Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Misschien dat hier mensen een tip hebben.
Wat is nou een comfortabel sleutelruimte voor alleen een motor en normaal gereedschap (geen draaibanken ed) wel een motorbrug..

Zou je weg komen met 3x3,5 ?
 
Ik ken het ook.... Ben verhuist naar een huis met garage, wat een ruimte! Nu, na 3 z650's en genoeg onderdelen om er nog 2 te maken, en de aanschaf van een ZRX is ie vol...Wil ik wat gaan doen moet ik eerst minimaal 2 motoren buiten zetten, anders kan ik nix. En dan heb ik al 1 z650 in de huiskamer staan.
N+1 heeft me goed te pakken. :+*O*
Ik heb een huisgenoot die bij motor nr. 3 al begint te klagen dat het te druk wordt in de schuur..
Ik heb gesuggereerd dat hij gewoon zn motor eruit moet doen. Denk niet dat dat gaat gebeuren :/
 
Toch wel mooi: We klagen met zijn allen dat het land naar de klote gaat. Ik net zo hard en vaak ook terecht. Maar als je dan zo'n topic als dit door leest, dan hebben we het op een bepaald vlak eigenlijk toch best goed :)
Ah, je mist het punt van de klagers😉

We hebben het inderdaad op een bepaald vlak inderdaad eigenlijk best goed.
Maar kan alleen zoveel BETER als de Nederlandse politici eens de belangen van Nederland en de Nederlandse burger voorop stellen, daar gaat het de klagers om
 
Misschien dat hier mensen een tip hebben.
Wat is nou een comfortabel sleutelruimte voor alleen een motor en normaal gereedschap (geen draaibanken ed) wel een motorbrug..

Zou je weg komen met 3x3,5 ?
Als je t netjes houdt wel ja.

Brug is zeker 2 mtr. oprijplaat er bij. Werkruimte rondom.
heftafel kost dus al 3 bij 2 mtr, ongeveer
 
Zaterdag ga ik over, het bier staat koud dus je bent van harte welkom 👍 Er valt eventueel nog genoeg te klussen voor de liefhebber. Ik denk dat ik dan eerst een week niks ga doen (deze week elke dag van 6-23 aan de gang😬) behalve een beetje gereedschap ophangen en vanaf een krukje met een pot bier naar de motoren kijken 😬
 
Dus dat, eerst maar eens een half jaar wonen maar dat staat wel op de nominatie. Trap naar de andere kant, gang er uit. Klein halletje bij de voordeur waar ook de trapopgang in zit en dan badkamer naar boven en wc opzij. Kan de garage ten minste normaal rechthoekig worden 👌
 
als ik het goed zie, is er onder de trap een kast die vanuit de hal toegang heeft. en ga je vanuit de woonkamer de trap op.
ik heb in mijn vorige huis de WC onder de trap gemaakt, genoeg ruimte.
ben je die in de garage alvast kwijt.
in het voorportaaltje wc/badkamer de douche maken........klaar, een 4 kante garage.
 
Ik ben bang dat ik nog even op de vloer moet liggen..... iets met geld en prio’s als je net je eerste huis hebt gekocht (en we moeten natuurlijk nog wel veel op motorvakantie 😬)
 
Dus dat :^ 👍 En daar ben ik heel blij mee kan ik je vertellen. Oja, had ik al verteld dat er centrale verwarming in zit? Manmanman wat een luxe, geen gereedschap meer wat aan je klauwen vastvriest.
 
Dit vind ik een altijd leuke topic`s. Hoe en waar sleutelen andere leden...
Zelf heb ik best een behoorlijke werkplaats achter mijn huis staan. 11,5x3,20 meter en voorzien van alle gemakken.
- Draaibankje
- Freesbankje
- Straalcabine
- Compressor 425/100
- AC/DC Tig lasapparaat
- Afzuiging
- Kollomboor
- Hefbrug
- Koelkast voor de sapjes :P

Voor mijn vorige hobby (scootersprint) heb ik veel aluminium buizen frames etc gebouwd, daarom een hoop apparatuur aangeschaft.

45645101_1919448048176048_6878581435272265728_n.jpg


op het verlanglijstje staat nog: Nieuwe electrisch hydraulische hefbrug welke verzonken moet worden in de vloer en dan de vloer voorzien van of een coating of Racedeck tegels.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan