Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Ik heb deze ruimte nu 1,5 jaar en in die tijd heb ik er nog geen gat in de muur geboord. Alles neergezet en qua werk niets in gemaakt of gedaan. Vorig weekend en vandaag maar eens opgeruimd en een deur halverwege gemonteerd. Hier achter moet de boel wat schoon en netjes moet blijven
image.jpg

Er moet nog van alles, maar het begin is er
 
Ik heb deze ruimte nu 1,5 jaar en in die tijd heb ik er nog geen gat in de muur geboord. Alles neergezet en qua werk niets in gemaakt of gedaan. Vorig weekend en vandaag maar eens opgeruimd en een deur halverwege gemonteerd. Hier achter moet de boel wat schoon en netjes moet blijvenBekijk bijlage 1849440
Er moet nog van alles, maar het begin is er
Mooie ruimte, wat betaal je nou voor zoiets :? Verrekte handig :Y
Jij was gematst toch met deze ruimte ivm beperkte hoogte in een deel toch? (tenminste meen dat ooit eens gelezen te hebben)
 
Ja, klopt. Waar ik de foto vandaan neem is 4 x 12m. Daar staat m’n bus en kar. Dit zit er haaks op en zit onder de hellingbaan. Dat gaat van 3,8m naar 0,6 over een meter of 30

Edit: ik betaal de 4 x 12 en dit is bonus. Ik werk af en toe voor de eigenaar en hij wil deze niet aan onbekenden verhuren
 
Hippe dingen tegenwoordig.... fancy kleurtjes. Druppelkoffie is weer in. Dan heb je dat. Maar eerlijk is eerlijk het blijven gewoon goeie dingen.
Ooit kon je die waarschijnlijk voor één miljard zegeltjes wel aanschaffen _O-
En zoals alle koffiezetters, er moet gewoon lekkere koffie in:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan