Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Dag Oma :W

Eindelijk staat mijn sleutelhok ook.
2 Jaar geleden hierheen verhuisd omdat ik zo'n grote schuur neer mocht zetten
( 12 x 4.5 x 4 meter )

Achter/zijkant met dubbele deuren voor de motoren:

[afbeelding]

Voorkant met dubbele deuren voor een auto:

[afbeelding]

En het belangrijkste.......Binnen ( ben nog aan het inrichten maar globale idee onstaat al ):

[afbeelding]

Moet nog een hoop spullen halen uit de schuur die ik de afgelopen 2 jaar heb gehuurd ( lasapparaat/ontvetterbak/heftafel/kolomboor etcetcetc ) maar heb nu nog wat ruimte nodig om met lange balken rond te kunnen draaien zonder wat te raken ;)

Voorin komt nog een keer een 2 koloms autohefbrug, daar is qua spanten al rekening mee gehouden.

Electra en waterleiding liggen al tot binnen maar moet ik nog gaan aansluiten.

Qua verwarming komt er een allesbrander in te staan en ga ik een flexibele scheidingswand maken tussen voorste en achterste (motor)gedeelte.

Genoeg om alle -op dit moment- 7 motoren kwijt te kunnen, auto hoeft alleen naar binnen als eraan gesleuteld moet worden ( Daf 46 of hoge Suzuki terreinauto )


Ikke is wel blij 8-)


Kan me voorstellen dat je blij bent! Ziet er erg goed uit! :9~
Ben wel benieuwd naar een detailfoto van die werkbank... :)
 
Dag Oma :W

Eindelijk staat mijn sleutelhok ook.
2 Jaar geleden hierheen verhuisd omdat ik zo'n grote schuur neer mocht zetten
( 12 x 4.5 x 4 meter )

Achter/zijkant met dubbele deuren voor de motoren:

[afbeelding]

Voorkant met dubbele deuren voor een auto:

[afbeelding]

En het belangrijkste.......Binnen ( ben nog aan het inrichten maar globale idee onstaat al ):

[afbeelding]


Ikke is wel blij 8-)

Pff, mooi hokkie man!

Heb zelf net een huis gekocht met een garage achter in de tuin (lekker low profile :P ), genoeg ruimte om te kunnen sleutelen, is wel wat anders dan mijn huidige appartement in Amsterdam :P.

2hxrjw2.jpg

2gxgt3l.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan me voorstellen dat je blij bent! Ziet er erg goed uit! :9~
'T is inderdaad heerlijk om zoveel ruimte te hebben, hoewel het met zoveel motoren natuurlijk weer sneller vol staat dan je wilt ;)

Heb er nu een heater in staan met een losse LPG tank, die stookt het binnen de kortste keren tot 18 °C bij dit winterse weer 8-)

Ben al lekker aan het sleutelen. Eerst maar eens de "Bitch" op de heftafel gezet en weer netjes en lopend gemaakt. Heb ik 20 jaar geleden helemaal zelf gebouwd ( het frame niet ;) ) en heeft de afgelopen 6 jaar in een te vochtige schuur gestaan. gelukkig toentertijd kwaliteitsspul gebruikt dus weinig roest ect. Ze loopt alweer, nu wachten op fatsoenlijk weer om een keer een stukje te rijden.

Foto-T8OHFHDF-D.jpg


Volgende die er op gaat is de "Big Zed" ( die blauwe op de achtergrond ), een Kawa Z1000 met 1200 cc dragraceblok :Y

Ben wel benieuwd naar een detailfoto van die werkbank... :)
Dat zijn staanders van een palletstelling met een werkblad van 4 x 6 balkjes, lekker stevig. Komt nog een keer een stalen blad op ff regelen met de buurman, die heeft een heel groot metaalbedrijf :X ;)
 

Ha, ik ben gisteren nog bij je langsgereden, moest bij de LPG-buurman zijn.
Stond nog op het punt eens bij je binnen te kijken maar i.v.m. tijd toch maar besloten dat een andere keer te doen.
Die trap komt me bekend voor, heb er ook zo 1, toevallig bij v.d. Meer vandaan?
Ennuh die slijpsteen hangt wel heel erg hoog, dan heb je toch moeilijk zicht op je werk...
 
Nog een maandje, dan nieuwe plek *O*

Ik ben al driftig met de inrichting bezig, en geld aan het uitgeven (das minder, maar toch weer leuk).

Iemand nog tips?
full


Noodzaak: aanhanger moet er ook in kunnen, zonder dat ik interieur aan de kant hoef te zetten. Naar buiten rijden voor werkzaamheden is geen probleem.

En ik baal nu dat ik geen precieze maten heb genomen, of foto's heb gemaakt :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een maandje, dan nieuwe plek *O*

Ik ben al driftig met de inrichting bezig, en geld aan het uitgeven (das minder, maar toch weer leuk).

Iemand nog tips?
[afbeelding]

Noodzaak: aanhanger moet er ook in kunnen, zonder dat ik interieur aan de kant hoef te zetten. Naar buiten rijden voor werkzaamheden is geen probleem.

En ik baal nu dat ik geen precieze maten heb genomen, of foto's heb gemaakt :/
werkbank op de plaats van de banden apparaten en die op de plaars van de werkbank.

De werkbank moet dicht bij je werkplek (hefbrug) en bij de banden apparaten heb je ruimte nodig
 
werkbank op de plaats van de banden apparaten en die op de plaars van de werkbank.

De werkbank moet dicht bij je werkplek (hefbrug) en bij de banden apparaten heb je ruimte nodig

Check!

En ik zet de linker tafel meer in het midden denk ik, beetje schuin. Kasten aan de andere muur (rechts).

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik sleutel gewoon op de stoep, dus moet altijd wachten op droog weer. Sleutel ook gewoon bij -4 :)
Deed ik de afgelopen 3 jaar ook, tot deze zomer ;)
3 jaar geleden hierheen verhuisd, daarvóór had ik klein schuurtje aan huis

Koppeling van de MZ vervangen, dikke jas en handschoenen aan :Y

Foto-OQXBMDMW-D.jpg


Vanmiddag weer heerlijk bij 18 ° C gesleuteld, toch ietsje lekkerder ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan