post hier een plaatje van je bepakte motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een jaar later, ook in juni(2011) was een duikpak wel erg handig geweest. Ik wist niet dat er zoveel regen in 9 dagen naar beneden kon komen, elke dag opnieuw.

full
 
\
Bijna iedereen beschikt over de gave om veel meer dan(achteraf) nodig is, mee te nemen.


ik vind dat juist mooi, zoveel mogelijk op je motor pakken....

Alleen gaat het mij te ver als je voor 3 dagen een grote fles shampoo en badschuim meeneemt :( ( moet je je moeder je tas niet in laten pakken (nee ik niet :N , was een maatje van me :Y _O- )).
 
hierbij mijn fiets in reis outfit onderaan de spulgenpass italie, waren op weg naar het comomeer. bepakking voor 2 personen voor 2 weken.
full
 
Respect hoe jullie dat doen over die passen met twee man op zon racertje.
Afdalen voor die haarspelden zal geen pretje zijn met zo'n passagier steunend op je rug.
 
heb begin dit jaar een berg training gedaan van moto-sportivo, dan leer je toch dingen waardoor het allemaal niet iets makkelijker gaat.
 
hierbij mijn fiets in reis outfit onderaan de spulgenpass italie, waren op weg naar het comomeer. bepakking voor 2 personen voor 2 weken.[afbeelding]


Met 2 peronen zo weinig meenemen?oO
Wij (vriendin en ikzelf) zouden naar de ardennen gaan voor 1 week.
Ik heb een Givi E55maxia gekocht (55L topkoffer) en zijtassen zijn de oxford X60.
We moeten zelf beddengoed meenemen..zouden we met die koffer toekomen qua ruimte?
Ook zouden we in de toekomst Vb. 2 weken naar Zuid-Frankrijk willen rijden..
 
ja, wij hebben onderweg hotels genomen en daar een appartement. vind het een uitdaging zo min mogelijk mee te nemen. meestal neem je toch dingen mee die je niet gebruikt. en veel dingen kun je op bestemming ook gewoon kopen en bij vertrek weer weg gooien.
 
ja, wij hebben onderweg hotels genomen en daar een appartement. vind het een uitdaging zo min mogelijk mee te nemen. meestal neem je toch dingen mee die je niet gebruikt. en veel dingen kun je op bestemming ook gewoon kopen en bij vertrek weer weg gooien.


Feit wel, maar vrouwen hé... :P
Ze sprak al over mascare ed mee te nemen xD. Ik bereid me al voor op het ergste :p
 
Heel de kofferbak zit vol *D ,en wat in het dashbordkastje :P

full
 
Laatst bewerkt:
ach ja mijn vriendin wou graag met de motor, geen probleem maar dan maar aanpassen met bagage. en och wat kan ze dan nog veel kleren en zo'n zaddeltas proppen. het sluiten van de rits was wel elke dag weer een uitdaging voor haar:)
 
Eerste stop richting Spanje voor 2 weken.
full



Onderweg ergens in Frankrijk.
full



In de buurt van Mende, Frankrijk.
full



Terugweg Mazemet, Frankrijk na een paar uur in de regen door de pyreneeën.
full



Alles ging dus in de koffers, voor 2 weekjes Spanje.
Reis in 3 dagen gedaan alles via binnendoorwegen.
We sliepen wel in hotelletjes, dus geen kampeerspullen mee hoeven nemen.
Voor de duidelijkheid, de Diversion is van mij.
 
Laatst bewerkt:
Pan koffers zijn inderdaad wel diep, maar m.i. wat onhandig ingedeeld.
Maatje kon in ieder geval ook voldoende meenemen.

Fransen zijn trouwen over het algemeen wel motorvriendelijk, meeste maken ruimte voor je om in te kunnen halen.
Vanaf de heenweg had ik al last van wat olielekkage vanaf de banjobout aan de aansluiting met de oliekoeler, dus heel de reis met regenbroek gereden om motorbroek schoon te houden.
Op de terugweg in een klein dorpje in de Auvergne bij een motorzaak(je) naar laten kijken. De beste man had voor een tientje een ringetje aangebracht hierna was de lekkage alleen maar erger geworden.
Dus in de buurt van Clermont-Ferrand weer op zoek naar een motorzaak, aan een motorrijder gevraagd waar er een te vinden was komen we in een woonwijk.
Hier aan een vriendelijke dame die haar hondje aan het uitlaten was in ons beste steenkolenfrans en met handgebaren vragen waar we een motorzaak konden vinden, zij naar binnen toe om haar man te halen die toevallig ook motorrijder was, hij pakt zijn auto en zegt dat we hem moeten volgen.
Na ongeveer 20 minuten rijden komen we bij een grote Yamahadealer in Clermont-Ferrand met een goed Engels sprekende monteur die kosteloos de lekkage verholpen heeft.
Uiteraard iedereen uitgebreid bedankt.

Moraal van dit verhaal, er zijn echt genoeg vriendelijke Fransen.
 
Laatst bewerkt:
Pan koffers zijn inderdaad wel diep, maar m.i. wat onhandig ingedeeld.
Maatje kon in ieder geval ook voldoende meenemen.

Ja, dat klopt wel. Ik stopte altijd eerst wat klein spul achterin en duwde dan een complete tas er tegenaan. Het vergde wat onhandigheid maar er gaan onwaarschijnlijk veel in. En ook je helm past in de zijkoffer, wat je in eerste instantie niet zou verwachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan