Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze week ook een sleutelblundertje.
Normaal ben ik meestal de laatste die zijn motor klaar heeft voor de vakantie.
Dit keer was ik de eerste, en dat liet ik ook weten aan de rest. Al ruim een maand klaar.
En aangezien het een Blackbird is, start hij altijd.
Maar ik had mijn accu er uit gehaald om te kunnen testen op een andere motorfiets, dus niet gestart.
Omdat we deze week weg zouden gaan dus zaterdag even de accu teruggezet en gestart. Althans, dat was de bedoeling....
Helemaal niets dus.
Spyball alarm wilde de startblokkering niet vrijgeven, dus geen brandstofpomp en geen vonk.
Kon ik toch nog op het laatste moment gaan sleutelen om dat ding weer werkend te krijgen.....
Maar goed, hij doet het weer, morgenochtend heel vroeg op reis.
.........inderdaad, blijft moeilijk , ......afspreken ......vriendinnen......Ja, die "last minute's"...
In een ver verleden ging onze afdeling voetballen tegen andere vestigingen,
(In Leeuwedorp).
We zouden met de collega-motorrijders (8 motoren) gaan "supporteren".
De ene mocht niet van vriending, andere kreeg de CBR niet gestart,....
(We zijn toch met 2 tot daar geraakt)
Afspreken ....pfff...
Foto?De poort naar de tuin achter het huis zit bij mij halverwege de schutting. In de schutting loopt diagonaal een staalkabel met spanner. Het doel van het ding is om de poort vrij te kunnen trekken. Dit heb ik hier wel eens verteld. 1 van jullie opperde dat de poort dan juist in de grond getrokken zou worden. Dit deed ik af als onzin. Nou, deze MF-er had gelijk
Als je hem zelf nog niet had gevonden:Foto?
MorgenFoto?
Ik ben een grote fan van dit product.Spyball... Die meuk heeft al voor veel ergernis gezorgd...
Gisteren dus?Morgen
Er stond al een link met foto’s und tekst. Er viel niets te verbloemenGisteren dus?
Oh, ik dacht van de huidige situatieEr stond al een link met foto’s und tekst. Er viel niets te verbloemen
Stalen schijf VS aluminium remklauw. Ik denk zo dat de schijf het wel overleeft.Dat kostte je wel een schijf, zonde.
De volgende keer dus een reserve as en wiel meenemen!4H classic van Spa. 2021
1 van de grootste en mooiste classic motorwedstrijden van Europa.
Van verre komen ze kijken naar jou rijkunsten en onrechtstreeks naar de sleutelkunsten.
Ons team had vorig jaar 100pk aan het achterwiel en zaten daarmee aan de staart van het peloton. Finish niet gehaald door een dom elektrisch probleem.
Dit jaar zo'n 115pk aw.
een eerste probleem zagen we na 45min. We verbruiken een grote klets meer, dus langere pitstops voor tanken, na 2h zagen we dat de band de 4h niet gaat halen.
Dat was ook niet nodig, want de achterwiellagers kregen het te zwaar. Ze hadden nog maar 4h achter de kiezen (Chimay), maar er was er 1 stuk.
Achteras en lager waren aan elkaar gesmolten. 1h sleutelen in de pits. Game over dus.
Wat ook niet ideaal is, is een piloot van 90kg en een piloot van 115kg.
En die van 115kg rijdt dan zo'n 7 sec sneller.
Sneller is niet altijd garant voor een betere prestatie tijdens een wedstrijd.
Wat was dat voor frame,een Bakker?Een foto die ik koester. Een gouden plaatje.
Uit de 24h
hardcore sleutelen. In omstandigheden die nu nooit meer kunnen.
Geen resultaat = geen poen voor de piloot in het rood/wit. En hij moest er een gezin mee onderhouden.
stress op het werk? Opgebrand, oververmoeid, magnesium tekort? Die bewoording bestond nog niet, maar was er wel.
Bekijk bijlage 1681733