post hier foto,s van minibike,s

Deze stond er pas geleden op, met de zoekfunctie moet je het wel vinden.
Wij zijn er ook een aant bouwen maar die fotos moet ik nog een keer erop zetten.


full
 
Wat vindt iedereen nou eigenlijk de lol van zo'n minibike? Is het een extra kick dat je zo laag zit? Of dat je je moet opvouwen?
 
Dat je ermee kunt racen zonder gebroken botten en duizenden euro's schade bij een valpartij wellicht?
 
Mag ik alvast vertellen dat dit blok voor een MINIbike meer kost dan wat menigeen hier voor zijn ECHTE motor betaald heeft.

full
 
Aha da's een zinnig antwoord. En ja de vraag was serieus bedoeld hoor.

De kick begint met het bouwen in de winter, als het weer eens van dat sjit weer is in nederland.

Bovendien kan je veel creativiteit kwijt in z'n klein motortje.

En het snelheidsgevoel is echt ongekend omdat je laag bij de grond zit.
P.S ik ben de trotse bouwer van de rode minibike van de eerste foto.
 
Laatst bewerkt:
Dit was de mijne, heb er 3 jaar wedstrijd meegereden maar ben in 1999 gestopt omdat er toch stiekum veel geld en tijd in ging zitten. Je bent tussen de wedstrijden door in je vrijetijd alleen maar aan je motortje bezig om hem aftestellen en te experimenteren. Maar afgelopen winter hebben ze bij ons ingebroken en mn minibike weggehaald (gelukkig wel weer terug gevonden) en toen heb ik maar besloten om hem te verkopen.

Foto,s zijn geen top kwaliteit (Foto van foto)

full
 
wat is het grote verschil tussen een pocketbike en minibike? (behalve de prijs dan)
 
wat is het grote verschil tussen een pocketbike en minibike? (behalve de prijs dan)

Volgens mij de maat van de motor je hebt ze volgens mij nog ietsje kleiner
dit is voor "de hele kleine kinderen" wij zijn grote kinderen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan