Post hier je streetfighter

Dat weet ik nog zo net niet Zombie, in Frankrijk zijn ze helemaal plastic geil (ook op fighters) in Engeland is de stijl ook weer helemaal anders.

ja ..echt duits .dat kommt in NL ook .just a matter of time

ja deze stond te koop .en is ook verkocht .......en beetje jammer find ik dat dan toch .want het was geweldig met dat ding te knallen
 
Yep!
De korte kontjes komen eraan! })

Wat mij nou opvalt.....
enkele mensen lopen te zeuren over de topicstarter, maar misschien is hij gewoon een liefhebber, die graag mooie foto's wil zien, van mooie Fighters?
Ik heb nog niemand iets horen zeggen over die rode R1!
Mooi ding hoor, hou me ten goede, maar dat is toch ook niet meer dan een mooie supersports, zonder kuip, recht stuurtje erop en een klein kapje met lampjes?
Oké, die bike is gewoon erg mooi, maar wél relatief standaard....
Even om de boel te relativeren.... en zéker niet om de R1 af te zeiken dus..

Er zijn inderdaad wel meer topics over Streetfighters....
Het (mijn) topic 'radicale verbouwingen' in Naked Bikes loopt al meer dan een jaar, en is een soort trefpunt geworden voor de Nederlandse Fighterbouwer.
Iedereen kan daar terecht voor advies, of om te posen...

En laten we vooral iedereen in zijn, of haar waarde laten.... een Fighter heeft te maken met emotie, dat gaat verder dan smaak....

Uch...


SoeF!
 
Duits als voorbeeld in style en klasse?? Zou de eerste keer zijn in de geschiedenis...
Korte kontjes zijn wel eens leuk, de Buell is een leuk voorbeeld en de TnT bijvoorbeeld. Maar een afgeknot kontje als deze??
Tijd zal het leren, ik sta niet bekend om mijn kunstzinnige achtergrond, maar de verhoudingen zijn niet top meer.

Ieder zijn mueg.
Voor mij is het voordeel van een naked het betere zitten, de wind weer eens in je snuit en toch de voordelen van een sportfiets.
Hoe dat tie er dan uit ziet is van ondergeschikt belang, dan moet ik waarschijnlijk meer op een terras gaan zitten en genieten van de blikken... Nee, ik rijd liever!!

Daarom: Ieder zijn meug, al is de technische creativiteit toegepast op een Fighter vaak leuk en uitdagend om te zien.
 
Duits als voorbeeld in style en klasse?? Zou de eerste keer zijn in de geschiedenis...
Korte kontjes zijn wel eens leuk, de Buell is een leuk voorbeeld en de TnT bijvoorbeeld. Maar een afgeknot kontje als deze??
Tijd zal het leren, ik sta niet bekend om mijn kunstzinnige achtergrond, maar de verhoudingen zijn niet top meer.

Wie heeft 't over stijl en klasse?
De Duitse stijl is een stijl.
De Engelsen hebben hun stijl.

Maar er worden steeds meer korte kontjes toegepast op de huidige Fighters...
Da's een feit....

SoeF!
 
Kijk hier een standaard cb650c ga ik ombouwen
full
 
Duits als voorbeeld in style en klasse?? Zou de eerste keer zijn in de geschiedenis...
Korte kontjes zijn wel eens leuk, de Buell is een leuk voorbeeld en de TnT bijvoorbeeld. Maar een afgeknot kontje als deze??
Tijd zal het leren, ik sta niet bekend om mijn kunstzinnige achtergrond, maar de verhoudingen zijn niet top meer.

Ieder zijn mueg.
Voor mij is het voordeel van een naked het betere zitten, de wind weer eens in je snuit en toch de voordelen van een sportfiets.
Hoe dat tie er dan uit ziet is van ondergeschikt belang, dan moet ik waarschijnlijk meer op een terras gaan zitten en genieten van de blikken... Nee, ik rijd liever!!

Daarom: Ieder zijn meug, al is de technische creativiteit toegepast op een Fighter vaak leuk en uitdagend om te zien.


niet echt een voorbeld ...maar de duitse Streetfighterwereld is al en hele tijd bezig .en hebben een hoop ontwickelt ...ze zijn gewoon stukken verder dan in Nederland .....je ziet het bv ook in deze topic ....als ze in Nederland van een streetfighter praaten .is het mestall ( met uitzonderingen ) een Sportbike ..waar gewoon de kuip gesloopt is .en een superbikestuur is verbauwt

In duitslan ( en dan praat ik niet uit nationalisme .(want zo een echt typische duitser ben ik dan toch niet .gloof ik ) of hoe je dat nu wilt noemen .maar daar is een Fighter echt een kunstwerk ......mestall .en als je bedenkt dat ieder verandering aan de motor .zelfs doe je andere merk banden op .moet door de keuring ..met deze achtergrond moet je bekijken wat allemaal is omgebownt in een duitse fighter .........en de Nederlander .sorry dat ik het zo moet zeggen ...gaat gewoon het meeste kopieren ..en kommt niet vaak met eigen ideen ....ik weet dat klingt een beetje .lullig .maar ik hoop dat julli dat niet negativ opfatten .want het is ook niet negativ bedoelt

Op SOT haden julli kunnen zien dat het gewoon de uitbreiding van de fightergemente woord ....met korte kontjes in duits stile ...met uitzonderingen .maar die heb je in duitsland ook .-smile
 
niet echt een voorbeld ...maar de duitse Streetfighterwereld is al en hele tijd bezig .en hebben een hoop ontwickelt ...ze zijn gewoon stukken verder dan in Nederland .....je ziet het bv ook in deze topic ....als ze in Nederland van een streetfighter praaten .is het mestall ( met uitzonderingen ) een Sportbike ..waar gewoon de kuip gesloopt is .en een superbikestuur is verbauwt

In duitslan ( en dan praat ik niet uit nationalisme .(want zo een echt typische duitser ben ik dan toch niet .gloof ik ) of hoe je dat nu wilt noemen .maar daar is een Fighter echt een kunstwerk ......mestall .en als je bedenkt dat ieder verandering aan de motor .zelfs doe je andere merk banden op .moet door de keuring ..met deze achtergrond moet je bekijken wat allemaal is omgebownt in een duitse fighter .........en de Nederlander .sorry dat ik het zo moet zeggen ...gaat gewoon het meeste kopieren ..en kommt niet vaak met eigen ideen ....ik weet dat klingt een beetje .lullig .maar ik hoop dat julli dat niet negativ opfatten .want het is ook niet negativ bedoelt

Op SOT haden julli kunnen zien dat het gewoon de uitbreiding van de fightergemente woord ....met korte kontjes in duits stile ...met uitzonderingen .maar die heb je in duitsland ook .-smile

Lees de Fighter maar 's... of liever.... kijk er 's in!
Dat zijn pure kunstwerken, waar wij kaaskoppen nog een puntje aan kunnen zuigen, uitzonderingen daargelaten....
De Duitse, en Engelse scene bestaat al veel langer, en is inderdaad veel verder!
DUS, er is een hoop in te halen!!! ;)

Greetz, SoeF!
 
neeeeeeeeeeeee...je MOETZ DEZE burg in de Motor laaten ..is perfekt ...vergeet wat ik gezegt heb over de enkelzijdige brug ,,,is gewoon goed zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan