post hier een plaatje van je bepakte motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bagage aan de voorkant zal hard nodig zijn om genoeg voorwieldruk te houden denk ik.

Mwah, dat is niet echt nodig, ik heb het liefst zo min mogelijk bagage vooraan omdat de voorveer niet erg sterk is. Met het motortje wat ik er onder heb zitten moet je eigenlijk altijd wel een beetje opletten met wegrijden. :9
 
Alleen vind ik heerlijk. Je kunt alles doen hoe en wanneer jij het wilt en hoeft verder met niemand rekening te houden. Lekker lang doorrijden, maar wel uitkijken dat je jezelf niet te ver pusht.

Ik mag graag veel doorrijden. Denk dat ik veel minder kilometers kan maken in een groep, en dus voor dezelfde tocht langer de tijd nodig heb.

Aan de andere kant gaat het na anderhalve week wel een beetje vervelen. Met een groep is ook best gezellig :)
 
Solo is bij mij zonder zijspan. Ik heb een gezin dus alleen weg gaan doe ik niet zo snel.
Als ik alleen was zou ik best een paar weken alleen op pad willen (met of zonder span ;) )

Maar een week met een aantal vrienden op de solo is echt geweldig. Liefst niet meer dan 4.
 
Een zijspan heeft imo meer met auto dan met motoren van doen .
Zoals bij die andere 3 wielers waar ouwelui met hoofddoeken en dikke getatoeerde vrouwen achterop zitten.
Trikes ofzo schijnen ze te heten. :')
Kom die dingen ook nooit tegen op mijn motortrips ondanks dat er veel bagage in past :W
 
Dan heb je daar toch een verkeerd beeld van. Die moerasboten op wielen (trikes) dat zijn op kenteken geen motoren. Motor met zijspan is een geweldige ervaring. Dat zijn doorgaans ook avonturiers en de enige manier om te blijven motorrijden met de kinderen.
 
Laatst bewerkt:
Kinderen bepalen bij mij niet of ik een bak naast m,n motor timmer .
Vreemde redenatie .
Ze kunnen met hun moeder mee in de auto.
 
He hallo, ik heb niet om deze discussie gevraagd en heb jou ook niks verplicht.
Jij moet je eigen dingen weten, maar moeders rijd hier in de vakantie vrolijk op de solo mee.
 
ZO dan:
full
 
Hier niet heel veel zichtbare bagage, maar er zit ook al veel in het 200ltr kofferbakje.
Dit was trouwens al voor onze dochter is geboren. Die is nog maar 14 maanden. Zijspanrijden is een virus waar ik al meer dan tien jaar geleden mee besmet ben ;) Ieder zijn ding trouwens oemoemoemoemoe, een GS is ook niet zo speciaal hoor ;) Laatst een week in de Alpen gereden en daar hebben ze de meeste GSsen verkocht volgens mij.

Bakkie zelf aan "getimmerd" trouwens.

full


full
 
Afgelopen zomer voor het eerst met een kameraad op de motor op vakantie geweest naar Luxemburg :) Wil de de bagage volgend jaar toch iets anders aanpakken, het zat niet echt fijn met nog een rugzak op de rug ;)

c5ba56a7ae86ee6186bb981296262304

Moet je wel zeggen welke motor van jou is :P
Die van mij staat iig aan de rechterkant :)
(wees gerust, er zit een sporttas in de vuilniszak, nu is hij enigszins waterdicht :) )
En ik had laptop mee zodat we de filmpjes op konden slaan, met als resultaat:
 
Laatst bewerkt:
Kinderen bepalen bij mij niet of ik een bak naast m,n motor timmer .
Vreemde redenatie .
Ze kunnen met hun moeder mee in de auto.

Dan ben ik toch blij met mijn vader, die kocht wel een zijspan toen ik 4 werd en 2 jaar later een grotere omdat m`n zusje ook 4 werd. Die hebben we nog steeds, en zijn er tot mijn 18e jaarlijks mee op vakantie geweest naar aardig wat plekjes in Europa.

Mede de oorzaak dat ik al van jongs af aan verslaafd ben aan motoren. En niet vrolijk werd van auto vakanties. Zijn er godzijdank ook maar een stuk of 4 geweest in mijn leven.

Zijspan rijden is een vak apart (ik doe het nu zelf ook af en toe met de span van m`n vader). Ook is het voor mensen met bv reuma (een vriend van m`n vader) nog altijd een mogelijkheid om toch zolang mogelijk te blijven rijden wanneer solo niet mogelijk is.

Niettemin, het bochten werk is met een solo fiets toch een stuk fijner :]
 
Hier niet heel veel zichtbare bagage, maar er zit ook al veel in het 200ltr kofferbakje.
Dit was trouwens al voor onze dochter is geboren. Die is nog maar 14 maanden. Zijspanrijden is een virus waar ik al meer dan tien jaar geleden mee besmet ben ;) Ieder zijn ding trouwens oemoemoemoemoe, een GS is ook niet zo speciaal hoor ;) Laatst een week in de Alpen gereden en daar hebben ze de meeste GSsen verkocht volgens mij.

Bakkie zelf aan "getimmerd" trouwens.

[afbeelding]

[afbeelding]


uitverkocht bedoel je... _O-
 
Moet je wel zeggen welke motor van jou is :P
Die van mij staat iig aan de rechterkant :)
(wees gerust, er zit een sporttas in de vuilniszak, nu is hij enigszins waterdicht :) )
En ik had laptop mee zodat we de filmpjes op konden slaan, met als resultaat:

Lijkt me al wel duidelijk uit mijn ondertitel en profielfoto ;)
 
Een topkoffer is niet alleen handig om veel in kwijt te geraken, je kan hem ook gebruiken als bandenrek :P
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan