Post hier je Dynojet-uitdraai

Mesjoggah

Die hard MF'er
23 sep 2001
788
39
Poortvliet
Dynojet.jpg


Gaat toch nog vrij hard!, zo\'n FZR1000...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HAHAHA, daar kom ik ruim boven..... snif snif ;)
Helaas blijft het grootpraat.

dynografiek.jpg


[edit] Iemand enig idee waar die stotterlijn op wijst ? Zie em namelijk niet bij bovenstaande dyno\'s [edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn de dynamische en statische meting van mijn ZX-6R (met Remus Grand Prix demper) op de Jaros testbank van Adrie Spierings. De statische meting is afgebroken, omdat het mengsel boven 12000 tmp te arm was. Op zijn advies zijn er toen 2 maten grotere hoofdsproeiers ingezet. Ik heb nog geen nieuwe Jaros-run laten maken.

misc.php
 
Een 25 Kw uitdraai is niet zo interresant, he :(
Als ik hem had dan had ik hem trouwens wel gepost

Lijkt me juist wel interresant, wil wel weten of het dan nog een mooie boog is of dat ie dan naar de 25kw gaat en dan stopt (platte top dus).
 
Wat kost het om de testbank op te gaan?

Ik heb er toen F50,- gulden voor betaald. Hangt er van af wat je wilt maar reken op een bedrag tussen de 50 en 100 gulden -> 23€ en 45€
 
He Stoef, die toerentallen van jou komen mij bekender voor dan de rest!!!! :} :}
\"Mengsel te arm bij 12.000 rpm\"...mijn toerenteller gaat maar to 8.... :) Heb overigens geen testbank-uitdraai, sorry.. ;(
 
Ben benieuwd. Heb ook wat ideetjes in het achterhoofd voor mijn Gixxer. Op het salon even gepolst voor een Arrow uitlaatsysteem. Dan nog een K&N en een Powercommander IIIr
 
Op mijn werk hadden we een klant met een ZX12-R die had zijn uitdraai ook een keer meegenomen.
189PK op het achterwiel :}
 
Was zeker niet echt standaard meer?

Niet helemaal nee..

Een compleet Akrapovic systeem en een power commander. Ik d8 ook dat er iets met de airbox was gedaan maar dat weet ik niet zeker.

Dan heeft die ook nog WP voor en achter maar dat staat los van het vermogen
 
Wat is er dan nog aan getuned?
En gaat het een groot verschil geven in de uitdraai? :?
Alles is aangepast!
Ga even zitten......
Krukas is zeker een kilo afgedraaid!
Carb\'s zijn gemodificeerd door Yoshimura,dus geen gasnaalden maar pijpjes met gaatjes erin :?
Inlaat en uitlaat kanalen zijn geflowed.
Yoshimura nokkenas.
LaserWorks racesysteem uitlaat.
Extra radiateur voor koeling.
Close-ratio versnellingsbak.
Nippon Denso U34-esr bougies =100,- p/s.
Wie weet waar ik die reserve kan kopen?
Dit zijn de dingen die ik zie,dus er kan motorisch nog wel meer gedaan zijn.
Uiteraard is de vering e.d aangepast.
Ik hoop woensdag een vermogen tussen de 115 en 120 a/h/w te zien,mits hij goed staat afgesteld natuurlijk.
Maar dat lees je woensdag avond wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan