Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
2 kokers omhoog, een latei en bovenin 1 voor je veren en dan kan alles aan de buitenkant. Als je morgen rond 10:00 naar Oosterhout NB komt heb ik een complete deur voor je. 3000 x 3000, vertikaal, blauw en alles is zo vet dat je het eerste jaar geen roest hebt

Note: overmorgen of later is geen optie. Ook niet bijna, misschien of waarschijnlijk. Dan ligt alles in de container en zijn de railsen doorgeknipt. Morgen wisselen we de laatste 2
Oef die is moeilijk, zo close maar helaas past het mij allemaal net niet.
Voor in mijn nieuwe hok niet omdat ik daar geen recht omhoog deur kwijt kan vanwege de hoogte (en geen overhead vanwege autohefbrug)
Als knutselmateriaal voor in mijn koelcontainer (koelunit eruit en (overhead)deurtje erin) zou ik het ophalen omdat Wrakkie voor deze ene keer eens niet aan de andere kant van het land bezig is, maar mijn bus staat bij de spuitert vanwege een dakschade en ligt dus half uit elkaar.
@Wrakhout zoals gewoonlijk weer een fantastisch aanbod maar helaas weer bedankt!
Je telefonische tip was niet direct raak (wel ook een geweldig bedrijf trouwens maar een beetje boven mijn league) maar ik heb van de goede man wel weer een paar bedrijfjes gekregen die ik weer kan bellen, ook daarvoor vielen dank!
 
Na de vervanging van de oude garage TL buizen door LED had ik een PIR sensor gemonteerd die ik ooit eens gehad heb. Dus beweging = licht aan. Werkte wel, maar geregeld ging het licht toch uit als je even uit het zicht van de sensor was. Het elektrische kacheltje dat een paar dagen per jaar de boel vorstvrij houdt triggerde de sensor, wat ook weer niet de bedoeling was.

Deze sensor kwam onlangs binnen en gisteren nog even gauw tussen de feestelijkheden door houtje-touwtje gemonteerd:

EE055B52-EEE4-46E4-8E12-291F9D9F451E.jpeg


Formaat klein lucifersdoosje. Werkt met radar, warmteverschillen hebben geen invloed, alleen beweging. Detectie-gevoeligheid, schakeltijd en lichtgevoeligheid met dipswitches in stappen instelbaar. Bij de eerste test detecteerde hij zelfs door de halfsteense muur, gevoeligheid teruggeregeld naar 25% en nu werkt het lekker.
Ali linkje, 7 euro incl. verzending.
 
dat zijn van die bedragen dat je denkt,....dat kan nooit wat zijn.
kan natuurlijk mee vallen, maar ik zou er niet te veel verlichting achter hangen, mischien kan je beter de verlichting via een relais schakelen en zo het schakelcontact van die module ontzien.
 
dat zijn van die bedragen dat je denkt,....dat kan nooit wat zijn.
Dat gevoel heb ik ook wel. Het blijft oppassen met schakelmateriaal. De ervaring (met o.a. LED-dimmers) is tot nu toe goed.

Klopt: staat ook in de beschrijving: max 100W
Precies. En als een Chinese verkoper 100W opgeeft mag je blij zijn met pakweg de helft.
En daar ben ik vanuit gegaan, totale belasting is 60W.
 
Heb zelf een leuke hobbyschuur, ongeveer 100m². Staat momenteel echter vol meubels vanwege verbouwen, maar ben van plan daarna goed in te richten.

Heeft iemand een handige oplossing voor het opbergen van lange boren? Ik heb een diverse borne en beitels die niet in een koffer kunnen vanwege de lengte. Op een gereedschapsbord gaat ook niet lekker en zoals ze nu los in de kast liggen is ook niks.
 
Heb zelf een leuke hobbyschuur, ongeveer 100m². Staat momenteel echter vol meubels vanwege verbouwen, maar ben van plan daarna goed in te richten.

Heeft iemand een handige oplossing voor het opbergen van lange boren? Ik heb een diverse borne en beitels die niet in een koffer kunnen vanwege de lengte. Op een gereedschapsbord gaat ook niet lekker en zoals ze nu los in de kast liggen is ook niks.
Een stuk buis ergens aan de muur/kast?
 
Heb zelf een leuke hobbyschuur, ongeveer 100m². Staat momenteel echter vol meubels vanwege verbouwen, maar ben van plan daarna goed in te richten.

Heeft iemand een handige oplossing voor het opbergen van lange boren? Ik heb een diverse borne en beitels die niet in een koffer kunnen vanwege de lengte. Op een gereedschapsbord gaat ook niet lekker en zoals ze nu los in de kast liggen is ook niks.
Laselektroden heb ik in een PVC-koker zitten, met schroefdoppen
 
Het weekend begonnen met het opruimen van de diverse plekken in de schuur, begonnen met de achterste ruimte, waar een keukenblok staat voor het werk wat wat langer duurt (alles dus)
Maar daar was het zon bende dat ik eerst maar eens ben gaan opruimen.

De trekhaak is voor de Alpine en de veerpootbrug voor de racevijf.
Het wasmachine voor de poets en oliedoeken ed.
werkplaats met keukenblok.jpeg
werkplaats met keukenblok opgeruimd.jpeg
werkplaats met keukenblok opgeruimd 1.jpeg
werkplaats met keukenblok opgeruimd 2.jpeg
werkplaats met keukenblok opgeruimd 3.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan