Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgende blunder: goedkope o-ringen (meestal ook nog in de verkeerde maat) gebruiken op belangrijke, slecht bereikbare plekken.
De motor voor de testrit:
Bekijk bijlage 1334194
De motor halverwege de testrit:
Bekijk bijlage 1334195
Net nadat ik hem even "ietsje" boven de wettelijke snelheid had getrokken en weer langzamer was gaan rijden om uit te voegen van de snelweg opeens een geluid dat ik dacht dat mijn krukas rechtsaf het blok had verlaten (Testrit na blokwissel) Heb ik hem uit laten rollen en de tweede foto gemaakt.
Vervolgens de betreffende uitlaatdemper opgehaald van de vluchtstrook waar die was geëindigd.
Toch maar alle boutjes gebruiken om de uitlaat vast te bouten....
db
De motor voor de testrit:
Bekijk bijlage 1334194
De motor halverwege de testrit:
Bekijk bijlage 1334195
Net nadat ik hem even "ietsje" boven de wettelijke snelheid had getrokken en weer langzamer was gaan rijden om uit te voegen van de snelweg opeens een geluid dat ik dacht dat mijn krukas rechtsaf het blok had verlaten (Testrit na blokwissel) Heb ik hem uit laten rollen en de tweede foto gemaakt.
Vervolgens de betreffende uitlaatdemper opgehaald van de vluchtstrook waar die was geëindigd.
Toch maar alle boutjes gebruiken om de uitlaat vast te bouten....
db
Ik zie die demper ook niet vastzitten onder de voersteun. Het is ook geen wonder dat hij er af lasert, dat staat er niet voor niets op.
Ik zie die demper ook niet vastzitten onder de voersteun. Het is ook geen wonder dat hij er af lasert, dat staat er niet voor niets op.
De motor voor de testrit:
Vervolgens de betreffende uitlaatdemper opgehaald van de vluchtstrook waar die was geëindigd.
Toch maar alle boutjes gebruiken om de uitlaat vast te bouten....
db
....Honda XT500, ....
Heb je een foto van de hele machine?Yup. Rijd nog wel op de startmotor. Dus waarschijnlijk drijfstand door midden.
Ding treft geen blaam. Komt uit 92.
db