Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Moet nog een half jaar wachten voordat ik mijn geliefde garage heb maar ben nu al ah oriënteren voor de inrichting. De vrouw houdt zich bezig met het huis uiteraard 😁. Dankjewel allen 👍
 
Moet nog een half jaar wachten voordat ik mijn geliefde garage heb maar ben nu al ah oriënteren voor de inrichting. De vrouw houdt zich bezig met het huis uiteraard 😁. Dankjewel allen 👍
Reserveer meteen een budget anders gaat het op in de inrichting.
En als je ergens niet in moet investeren dan is het wel aan een inrichting. :+
 
_O-
Tja :P
Op m'n telefoon zit ik vrijwel niet op MF...
Als ik dat wil moet ik elke keer weer inloggen, password manager openen, 2FA app openen, gedoe (first world problem :+ )

Conclusie: goed om te weten, maar vooralsnog blijf ik lekker nog imgur gebruiken :+
Eigenwijs is ook wijs. Sinds het debacle met Photobucket en de nieuwe forumsoftware gebruik ik die host sites niet meer. Niet meer nodig voor MF.
 
Heeft MF een app dan :?
Desanietteplus... Nee... ik heb een rare eigenschap dat ik zo min mogelijk applicaties op m'n telefoon wil..
Lees: MF-en gaat prima met de computah :Y
Dat is dan weer een goede eigenschap. Zag in het verleden dagelijks gebruikers voorbij komen die helemaal in paniek raakten als ze naar een nieuwe smartphone over moesten en er 2 appjes van 999 niet over kwamen. Luxeproblemen! En dat terwijl 75 procent van de geinstalleerde apps niet gebruikt wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan