Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Toch wel mooi: We klagen met zijn allen dat het land naar de klote gaat. Ik net zo hard en vaak ook terecht. Maar als je dan zo'n topic als dit door leest, dan hebben we het op een bepaald vlak eigenlijk toch best goed :)
 
Ik heb er net 4 gekocht bij kwantum. €20 ps. Vinnik de max prijs.
Binnenkort wss verhuizen, met jawel, kans op een werkplaatsje naast huis.

Ja, meer zijn ze ook echt niet waard idd. En wat hierboven al gemeld werd, indien nodig kun je die kartonnen plankjes altijd nog vervangen. Tot nog toe bij mij niet nodig geweest. Maar bij zware onderdelen of tools zoals een compressortje leg ik er zelf al een klein stevig plankje onder om doorzakken te voorkomen.
 
Vandaag mijn nieuwe stelling 5,60 x 0,50 binnen gekregen.
Morgen eens goed uitlijnen op de vloer en vullen met onderdelen/gereedschap/voorraad.
Aan de andere kant van de garage wil ik nog 2 metalen kasten voor klein gereedschap verf etc.
Bekijk bijlage 1350177

Holy shit, dan heb je gewoon professionele magazijnstellingen in je sleutelhok staan. En ook een redelijk profi sectionale deur en dito verlichting :t
 
Nijs!

Stellingen zijn zooo duuur...... ;(
Tja, kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik heb veel zitten vergelijken maar een degelijke stelling is een eenmalige uitgave.
Als ik goedkope van €20 had gekocht had ik er minimaal 7 nodig.
Koop je de stevigere variant zit je op het dubbele.

Doe je het zoals ik het doe kost het je ongeveer €110 p/m2:$
 
Holy shit, dan heb je gewoon professionele magazijnstellingen in je sleutelhok staan. En ook een redelijk profi sectionale deur en dito verlichting :t
Thanks, zal binnenkort eens wat meer foto`s plaatsen.
Had eerst een klein schuurtje van 3x2 waar je nog geen motor in kon plaatsen.
Nu heb ik een schuur van 3x7 en plenty ruimte.

Het is nog niet helemaal af.
 
Nu nog wel ja.
Ik herken dat.
Bij mijn vorige huis had ik een schuur van 4x5 en op het laatst stonden er 6 motoren in met van alles en nog wat van wat er allemaal bij komt kijken.
Kon je je kont niet meer in draaien en als je een motor eruit wilde halen moest je alles verschuiven.8)7

Ben aan het opruimen geweest en heb er nu nog maar 3 en ga er veel aan doen om niet meer in mijn hobby te verdrinken.
 
Ik herken dat.
Bij mijn vorige huis had ik een schuur van 4x5 en op het laatst stonden er 6 motoren in met van alles en nog wat van wat er allemaal bij komt kijken.
Kon je je kont niet meer in draaien en als je een motor eruit wilde halen moest je alles verschuiven.8)7

Ben aan het opruimen geweest en heb er nu nog maar 3 en ga er veel aan doen om niet meer in mijn hobby te verdrinken.
Ik ken het ook.... Ben verhuist naar een huis met garage, wat een ruimte! Nu, na 3 z650's en genoeg onderdelen om er nog 2 te maken, en de aanschaf van een ZRX is ie vol...Wil ik wat gaan doen moet ik eerst minimaal 2 motoren buiten zetten, anders kan ik nix. En dan heb ik al 1 z650 in de huiskamer staan.
N+1 heeft me goed te pakken. :+*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan