Post hier je mooiste V-twin

op zo een (maar dan ne blauwe) heb ik al es een ritje gemaakt(was van mijn dealer)
echt wel een grommend beest da zijn tanden laat zien :}
 
Ja? Rijdt die goed? Genoeg grondspeling? Mooi geluid? Hoeveel km's heb je al gemaakt op die mooie R van je }) }) :P
Geloof dat mijn motor net ze goed bevalt, tot nu toe, als de jouwe :+
:+ reeds 35 km gereden, nu jij nog }) ;)
 
Het is een Aprilia SL1000, of wel een Falco.

Met een paar sportdempers (met bijbehorende E-prom) ziet ie er een beetje anders uit. Tevens is er een onderkuip gemonteerd. Alles origineel Aprilia

Yep, ik heb sinds kort een rooie uit 2000. Een stukkie naar boven staat ie. Deze is nog helemaal origineel. Alleen de restrictie in de lucht inlaat heb ik verwijderd. Tevens het 2e programma in de eprom geactiveerd door een draad door te knippen.

'k Heb vanmiddag voor het eerst gereden zonder de restrictie, man wat een beest. En die grom onder de tank is echt verslavend.

Wreckerrm
 
Yep, ik heb sinds kort een rooie uit 2000. Een stukkie naar boven staat ie. Deze is nog helemaal origineel. Alleen de restrictie in de lucht inlaat heb ik verwijderd. Tevens het 2e programma in de eprom geactiveerd door een draad door te knippen.

'k Heb vanmiddag voor het eerst gereden zonder de restrictie, man wat een beest. En die grom onder de tank is echt verslavend.

Wreckerrm
He Wreckerrm,

Heb daar al wat over gelezen ja. Restrictie eruit en het bekende blauwe draadje bij de CPU doorknippen. Maarja heb nog 2 jaar fabrieksgarantie.... Misschien over een jaarje even aanpassen. Heb er nu pas 400km mee gereden, maar die km's zijn al erg goed bevallen. Vooral het geluid wat uit de dempers komt is fantastisch!

Moet nu nog de knipperlichten aanpassen. Zitten nogal groot uitgevallen knipper op. Voor de achterkant heb ik al een paar mooie kleine knippertjes. Voor de voor kant wil ik de knipper direct op de kuip plaatsen.

Als het zo ver is maak ik er ff een piccie van.
 
Hey Phalko,

Kijk voor de nodige info hier eens http://www.geocities.com/sl_mille/

Ik denk dat jij juist geen draad moet doorknippen ivm de andere eprom.
Voor de rest is het een simpele klus. Motoport Stadskanaal vertelde me dat ze de motoren verkopen zonder restrictie. FF de tank omhoog, airbox eraf halen, schroefje van de restrictie los maken, restrictie verwijderen, airbox weer terugplaatsen, tank weer terug en rijden maar. Een behoorlijk verschil, 10 pk geloof ik, maar die grom is verslavend. Tevens rijdt de motor beter onder de 3000 toeren.

Wat kosten die dempers van jou met eprom als ik vragen mag. Ik ben nog op zoek naar een stel leuke dempers. Ik zat nu aan LeoVince EVO II te denken. Deze zijn met uitneembare db-killers. Maken de dempers van jou nog een beschaafd geluid of is het gelijk heibel met de buren?
 
Hoi Wreckerrm,

De dempers en de onderkuip waren een aktie van Aprilia. Heb daar wat mee lopen onderhandelen met de inruil van de oude motor. Zou je dus niet kunnen zeggen wat die moeten kosten. Het geluid dat ze produceren is behoorlijk hard.... Als ik bij mijn werk wegrij, kunnen mijn collega's dat goed horen (die zitten toch op de 5e verdieping..). De Eprom die vervangen is, is om het motormanagement goed te laten werken met de nieuwe dempers.
Zal eens kijken hoe het verder met de airbox restrictor zit.

greetz
 
Dit is em :]
full
 
Heb jij daar ook killers voor? Want in Nederland bestaat er blijkbaar een wet op geluidsnormen, wat bij ons in vlaanderen gelukkig nog niet het geval is. :)
Hier zijn geen db killers voor. Met m,n TLS met open lasers ben ik ook nog nooit aangehouden. Alleen rond de TT dagen moet ik de TL maar binnen houden want dan is de politie behoorlijk bezig met geluidscontroles.
 
Dit is de beste en de mooiste!!! Suzuki SV beats

De mijne is momenteel aan een metamorfose onderworpen.
Wil je meer van deze radicale verbouwing weten?
surf naar de SV Maniac Pages : www.martinenellen.nl


:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan