post hier plaatje van je bejaarde sportmotor

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.064
513
breskens
In navolging van de topics met "post hier je R1/kawa...", zet hier je oude sportmotor neer. Ter ere van de motoren die eens gezien werden
als de snelste en de lichtste :}

Ik heb een kawasaki GPZ 600R, heeft iets van 82 PK, en een top van 220 km/u.
Nu haalt ie echter nog maar iets boven de 200, maar binnenkort worden
de carbs opnieuw afgesteld. Beestje is 17 jaar oud.
Piccie: (duidelijkere foto is mislukt |( )
full

(moet nog eens aan een GPZ sticker komen ipv die GPX sticker :X )
 
he ik heb ook zo'n GpZ600R gehad. Rood, wit & blauw. Leuke motor, goed om mee te beginnen. Vooral als student, als je niet zo veel te besteden hebt en toch sportief wil met kuip.
 
Sorry, brik is hier een klassieker, wist ik nie O-)
Gezien de prestaties van de nieuwe supersportjes....ehhh...erg bejaard
In de handen van de juiste piloot, zijn dit soort klassiekers echt nog wel een hele kluif voor menig moderne buikschuivercoureur.
 
In de handen van de juiste piloot, zijn dit soort klassiekers echt nog wel een hele kluif voor menig moderne buikschuivercoureur.

Ja precies, dat verhaal van Revolution (volgens mij) laatst van die antieken CB900 die hem op zijn Gixxer makkelijk kon bijhouden :9~
 
het lukt mij regelmatig om een klaverblad ofzo een dikke 4 pitter toch tenminste bij te houden

inhalen is er niet bij uiteraard maar als het op sturen aankomt...........
 
het lukt mij regelmatig om een klaverblad ofzo een dikke 4 pitter toch tenminste bij te houden

inhalen is er niet bij uiteraard maar als het op sturen aankomt...........

Mooi he ! Vooral als ze in hun spiegel kijken....en dan stom verbaasd nog een keer
 
Vriend van mij (Sleutel) rijdt hierop:
IM000451.jpg


En die kan prima meekomen in ons groepje (Blade, GSXR750, 2xCBR600, FZR1000, RSV Mille, Thundercat), en er wordt echt wel stevig doorgereden. Ik hou het met mijn prille rijbewijsje niet bij iig.
 
Op woensdag 23 april 2003 11:31 schreef Orpheus het volgende:
In de handen van de juiste piloot, zijn dit soort klassiekers echt nog wel een hele kluif voor menig moderne buikschuivercoureur.

Op woensdag 23 april 2003 11:34 schreef Brullie het volgende:
Vraag maar aan de mannen van PPP/A4 :)

al uitlaatbocht, zijstandaart, steppies en schoenen afslijpend :} idd errug snel 8-)
 
Bedankt CrashBr

Voor kneedownles met uw oude brik wend u zich het beste tot deze man :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan