Post hier foto\'s van de mooiste motoren

Die matzwarte MV Agusta F4 hierboven ergens is erg :9~

En dit is mijn persoonlijke favoriet:

retrieveimage.asp
 
Laatst bewerkt:
ik zie het ja, moet zeggen dat zonder \'die kappen\' het er mooier uitziet, wel oppassen voor je vingers }) .

maar toch vind ik het met \'die kappen\' niet echt mooi...
 
misc.php


misc.php


Aloha,

Ik ben Ralfonso, ben bezig met m\'n motorrijbewijs. De gele Suzuki SV650 S is echt mijn droommotor en in mei wil ik hem kopen. Tuurlijk vind ik de Ducati 750SS Carenata echt te gek en de Benelli Tornado is ook erûg heftig, maar ik denk dat de Suzuki SV650 S als eerste motor zeker niet verkeerd is *D
 
Laatst bewerkt:
maar ik denk dat de Suzuki SV650 S als eerste motor zeker niet verkeerd is *D

Denk ik ook niet, zou ik straks ook wel als 1e motor willen maar dat zit er voor mij niet in (niet dat ik er erg mee zit hoor, ben ook nog maar net 18).

Goede keuze denk ik!

Enne, nog welkom
 
misc.php


misc.php


Aloha,

Ik ben Ralfonso, ben bezig met m\'n motorrijbewijs. De gele Suzuki SV650 S is echt mijn droommotor en in mei wil ik hem kopen. Tuurlijk vind ik de Ducati 750SS Carenata echt te gek en de Benelli Tornado is ook erûg heftig, maar ik denk dat de Suzuki SV650 S als eerste motor zeker niet verkeerd is *D

hé gaaf man!!! ik had ruim 2 jaar geleden ook net m\'n rijbewijs (25 kw) en ook een nieuwe gele sv650s gekocht!!! geweldig, hij rijdt echt heerlijk, dat geluid, karakter, mjam...

ben er verliefd op geworden. tuurlijk een mooie duc is het, maar goed, later. trouwens daarom heb ik mijn sv niet weggedaan, maar er een andere bijgekocht! zou zonde zijn om hem weg te doen.
 
Aloha Bogarde en Daemon,

Twijfelde eerst nog tussen Fazer 600 en SV650S, totdat ik op beiden eens mocht rijden, ze rijden beide erûg mooi, maar de zithouding op de SV650S bevalt me beter en ook de uitstraling. Maar eerst nog ff afrijden... :?


P.S. Moet je ook nog afrijden Bogarde?
 
P.S. Moet je ook nog afrijden Bogarde?

Ja, heb nog maar 5 lessen gehad (laatste is al meer dan 2 weken geleden :( )

Instructeur vind het nu nog te glad \ '( klopt mischien ook wel want is wel verradelijk en ik les op een spiksplinternieuwe Kawa ER-5 en om die nou door mij in de prakt te laten rijden...

Hoe ver ben jij dan?
 
Op donderdag 03 januari 2002 16:40 schreef Niels Saarloos het volgende:
Laat Nitromax het maar niet zien, dan staat ie gelijk te huilen dat ie er geen ( Münch ) heeft.....

Idd Niels, dat is nou echt een prachtmachine. Ik heb het model boven mijn monitor staan en de officiele brochure hier achter me in de kast.
Misschien ben ik een beetje bevooroordeeld, want ik droomde al van een Münch toen de meesten hier op het forum nog in hun luiers poepten ;) . Ik reed niet op mijn fietsje met omgekeerd racefietsstuur: ik reed op een Münch Mammut 1200 TTSE !!!!!
Ik heb op mijn website ook een pagina over deze fantastische motor gemaakt:
http://home01.wxs.nl/~mverver/MUNCH.HTM
Foto\'s van de oudere modellen en een link naar de officiele Münchsite.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan