu beetje te twijfelen over dat systeem van sw motech met een ring op de tankdop.
 
Helaas een tank van kunststof. Op de vorige had ik er eentje van herr bmw zelf maar die moest je ergens achter haken en vastritsen. Bij motoren daarvoor inderdaad magneet tanktas met extra doekje er tussen en een losse regenhoes. Zit nu beetje te twijfelen over dat systeem van sw motech met een ring op de tankdop.
Dat laatste heb ik en bevalt mij uitstekend. Klik en klaar! Alleen die tasjes zijn zo rete duur. De kleinste variant €105.... heb hem mooi via vinted voor 40€*D

Ideale is wanneer je de tas niet gebruikt (komt zeer weinig voor) de tankring totaal niet storend is en ergens zelfs sportief oogt.
20220611_103224.jpg



Oja en 0 contact met de tank dus ook geen krassen
 
Terug
Bovenaan Onderaan