Post hier je foto van aparte motorfietsen

qwiktune

Die hard MF'er
11 aug 2005
927
0
limburg
Yo Biker People,

bij deze even een post over een Bike die ik ergens gespot heb bij een bedrijventerrein Geleen/Beek. Ik denk dat de basis een Honda is geweest, maar het zou ook een Yamaha kunnen zijn geweest...

In ieder geval, post hier je mooie gespotte BIKE en vertel er eens iets (korts) over...


GetAttachment2.jpg


GetAttachment.jpg
 
Wacht ff... dus als ik het goed begrijp is dit topic voor niet-M-F motoren die je gespot hebt, althans motoren zonder m-f sticker of een ander m-f kenmerk, waarvan je het wel de moeite vindt om ze hier (met foto) te posten.

Het kan maar duidelijk zijn ;)
 
Wacht ff... dus als ik het goed begrijp is dit topic voor niet-M-F motoren die je gespot hebt, althans motoren zonder m-f sticker of een ander m-f kenmerk, waarvan je het wel de moeite vindt om ze hier (met foto) te posten.

Het kan maar duidelijk zijn ;)
Weet niet zeker, ik ben TS niet, maar ik vermoed zo iets, net als deze: motor met automotorblok erin, stond bij Safe voor de deur:


full
 
Laatst bewerkt:
'GESPOT....' > 'Post hier je foto van lelijke motorgedrochten'

[me="Grandia"]houdt van duidelijke titels :P[/me]
 
Yo Biker People,

bij deze even een post over een Bike die ik ergens gespot heb bij een bedrijventerrein Geleen/Beek. Ik denk dat de basis een Honda is geweest, maar het zou ook een Yamaha kunnen zijn geweest...

In ieder geval, post hier je mooie gespotte BIKE en vertel er eens iets (korts) over...


[afbeelding]

[afbeelding]
Wat is hier lelijk aan? Ik vind dit een fantastisch mooie fiets!
 
Yo Biker People,

bij deze even een post over een Bike die ik ergens gespot heb bij een bedrijventerrein Geleen/Beek. Ik denk dat de basis een Honda is geweest, maar het zou ook een Yamaha kunnen zijn geweest...

In ieder geval, post hier je mooie gespotte BIKE en vertel er eens iets (korts) over...


[afbeelding]

[afbeelding]


Dit is absoluut "geen lelijk motorgedrocht". |(

Schitterende motor, een stuk huisvlijt van jewelste!!! Daar kom je geen tweede van tegen!! :} :} :}
 
Wat is hier lelijk aan? Ik vind dit een fantastisch mooie fiets!

dat komt door de vernieuwde titel.
TS heeft nergens gezegd dat hij lelijke bikes wil zien of dat die gepost moeten worden.
Naar mijns inziens gaat het gewoon om speciale, unieke motoren die je bent tegengekomen.
 
'Post hier je foto van lelijke motorgedrochten' > 'Post hier je foto van aparte motorfietsen'

Voordat iedereen TS gaat lynchen. Aan mij durven ze toch niet te komen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan