Post hier je versleten sliders e.d

Verslijt je veel sliders?

  • 1 setje per maand

    Stemmen: 7 9,6%
  • 1 setje per kwartaal

    Stemmen: 8 11,0%
  • 1 setje per jaar

    Stemmen: 15 20,5%
  • Ik mag niet zo hard van mamma

    Stemmen: 41 56,2%
  • Ik houd me aan de regels.

    Stemmen: 2 2,7%

  • Totaal aantal stemmers
    73
Had un paar mqp gekocht €34.50,na 2 sessies Assen.
full
 
Top!

Die sliders met Titanium komen me bekend voor. Staan ze niet op de site van Rico?! dat ene filmpje door de bocht?!
Jammer van die R1, van jou?


Meer meer!
 
Nog iemand die de ervaring had dat Tiet behoorlijk heet wordt als je er te lang mee speelt?!? Mijn klitteband op m'n pak heeft mooie moer afdrukken erin staan.

Je kan er een eitje op bakken :9

Hoe? Wedstrijdje doen met Bone en K-Kregel op een rotonde wie het snelst rond gaat! Als je dit doet mte plastic, kun je er geld op zetten dat ze zo weg zijn. :o
 
Niet meer sportieve mensen? Hmmm... zo toch zweren dat ik vaker dingen hoor dan zie :P

Er is weer een nieuw seizoen... Heeft er al iemand zijn sliders alweer versleten.. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik dezelfde maar khep er 17,95 euro voor betaald :X Waren afgezien van die lelijke Spool-dingen de goedkoppste vandaar. Ze bevallen prima, vooral nu ik er tiet in heb zitten :9~

Ze hebben hier 2 soorten liggen....25E en 15E, lijken op elkaar maar verschillen van hardheid :9
 
Ik weet het.. een oud topic..

Maar wat DinkyToy kan...

zijkant1.JPG


Nee, niet door een knee-down. Stom schakelfoutje, versnelling schoot weer terug naar de 1, en toen blokkeerde mijn achterwiel. En ja boemsie...

PS: foto toegevoegd aan startpost :)
 
Laatst bewerkt:
Hier mijnes, heb er zelf 6 tit bouten in gedraait. Ze zijn al met al wel duur uitgevalen totaal 100 euro. maar het ziet er wel ruig uit })

full
 
Draai je ze toch om?

Ze sliden wel helemaal naarmate je platter gaat ;)
 
Laatst bewerkt:
Need I say more?

Eindelijk mijn Tiet sliders af! Nu nog de laatste plaatjes tiet erop. En dan kan ik er weer tegen aan. :9

 
Laatst bewerkt:
:} :} :} prachtig topic, pics en filmpje speed_j :] . Echt wel gaaf.

Ziet er best wel spectaculair uit als je zo door de bocht komt zette.

ga zo door :9~ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan