Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oei,
Vrees je niet dat je nu bepaalde minderheidsgroepen op je dak gaat krijgen?
Tegenwoordig moet je al opletten of je iemand noemt met "hij" of "zij".
ik hoorde hier zelfs de kerkklokken extra luiden ....
. Dacht: het is winter, dan is dat wel fijn om vol synthetisch te gaan i.p.v. semi-synthetisch , wat ik normaal altijd gebruik.
Had ie beter de plug vetgedrukt kunnen doen, had ie die misschien niet vergeten.Dan valt het op
En dan komen ze je halen met dank aan Urk!En ik HAD echt m'n best gedaan.. alles netjes schoonmaken, niet afraffelen..
"en dan draait dat bijna-aan boutje in 1x heel licht "
Ik woon 263 km van Urk af , maar wegens godslastering die ze DAAR konden horen hebben ze een extra dienst ingelast .
Onder het genot van dit liedje ?Ik heb het vermoeden dat ze gewoon aan het begin van de straat ( lange straat ) , braaf achteraan in de rij
mogen gaan staan, een nummertje trekken, en braaf met de rest van de sneeuwvlokjes op hun beurt
kunnen gaan wachten .
Ik discrimineer niet, iedereen komt aan de beurt .
Zit wat in je vraag of Syntetisch 10W40 wel beter is voor de winter. 5W40 zou voor koud weer beter zijn. Maar dat wil ik niet proberen, omdat mijn handleiding niks erover zegt. Hoop dat een goede synthetische olie betere koude start eigenschappen zal hebben.Zit hier een bepaalde redenatie achter ?
Vol synt ipv semi omdat t winter is ????
Speeltip 3: Als het allemaal heel makkelijk gaat. Wees op je hoede, want je bent op het punt dat de pleuris uit gaat breken.
Heel klein boutje extra op hun mat gooien.......In de racerij werd ik na een kwalificatie met mijn oud ijzer altijd bloednerveus als er niets was aan de fiets.
Dit kan niet, er is iets los of aan het scheuren, maar waar?
We namen deel aan classic endurance wedstrijden en dan is er uiteraard de tijd niet om te klooien.
Als ik het loskomend boutje of het lostrillende kabeltje had gevonden, dan was ik weer "bijgelovig" tevreden.
Andere teams hadden die ziekte ook. Niet zelden gooiden ze de helft van de fiets open om te controleren.
Ik heb me eens laten vertellen dat de grootste teams in dragraces tussen elke run door heel de bende opengooiden met een geroutineerd team en controleerden/vervangen om weer met een fris blokje aan de kerstboom te verschijnen voor de volgende run. x maal per dag !!!!
Daar merk je helemaal niets van.
Wel "maakt het extra schoon" (tussen aanhalingstekens omdat het erg simpel zeggen is) waardoor je met een sterk vervuild blok eerder problemen kunt krijgen m.b.t. loskomen van bestaand vuil en blokkades van oliekanalen.
Niet zomaar wisselen zonder te controleren (bijv. kleppendeksel er af) is verstandig.
Doorgaans staat er een tabel in de gebruikershandleiding waarbij je diverse keuzes in viscositeit hebt. Maar een wissel van 10w naar 5w is geen ramp.
Dat was dan een mooi verhaal,maar pure onzinIn de racerij werd ik na een kwalificatie met mijn oud ijzer altijd bloednerveus als er niets was aan de fiets.
Dit kan niet, er is iets los of aan het scheuren, maar waar?
We namen deel aan classic endurance wedstrijden en dan is er uiteraard de tijd niet om te klooien.
Als ik het loskomend boutje of het lostrillende kabeltje had gevonden, dan was ik weer "bijgelovig" tevreden.
Andere teams hadden die ziekte ook. Niet zelden gooiden ze de helft van de fiets open om te controleren.
Ik heb me eens laten vertellen dat de grootste teams in dragraces tussen elke run door heel de bende opengooiden met een geroutineerd team en controleerden/vervangen om weer met een fris blokje aan de kerstboom te verschijnen voor de volgende run. x maal per dag !!!!
Weet niet of je van de zomer weer terug wisselen van olie? Want dan bestaat er wel de kans dat je koppeling gaat slippen en zo. Op zich is een vol synthetische olie geen verkeerde keus, maar voor het mooie moet je nu wel synthetische olie blijven gebruiken.Dank je voor de advies. Gelukkig heeft de cb750 van 91 hydraulische kleppen?? Zij stellen zichzelf.
Dit was een mooie reactie, maar totaal nutteloosDat was dan een mooi verhaal,maar pure onzin
Ik heb me eens laten vertellen dat de grootste teams in dragraces tussen elke run door heel de bende opengooiden met een geroutineerd team en controleerden/vervangen om weer met een fris blokje aan de kerstboom te verschijnen voor de volgende run. x maal per dag !!!!
Dat bestaat reedsDat zal wel meevallen. Maar misschien kan je beter een topic openen als je nog vragen hebt. Dan vervuilen we dit topic niet verder.
Dank je voor de advies. Gelukkig heeft de cb750 van 91 hydraulische kleppen?? Zij stellen zichzelf.
Hiermee eens, pas als je afwijkende dingen gaat doen (extreme kou/hitte, enz) en je echt goed verdiept hebt pas afwijken van het WPH.Eigenlijk zijn die laatste bijdragen van jou in dit topic op zich en bij elkaar passend in dit topic.
Namelijk allemaal 'sleutelblunders' of iig kennisblunders.
Niets van dit al heeft iets met je hydraulische kleppen van doen bv, slaat nergens op dat je die hierbij benoemd. ( Theoretisch gezien misschien 0.01 % relevant)
En olie...mensen die er verstand van hebben gebruiken wat de fabrikant voorschrijft. Die heeft er nl belang bij een goede reputatie hoog te houden wat betreft oa levensduur. Jouw gebeun met soort olie door elkaar gooien =
Hou gewoon aan wat de fabrikant voorschrijft, niet minder en niet meer.
Nu je het er over hebt. Geeft de fabrikant zelf dit niet aan? Specifiek sap voor diverse gebieden op de wereld en de manier van gebruik? Of heeft dat alleen invloed op de koudstart? Of je in Lapland nu je motor start of in Argentinië scheelt nu ongeveer 70 gradenHiermee eens, pas als je afwijkende dingen gaat doen (extreme kou/hitte, enz) en je echt goed verdiept hebt pas afwijken van het WPH.